Oppenheimer (UHD)
Oppenheimer krijgt een sublieme 4K UHD uitgave in een erg mooie steelbook.
Lees dit artikel
Printable View
Oppenheimer (UHD)
Oppenheimer krijgt een sublieme 4K UHD uitgave in een erg mooie steelbook.
Lees dit artikel
Nolan stijgt hiermee alleen maar nog meer in mijn achting.Citaat:
Het is bekend dat de regisseur een groot tegenstander is van streaming, en daarom gaf hij aan dat er extra aandacht is besteed aan de Blu-ray release, omdat bij streaming je als kijker niet de keuze hebt of een titel beschikbaar blijft of verdwijnt.
Als je deze niet in de bioscoop hebt gezien, heb je echt iets gemist. Erg indrukwekkend!
Gisteren *eindelijk* gezien. Het woord meesterwerk is hier niet overdreven!
Ik zie 2 cijfer beoordelingen, 15// een 9.2 en 22/11 een 10? Mooi natuurlijk, is dit gekomen na het bioscoopbezoek? 8-)
Ok, dank je, sowieso gaan ik de film zien, ik wacht totdat ie er in streaming is. Heb thuis ook goed geluid en beeld. 8-) En als ie zo goed is, zal ik hem daarna wel in blu-ray kopen denk ik.
Daar heb je in zekere mate gelijk in, alhoewel streaming audio kwaliteit van bijv. Disney zo gek nog niet is. De blu-ray, las ik, is geen Dolby Atmos. Wel DTS-HD Master Audio. Als ik de blu-ray eenmaal gekocht heb, laat ik mn ervaring in het audioverschil met streaming weten.
Streaming zal bij SkyShowtime zijn, dus alleen HD beeld en stereo geluid.
Dat is zoals gezegd een bewuste keuze van Nolan en ik zal je eerlijk zeggen dat deze lossless track menig Atmos track naar de kroon steekt hoor. Ik heb zelden zo'n bombastische en dynamische track gehoord als deze. En de vergelijking met de audiotrack van de stream kan je nu al invullen: die zal in de verste verte niet in de buurt komen.
https://variety.com/2020/artisans/ne...ix-1234755898/Citaat:
And that’s why he’s still mixing sound in 5.1, even though we now have Atmos, because that’s the format most cinemas have.”
Volgens deze recensie is het beeld in dolby vision. Klopt dit? Naar mijn weten is er geen enkele release met DV.
Apple heeft dv