Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 393 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik ben er ook heel erg te spreken over, alleen zou ik wel meteen terug willen naar mijn post na het plaatsen van een reactie.

    Ook de "Nieuw Onderwerp" en "Nieuw Antwoord" knopjes zien er niet zo afgewerkt uit (witte stipjes rond de randen)

    Verder ben ik helemaal tevreden. :)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Ik vind het ook wel even wennen, maar wel jammer dat je de nieuwe reply's/threads niet meer op he homepage verschijnen. Of word hier nog aan gewerkt?
    wordt idd aan gewerkt..
    het werkt inmiddels.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave

    het werkt inmiddels.
    Dank U!
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  4. #29

    Standaard

    spijtig dat de verjaardagen weg zijn, de datum waarop een gebruiker voor het laatst aanmeldde

    ook is het zo dat bepaalde topics op verschillende plaatsen opduiken : mijn topic over aziatische films dat al maanden in filmdiscussies is te vinden staat nu plots ook bij general chat.

  5. #30

    Standaard

    Je moet ook ff opletten of je je link moet veranderen waarin je verwijst naar de thread van Rein waarin staat dat je Mega star trader bent ofzo, want de thread is verplaatst moest ik ook ff doen.
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Hoe kom ik bij mijn pm's???? :roll: :?:
    Ik heb op de eerste forum pagina aan de rechter bovenkant een extra link geplaats om bij je pm's te komen.

  7. #32
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Dit is wel heel erg wennen .... !

    Persoonlijk word ik een beetje 'misselijk' van de nieuwe lay-out/kleuren/lettertype/de hele zooi.
    En dat is niet smaakgebonden ofzo ... ik bedoel het letterlijk.
    Mijn ogen doen er pijn van.

  8. #33

    Standaard

    Ik zou toch graag weer de onderwerpen helemaal links willen hebben ipv het forumonderdeel :?:[/img]
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #34

    Standaard

    Sorry mensen ik vind het oerlelijk, vooral die knoppen van nieuw bericht, nieuw onderwerp. Hoop dat jullie er nog wat aan veranderen

  10. #35
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik mag toch hopen dat de spoiler en de c tag terugkomen?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Dit is wel heel erg wennen .... !

    Persoonlijk word ik een beetje 'misselijk' van de nieuwe lay-out/kleuren/lettertype/de hele zooi.
    En dat is niet smaakgebonden ofzo ... ik bedoel het letterlijk.
    Mijn ogen doen er pijn van.
    ik moet je jammergenoeg gelijk vinden, is veel veel drukker en doet pijn aan de ogen, de oude forum look had wat rustgevends, zeker in vergelijking met dit

    tenzijn ik iets gemist heb : jammer dat er geen poll is geweest of er eigenlijk wel behoefte was aan een nieuwe lay out

  12. #37

    Standaard

    Ik ben het met Nathan eens:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik ben er ook heel erg te spreken over, alleen zou ik wel meteen terug willen naar mijn post na het plaatsen van een reactie.

    Ook de "Nieuw Onderwerp" en "Nieuw Antwoord" knopjes zien er niet zo afgewerkt uit (witte stipjes rond de randen)

    Verder ben ik helemaal tevreden. :)
    Edit: Oh en onderaan de beginpagina van het forum staan ook nog drie van die onafgewerkte knopjes.

    En ik kan zo snel geen logout knop vinden...?
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  13. #38

    Standaard

    Complimenten Leon, ziet er zeer goed uit! Morgen ga ik op mijn gemak alles even echt uitchecken...

    Voor iedereen: de header klopt idd nog niet helemaal... Gaat z.s.m. gefixed worden!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66

    ik moet je jammergenoeg gelijk vinden, is veel veel drukker en doet pijn aan de ogen, de oude forum look had wat rustgevends, zeker in vergelijking met dit
    Moet ik je helemaal gelijk mee geven veeeeeeeel te druk en onduidelijk :!:

  15. #40

    Standaard

    Ik vind het er wel tof uitzien hoor, afgezien van een paar kinderziektes dan. :)

    Dees

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Ik moet echt even wennen aan het nieuwe concept :roll: Maar het ziet er wel beter uit :bier:
    Het ziet er inderdaad beter uit maar dan doel ik op de hoofdpagina maar ik vind de rest onoverzichtelijker :? En ik vind het ook niet echt prettig om mee te werken. Het is misschien wennen maar je doet mij hier eerlijk gezegd geen groot plezier mee :(
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  17. #42

    Standaard

    Ik heb een 21"beeldscherm (1600 x 1200) en het is allemaal zo heel erg klein geworden nu! :( dat vind ik echt niet zo leuk maarja, moet er maar aan wennen denk ik...
    Ook moet ik mn signature weer helemaal veranderen (eerst uitzoeken maar)
    Maar verder ziet het er heel mooi uit

    GrTZ

  18. #43

    Standaard

    Net als Jaded ben ik niet zo te spreken over de kleuren, allemaal zo raar licht, ik weet niet hoe ik het moet verwoorden!
    Vind het ook onoverzichtelijk, maar we zullen zien hoe ik er over een week over praat,:D!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  19. #44

    Standaard

    Mijn smillies werke niet(ik heb ze aangezet!)??? hoe kan dit, kan iemand mij helpen? :?:

  20. #45

    Standaard

    Ik vind het inderdaad ook een beetje te scherp aan mijn oogjes. 8) vooral de 2 witte balken aan de zijkanten, de smiles doen het ook niet en ik vroeg me af waar je je "abonnementen" op bepaalde onderwerpen kunt terugvinden. Je kan wel aangeven dat je je wilt abonneren op een thread, maar waar kun je je lijstje met abonnementen terugvinden? Voorheen kreeg je dit door op instellingen bovenaan je scherm te klikken, nu ga je gelijk naar je persoonlijke instellingen.

    Ook kan je in je persoonlijke instellingen niet meer je geboortedatum invullen. Hoe kan iedereen nou zien dat ik jarig ben?? :P

    Hij is trouwens wel lekker rap
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  21. #46

    Standaard

    AAAAAARGH!!! :shock:

    Waar ben ik??? :roll:

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    AAAAAARGH!!! :shock:

    Waar ben ik??? :roll:
    wordt aan gewerkt. :roll:

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    AAAAAARGH!!!

    Waar ben ik???
    wordt aan gewerkt.
    ff testen

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    AAAAAARGH!!!

    Waar ben ik???
    wordt aan gewerkt.
    Fijn... Weet ik straks in ieder geval weer waar ik ben....

    Ondertussen zal ik samen met Offie maar even achter de schermen neuzen hoe we van de off-topics en de foute avatars afkomen...

  25. #50

    Standaard

    Moet wel mijn 800x600 resolutie veranderen denk ik.
    Wil wat grote letter/Cijfers.
    Maar het zit er wel goed uit.

Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •