Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 328 worden weergegeven.
  1. #51

  2. #52

    Standaard

    Ik persoonlijk vraag me ook af, waarom de verzendkosten maar 1,56 zijn als het de central perk box betreft.... Zou dan toch meer moeten zijn?Okay hij zal niet zo zwaar zijn, maar wel groot...
    Ik heb wel gekozen voor afhalen....hoop dat dat toch werkt...
    We weten het waarschijnlijk dinsdag!
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    Ik persoonlijk vraag me ook af, waarom de verzendkosten maar 1,56 zijn als het de central perk box betreft.... Zou dan toch meer moeten zijn?Okay hij zal niet zo zwaar zijn, maar wel groot...
    Ik heb wel gekozen voor afhalen....hoop dat dat toch werkt...
    We weten het waarschijnlijk dinsdag!
    Volgens mij is het maar karton hoor, dus hij zal wel opgevouwd aan komen!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  4. #54

    Standaard

    en drie dvd's erbij dan! serie 1.
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    en drie dvd's erbij dan! serie 1.
    Ook opgevouwen?????! Tja, het pakje zal indd wel wat groter zijn dan normaal! Wordt afwachten!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  6. #56

    Standaard

    Spannend spannend spannend....
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  7. #57

    Standaard

    ook al is die 7 euro, wat moet ik ermee

    hoe duur kost die serie normaal dan

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    ook al is die 7 euro, wat moet ik ermee
    Kijken :wink:

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    ook al is die 7 euro, wat moet ik ermee
    Kijken :wink:
    Oke, dan denk ik het wel doe

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  10. #60

    Standaard

    Ik dacht eerst: "laat maar zitten". Maar ik heb hem toch maar gekocht

  11. #61

    Standaard

    Heb maar ook besteld al heb ik het al op video.

  12. #62

    Standaard

    over videos gesproken,iemand die serie 1,2 en 6 wil overkopen?
    10 euro per box
    afhalen in tilburg of dikke verzendkosten erbij.

    niels
    T2: I'll Be Back!

  13. #63

    Standaard

    Even een vraagje, is er iemand die na 17:00 besteld heeft en al een bevestigingsmail heeft gehad?

    Een vriend van me had eerder vandaag besteld en kreeg een bevestigingsmail maar ik heb nog geen bevestigingsmail gehad.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elvis56
    Even een vraagje, is er iemand die na 17:00 besteld heeft en al een bevestigingsmail heeft gehad?

    Een vriend van me had eerder vandaag besteld en kreeg een bevestigingsmail maar ik heb nog geen bevestigingsmail gehad.
    Tijd moet niks uitmaken als bestel je midden in de nacht...het is een geautomatiseerd systeem.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elvis56
    Even een vraagje, is er iemand die na 17:00 besteld heeft en al een bevestigingsmail heeft gehad?

    Een vriend van me had eerder vandaag besteld en kreeg een bevestigingsmail maar ik heb nog geen bevestigingsmail gehad.
    Ik heb iets na 17:00 besteld geloof ik.....heb een bevestigings mail gehad.

  16. #66

    Standaard

    Ik heb 'm ook maar besteld met Creditcard, ben benieuwd... zou wel superdeal zijn .

    20 euro vind ik trouwens ook nog niet echt schokkend veel, wel heeeeeeeeeeeel erg jammer dat ik Serie 1 al heb.

    /me voorspelt dat er een hoop serie 1 Friends dvds worden geveilt

  17. #67

    Standaard

    Ohja heb 'm dus net besteld en gelijk een bevestigingsmail gehad, lijkt me logisch dat dat geautomatiseerd is .

  18. #68

    Standaard

    Hey,

    Ik heb zonet de Friends box gekocht voor €24,79 in de FNAC. Hierin zat de friends box seizoen 1 in. en plaats voor de andere delen dus ook t.e.m. seizoen 10. Verder wist de verkoper me te zeggen dat alle andere seizoenen ook aan die prijs komen te staan en dit elke maand een seizoen verder, dus volgende maand seizoen 2 aan €24,79. Op mijn vraag of die dan ook met de lege doos ging zijn wisten ze niet te antwoorden.

    groetjes,
    Marc

  19. #69

    Standaard

    Heb het ook gedaan...
    Als dit lukt heb ik 3 mooie dvdtjes voor een spotprijsje.
    Ik kan niet wachten!!!! 8)

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deeveedeeke
    Hey,

    Ik heb zonet de Friends box gekocht voor €24,79 in de FNAC. Hierin zat de friends box seizoen 1 in. en plaats voor de andere delen dus ook t.e.m. seizoen 10. Verder wist de verkoper me te zeggen dat alle andere seizoenen ook aan die prijs komen te staan en dit elke maand een seizoen verder, dus volgende maand seizoen 2 aan €24,79. Op mijn vraag of die dan ook met de lege doos ging zijn wisten ze niet te antwoorden.

    groetjes,
    Marc
    Goed nieuws. Maar in de Fnac in Leuven was hij 21 euro....bijna 5 euro verschil in eenzelfde winkel???

  21. #71

    Standaard

    Maar als ik het goed begrijp dus komt volgende maand Serie 2 (3 dvd's) met de box voor 10 seizoenen op de markt ? en dan ook voor 20 -25 euro ?

    Als dat zo is is dat mooi want van s2 heb ik nog maar 1 dvd, komt goed uit dan om het geheel compleet te maken.

    Heb gisteren namelijk serie 7 besteld voor 34.95
    StarTrader

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik dacht eerst: "laat maar zitten". Maar ik heb hem toch maar gekocht
    Ja ik ook

    kon ze niet laten liggen

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  23. #73

    Standaard

    En mocht degene die met Creditcard heeft betaald en waar het thuis wordt bezorgd de DVD wel krijgen en wij in de winkel niet. Dan kunnen wij ons beroepen op Discriminatie op betaling en Discriminatie op bezorging.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Icekool
    En mocht degene die met Creditcard heeft betaald en waar het thuis wordt bezorgd de DVD wel krijgen en wij in de winkel niet. Dan kunnen wij ons beroepen op Discriminatie op betaling en Discriminatie op bezorging.
    ik heb met Rabo Direct betaald

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  25. #75

Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •