Pagina 64 van 68 EersteEerste ... 1454606162636465666768 LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 1688 worden weergegeven.

Discussie: King Kong (2005)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Nee, dat shot is totaal nieuw. In de film zien we [spoiler:bc08416c4d]Denham verkondigen "i present you...king kong, the eightest wonder of the world". en vervolgens een shot van het theater waar de aap ten toon wordt gesteld.[/spoiler:bc08416c4d]

Al vraag ik me heel ernstig af hoe ze die aap zover hebben gekregen die boot te gaan aanduwen. [spoiler:bc08416c4d]Hij was totaal verdooft en zonder verdoving niet in toom te houden[/spoiler:bc08416c4d].

't zijn in elk geval mooie beelden.
    ehm, je begrijpt toch zelf ook wel dat het een grap is he??
    Ik hoop het wel voor ze

Standaard

Er hoeft niet altijd persé een smiley bij een berichtje te staan om te laten zien dat je de grap begrepen hebt he?
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Er hoeft niet altijd persé een smiley bij een berichtje te staan om te laten zien dat je de grap begrepen hebt he?
    Maar denk toch dat hij er is ingetrapt :wink:

Standaard

Je moet wel goed kijken :wink:

http://www.kingkongmovie.com/media/k...t_pre_700k.mov

king kong vz raptors clip

at the site www.kingkongmovie.com they have a quicktime video that automatically starts loading, a trailer video for the DVD, and right after the part when it says: "hair rasing", then shows the rex closing in on Anne, well right after that they show Kong throw some raptors up in the air, its cool.

Standaard

at the site www.kingkongmovie.com they have a quicktime video that automatically starts loading, a trailer video for the DVD, and right after the part when it says: "hair rasing", then shows the rex closing in on Anne, well right after that they show Kong throw some people up in the air, its cool.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    at the site www.kingkongmovie.com they have a quicktime video that automatically starts loading, a trailer video for the DVD, and right after the part when it says: "hair rasing", then shows the rex closing in on Anne, well right after that they show Kong throw some people up in the air, its cool.
    Inderdaad

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Peter Jackson neemt zijn Empire award voor Best Movie in ontvangst en laats ons tevens nieuwe Extended Cut beelden zien ! 8)

klik
    Hahaha
    erg grappig filmpje. En bijna nog grappiger dat er mensen zijn die dat serieus nemen

Standaard

cool filmpje idd.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Standaard

Da's weer een andere interpretatie van Kong he?
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

Standaard

Later misschien toch een extended cut:

Question: And no major deleted scenes or anything like that?

Jackson: No, that's all been saved for, ... it depends on Universal making a decision, but they seem to be pretty, keen on the idea of doing a 3 or 4 disc release, towards the end of the year which would include deleted scenes and bloopers and a whole new raft of docos that would go a lot deeper into the technical stuff of the making of the film that we couldn't show in the production diaries.

Bron: Kongisking.net
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

Standaard

Dit is ook wel een erg geestig filmpje, naar mijn mening
    http://www.spoil-sports.com/KingKong.htm

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain

Jackson: No, that's all been saved for, ... it depends on Universal making a decision, but they seem to be pretty, keen on the idea of doing a 3 or 4 disc release, towards the end of the year which would include deleted scenes and bloopers and a whole new raft of docos that would go a lot deeper into the technical stuff of the making of the film that we couldn't show in the production diaries.

Ik ben ook wel een voorstander van een andere versie. De extra's op de nu komende DVD zijn leuk, maar eigenlijk alleen voor de mensen die de production dairies-dvd ook hebben.

Standaard

Ik ben ook wel een voorstander van een andere versie. De extra's op de nu komende DVD zijn leuk, maar eigenlijk alleen voor de mensen die de production dairies-dvd ook hebben.
    Las in de filmvalley dat de 2-dvd: 3 en een half uur aan extra's heeft...

Standaard

maar eigenlijk alleen voor de mensen die de production dairies-dvd ook hebben.
    Maar als je de site een beetje in de gaten hebt gehouden gedurende het maken van de film, wat ik heb gedaan, en je dus menig PD al hebt gezien is de lol er dus grotendeels vanaf wat betreft de extra's van deze 2disc. Ga denk ik voor een single disc release en koop dan later wel de EE

Standaard

IGN interview van een weekje geleden:
    IGN: Do you have plans to cut them back in for a longer director's cut?

Jackson: I hope so, yeah. That's pretty much Universal's decision, but I'm hoping at some point we'll get a chance to actually have a longer version of Kong because there's certainly a lot of very good stuff; there's a lot of dinosaur action, there's more dinosaur sequences, and as you saw, there's the journey across the swamp. There's a couple of sequences between Ann and Kong that we trimmed out. There's actually some nice scenes that, well, that's one of the beauties with DVD is that often you do get a chance with extended cuts to finally complete those scenes and finish them. But that's a decision that's very much in Universal's hands and they haven't made that decision yet.

IGN: I had a chance to preview the extras on the DVD, and I noticed there wasn't a commentary track on this. Did you make that decision to hold off, or was that something you planned for that possible future version?

Jackson: It was basically a decision that was based on the way that we did the Lord of the Rings films, which was that we never did commentary tracks on the initial release of the film and we saved our commentary tracks for an extended cut. On the Lord of the Rings films, the commentary track - well, you can really do a commentary track only once, and we just got into a pattern on the Lord of the Rings films of saving the commentary track until we had the extended cut and then doing the commentary track to that particular cut. So we've done the same thing here, even though Universal hasn't made up their minds whether they want to do an extended cut, we're saving the commentary track so that if they do make that decision, that's where the commentary track will end up going.
    Met andere woorden: 95% zeker een EE
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Standaard Skull Island uit King Kong op Google Earth

Ludieke actie!!

Het verborgen eiland uit King Kong is via Google Earth te vinden... Via de site http://www.findskullisland.com/ begin je in de haven van New York waar je tips ontvangt over de Google Earth coordinaten van Skull Island. Check maar eens.

Standaard Re: Skull Island uit King Kong op Google Earth

Citaat Oorspronkelijk gepost door filmspons
    Ludieke actie!!

Het verborgen eiland uit King Kong is via Google Earth te vinden... Via de site http://www.findskullisland.com/ begin je in de haven van New York waar je tips ontvangt over de Google Earth coordinaten van Skull Island. Check maar eens.
    'U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken', da's 't enige wat ik zie als ik op Nederlands klik....
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

Standaard

Ik krijg m wel gewoon.
    [paar seconden later]
    Nee, krijg hetzelfde resultaat.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

Standaard findskullisland

Idd ik krijg ook die foutmelding als ik op de nederlandse link klik. De Engelse link werkt wel gewoon, check maar eens...

Standaard

Het is niet zo'n bijzondere link, wel leuk voor mensen dit tijd over hebben. Je krijgt dingen te zien, die je als het goed is al vaker hebt gezien. Maar toch een leuke aanpassing op Google Earth. En nu weten we eindelijk waar Skull Island ligt..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

Standaard

Heb de film vandaag ontvangen op DVD. Mooie hoes met een 'reliëfrijke' Kong. Mooi boekje in de hoes met tekst en uitleg over het maken van de film. Ziet er allemaal erg goed uit.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

Standaard

Vorige week al een 7Gb download gezien op het internet. De hele film in op-en-top prima kwaliteit. Hoe komen "ze" er toch aan, denk je dan...

Standaard

Hoe ze daar aan komen? Oscar DVD was al super snel gejat, retail master wordt gejat, distributie centrum wordt er eentje achterover gedrukt, winkels die er eentje achterover drukken. Gewoon DVD9 image maken en op newsgroups posten. Daar is niet zoveel fantasie voor nodig. Hoe ze die LOTR TTT hebben gejat, 2 weken voor de officiele release, dat was knap :wink: . Dat is de beste DVD5 die ik ook gezien heb
    doei JCL

Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Standaard

We leven in een zieke wereld!

Ik heb trouwens wel mijn twijfels over de ondertitels... Op een gegeven moment wordt gezegd:

"je bent een sujet"

Nou, volgens mij is dat in NL niet echt een 'gebezigd" woord! Net als 'gebezigd' overigens! :wink:

Pagina 64 van 68 EersteEerste ... 1454606162636465666768 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten