Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Minority Report (2002) (2 Discs) (5.1/DTS)

    Minority Report (2002) (2 Discs) (5.1/DTS)
    Release 02/12/2002

    Gezien bij Play.com voor £16.99 Delivered
    Dat is € 26,70 incl. bezorgen.

    Zal vast niet de goedkoopste zijn dus kom maar op!
    Yoda - STAR WARS II - Attack of the Clones:
    "Powerfull you have become, Dooku! The dark-side I sense in you!"

  2. #2

    Standaard MinorityMinority Report (2002) (2 Discs) (5.1/DTS)

    Ik heb hem ook bij Play besteld.
    Hij is inmiddels verstuurd.
    Kan niet wachten.

  3. #3

    Standaard

    De regio 1 versie die op 17 december uitkomt kost bij www.dvdboxoffice.com in Canada €22,43 , geen verzendkosten.
    "Time for power draw near."

  4. #4

    Standaard

    Ik zag vandaag bij de FRS in Groningen de import versie liggen voor het belachelijke bedrag van zo'n 45 euro.... De mijne is onderweg, zag ik net op de website van play.....

    Greetz, Martin

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chino
    Ik zag vandaag bij de FRS in Groningen de import versie liggen voor het belachelijke bedrag van zo'n 45 euro.... De mijne is onderweg, zag ik net op de website van play.....
    € 45,00 En dat voor een import, ze zijn gek!!!!

    De Play.com prijs is (voorlopig) de laagste buy-online prijs, met NL sub.
    Ik denk dat ik hem van de week daar bestel, wil eigenlijk toch niet zo lang wachten.
    Yoda - STAR WARS II - Attack of the Clones:
    "Powerfull you have become, Dooku! The dark-side I sense in you!"

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JerMi

    € 45,00 En dat voor een import, ze zijn gek!!!!

    De Play.com prijs is (voorlopig) de laagste buy-online prijs, met NL sub.
    Ik denk dat ik hem van de week daar bestel, wil eigenlijk toch niet zo lang wachten.
    Dacht de R2 Uk versie geen NL subs had
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  7. #7

    Standaard

    Inderdaad nl subs zie ik ook niet :


    C&P van Play.com

    Actors Tom Cruise ; Colin Farrell ; Samantha Morton ; Max von Sydow ; Kathryn Morris ; Tim Blake Nelson ; Peter Stormare ; Lois Smith ; Jason Antoon ; Neal McDonough
    Director Steven Spielberg
    Certificate 15 years and over
    Year 2002
    Screen Widescreen 2.40:1 Anamorphic
    Languages English - Dolby Digital (5.1) ; DTS
    Subtitles English ; Danish ; Finnish ; Icelandic ; Swedish ; Norwegian
    Duration 2 hours and 22 minutes (approx)

  8. #8

    Standaard

    ongeveer 24 euro bij cd-wow.NET. mijne (r2/uk) is al onderweg... kan niet wachten.

    gabriel het ging hier om de UK en niet de regio 1 canadese versie.

  9. #9

    Standaard

    als er nl sub op zit bestel ik hem ook via play, ik wil graag wel nederlandse subs erbij. anders w8 ik gewoon, een hele lange tijd

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*

    gabriel het ging hier om de UK en niet de regio 1 canadese versie.
    Ik zag het ja.....maar daarom zette ik er ook bij dat het om de regio 1 versie ging.
    sowwie....zal het niet meer doen....

    "Time for power draw near."

  11. #11

    Standaard

    Heb em net gekeken, wat een film en het geluid is echt verschrikkelijk goed, ondanks de film maar bij vlagen actiegedreven is maar dan zit dan ook echt midden in de actie, eb veel gebruik van de sub-woofer, en daar hou ik wel van. Het is een FOX dvd, en deze transfers zijn altijd wel goed. Heb de extra's nog niet gezien maar gezien de lijst :

    From Story To Screen
    • ‘The Story, The Debate’ featurette
    • ‘The Players’ featurette
    Deconstructing Minority Report
    • ‘The World Of Minority Report: An Introduction’ featurette
    • ‘Precrime And Precogs’ featurette
    • ‘The Spyder Sequence’ featurette
    • ‘The Precog Visions’ featurette
    • ‘Vehicles Of The Future’ featurette
    The Stunts Of Minority Report
    • ‘The Mag Lev Escape’ featurette
    • ‘The Hoverpack Chase’ featurette
    • ‘The Car Factory’ featurette
    ILM And Minority Report
    • ‘Intro’ featurette
    • ‘Holograms’ featurette
    • ‘Hall Of Containment’ featurette
    • ‘Mag Lev’ featurette
    • ‘Hovercraft/Hover Packs’ featurette
    • ‘Cyberparlor’ featurette
    • ‘Final Report: Steven Spielberg And Tom Cruise’ featurette
    Archives
    • Production concepts
    • Storyboard Sequences: ‘The Mag Lev Sequence’, ‘Alley Chase’ and ‘Car Factory’
    • Three theatrical trailers
    • Activision game trailer
    • Cast and crew biographies
    • Production notes

    Ben je daar nog wel even zoet mee. Voor allen die em nu al hebben gekockt (de Engelse is zelfs eerder dan de Amerikaanse) geluk want een Nederlandse release staat pas gepland voor mei volgend jaar. En over zowel het geluid en de extra's is niet niets bekend, maar omdat het een FOX uitgave is zal deze uitgave wel hetzelfde zijn. Het overwegen van import waard.

  12. #12

    Standaard

    owh Daniel1974 dan weet jij vast wel of hij Nederlandse subs heeft.
    maar het is cker een goede film, heb hem in de bios gezien en vond hem in een woord schitterend.

  13. #13

    Standaard

    Heb net de R2 UK versie van Play ontvangen en ook bekeken:
    GEEN Nederlandse subs.

  14. #14

    Standaard

    Hmmmmmm.... ik had em ook al besteld... maar hij is helaas nog niet binnen... ik hoop dat hij morgenvroeg op het matje ligt
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  15. #15

    Standaard

    Geen NL subs, maar deze zet ik zowiezo al nooit aan, heb altijd de Engelse Subs aanstaan. Ik erger mij over het algemeen alleen maar aan het NL, Engelse Subs is beter, maar als je Engels niet zo goed is kan ik begrijpen dat je bij een film als deze NL subs wil, en dan moet je helaas wel wachten tot Mei.

    Echter frapant omdat de Engelse uitgaven vaak wel NL subs hebben, vooral bij Columbia Tristar, maar ook met Moulin Rouge, als dat wel het geval geweest zou zou zijn had je zeker geweten of de Engelse uitgave hetzelfde zou zijn, maar nu vraag ik mij dit nog steeds af. De NL versie krijgt vast weer geen DTS en dan Frans gesproken en 15 ondertitels ofzo in de plaats, zal de eerste keer niet zijn. Je moet de Engelse uitgave van Kiss Of The Dragon (FOX) maar eens vergelijken met de NL versie (Buena Vista) erg belachelijk !!! Er is jammer genoeg nog niets bekend over de NL versie van Minority Report. Ik ben blij dat ik deze heb, wat was dat genieten. Zonder meer een van de beste films van het jaar.

    Spielberg is het nog steeds niet verleerd !!!! Kijk nu al rijkhalzend uit naar de miniserie "Taken" die hij ondanks heeft geprocuceerd.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Edit

    Edit. De NL versie krijgt vast weer geen DTS en dan Frans gesproken en 15 ondertitels ofzo in de plaats, zal de eerste keer niet zijn. Edit
    Ik dacht dat ik in het verleden iets heb gelezen dat de toekomstige releases van Dreamworks in NL allemaal DTS zouden hebben.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #17

    Standaard

    Ja dat heb ik ook gelezen. Maar tot ik het heb gezien moet ik zeggen dat ik het ook nog niet geloof. Buena Vista heeft dit ook beweerd maar tot op nog toe heeft dat voornamelijk Franse & Russische DTS tracks opgeleverd.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Ja dat heb ik ook gelezen. Maar tot ik het heb gezien moet ik zeggen dat ik het ook nog niet geloof. Buena Vista heeft dit ook beweerd maar tot op nog toe heeft dat voornamelijk Franse & Russische DTS tracks opgeleverd.
    En daar heb je ook weer gelijk Maar laten we het hopen dat ze nu eens ook aan de NL consument denken en een Engelse DTS erop zetten
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  19. #19

    Standaard

    Ben bang dat ze nog eerder een Nederlandse DTS track erop zetten
    Dat zou humor zijn
    of niet...

  20. #20

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of de extras ook engels ondertiteld zijn? Als dat zo is dan ga ik ook maar de engelse versie in huis halen... mei duurt lang

  21. #21

    Standaard

    De extra's hebben Engelse subs.

    Wat ik wel hinderlijk vind is dat je nu tig featurettes hebt van 5 tot 10 minuten en geen mogelijkheid tot een in 1 x afspelen. Ik moest trouwens elke keer weer de subs aanzetten.

  22. #22

    Standaard

    kan hier weer on-topic gereageerd worden?

    ik wil deze dvd graag hebben, maar wel voor een lage prijs, dus komt maar op met de prijzen .

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Atreides
    De extra's hebben Engelse subs.

    Wat ik wel hinderlijk vind is dat je nu tig featurettes hebt van 5 tot 10 minuten en geen mogelijkheid tot een in 1 x afspelen. Ik moest trouwens elke keer weer de subs aanzetten.
    Dit vind ik ook idd irritant, btw ik heb 'm gekocht bij de frs, wel min cdbonnen en korting dus kwam op 10 euro uit . maar 45 euro is idd 'n schandalige prijs.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  24. #24

    Standaard

    Ik twijfel nog of ik de import versie koop of dat ik wacht tot hij hier uit is. Weet iemand wanneer de film gereleased wordt in Nederland?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  25. #25

    Standaard

    Dat twijfelen doe ik dus ook

    1. omdat de film pas ergens mei komt (volgens een eerdere post)
    2. omdat het geluid en de video waarschijnlijk beter zal zijn dan de versie die wij gaan krijgen (volgens een eerdere post)

    Dus ik denk dat ik em maar es ergens ga bestellen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •