Ja 3d blijft we mooi
maar aquaman uhd hdr imax op een 77 inch oled deed mij meer smullen
Printable View
Ja 3d blijft we mooi
maar aquaman uhd hdr imax op een 77 inch oled deed mij meer smullen
Dat zeg ik
Dat geloof ik graag. Ik ga dat ook (ooit) eens doen. Kan me niet groot genoeg... Maar liever met 3D. :mrgreen:
Haha ja ik vind 3d wel heel erg aan het doodbloeden
daarom ook wweer een oled maar dan wat groter,en de aanbieding kon ik niet afslaan
Ik ben zo dom geweest te verhuizen naar een huis met een 1m bredere woonkamer eind vorig jaar hahaha. Mijn 65 inch OLED leek ineens wel een stuk kleiner.
Probleem is dat ik veel 3D kijk, een grotere OLED is dus helaas geen optie :(
Gewoon hopen dat ie stuk gaat of je houdt een project-X-feest... :mrgreen:
Thought crossed my mind... :-)
Ik zit al ruim een jaar te kijken of ik ergens een 77" model van de E6 kan vinden, maar dat is nog niet gelukt...
Er heeft er 1 in eindhoven een tijdje gestaan
maar of die er nog is
(y)
Ik blijf gewoon hopen dat ze straks - voor de grap - nog een grote 3D-OLED uitbrengen... After the Nit War... :mrgreen:
Nee, wacht... Ultra Wide
Nou dank je dat wij ook meegedeeld worden
en volgende keer in het goede topic:-P
Haha jawel
alleen niet meer beneden.
:twisted:
Bij mijn LG is na het indienen van een klacht, het paneel een maand geleden vervangen. Betrof het inbranden van het zenderlogo, o.a. RTL4 logo. Echter, het bleek dat voor de 65E6V geen 3D panelen meer waren en ook niet meer gemaakt werden, Dus een nieuw paneel erin, maar geen 3D meer. Daarvoor wel een financiele compensatie van LG gehad. Uiteraard heeft dit plaatsgevonden binnen de garantietermijn van 2 jaar. Uiteindelijk keek ik niet zo vaak 3D, maar toch jammer. Wel een topservice van LG!
Ik dacht dat inbranden bij OLED's geen probleem meer was? Vind ik toch wel zorgwekkend, zo binnen twee jaar al. Ik heb zelf tien jaar lang een plasma gehad en alle TV-zenders daarop bekeken, maar nog nooit een ingebrand scherm of 'image retention' meegemaakt. Terwijl de achterliggende techniek toch vergelijkbaar is.
Zelf heb ik hier geen last van. Als je de TV uitzet komt hij in de standby stand. In die stand wordt het beeld ‘gewassen’. Als je net als mij een schakelaar hebt, om de TV daarna van de 220V te halen, moet je dit dus niet gelijk na het uitzetten van de TV doen, maar even een paar minuutjes wachten. Je hoort de TV dan ook 'klikken'.
In principe heb je gelijk. Echter, de praktijk wijst anders uit, zoals bij mij dus. De LG monteur vertelde mij dat de zenders de kleur en felheid van de zenderlogo's hebben aangepast. Dit zou al moeten schelen dan. Ook vertelde hij dat het inbranden zo nu en dan toch wel voorkomt. Moet wel zeggen dat ik een 2016 productie oled heb, wellicht komt het bij de nieuwere modellen niet meer voor. Daar kunnen de 77 inch gelukkigen:lol: misschien over oordelen.
Ook bij mij is het scherm van mijn 65E6V ingebrand. Eerst dacht ik dat er een soort van storingsstrepen te zien waren en dit alleen bij gele en oranje achtergronden zoals vuur explosies. Na nadere bestudering blijkt het een ingebrande teletekst pagina te zijn omdat het "ghost" beeld overeenkomt met een teletekst pagina. Op zich wel vreemd want ik kijk zelden teletekst en dan nog maar hooguit enkele minuten en mijn zoon kijkt nooit teletekst en is verder de enige gebruiker van de tv. Ik zou denken dat een teletekst pagina toch minstens verscheidene uren zoniet een hele dag continu aan moet hebben gestaan voordat deze überhaupt in zou kunnen branden. En helaas, ik heb geen garantie meer, de tv is in juli 2016 gekocht dus ik zal er mee moeten leren leven. Maar zoals gezegd, het is alleen zichtbaar bij gele en oranje beelden. Maar toch jammer van zo'n dure tv, voor dat geld verwacht ik wel iets duurzamers.
Zoals voorgesteld, kontakt opnemen met de LG servicedesk. Ook al ben je de 24 maanden gepasseerd, zal, afhankelijk van de reparatie, een soort coulance/middeling worden voorgelegd verwacht ik. Nooit geschoten, altijd mis.
Heb kontakt opgenomen met de LG servicedesk en werd doorverwezen naar hun reparatieservice die mij, na het sturen van foto's met de klacht, een coulance voorstel deden. LG zou uit coulance een deel van de kosten op zich nemen en de resterende kosten zouden voor mij zijn. Ik zou dan 52.77% van de kosten op mij moeten nemen waarna er nog BTW bij kwam. Ik zou dan €1059,53 moeten betalen en bovendien dan geen 3D scherm meer hebben. Je zou inderdaad toch van een tv mogen verwachten dat deze beduidend langer dan 3 jaar meegaat zonder defecten! Zeker bij zo'n dure tv. Terwijl in de tijd van het verschijnen van dit model gesproken werd dat inbranden niet meer voor zou komen bij deze generatie. Dus geen reparatie voor mij zoals jullie zullen begrijpen.