De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Geen disc 2 in Deep Space Nine seizoen 2!!

    Ik heb zojuist bij de MediaMarkt in Den Haag het tweede seizoen van Deep Space Nine op DVD gekocht (voor €74,99). De box ziet er weer beeldschoon uit en alles leek goed te zitten.....

    ...tot ik de doos uitpakte en tot mijn schrik ontdekte dat disc 2 ontbrak. In plaats daarvan heb ik tweemaal disc 1 gekregen! Nu woon ik niet in de buurt van de MediaMarkt wat betekent dat ik morgen weer anderhalf uur moet reizen om de box om te wisselen bij de MM.

    Dit is uiteraard erg slordig van Paramount en het is te hopen dat dit probleem zich beperkt tot mijn boxset. Ik raad jullie aan, zeker als je niet in de buurt van de MM woont, de box meteen te controleren bij aankoop, desnoods in de winkel.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #2

    Standaard

    Bedank voor de waarschuwing. Zal het morgen meteen als ik het ga halen bij de MM in DH controleren. Heb je het al terug gebracht en nieuwe gekregen? (dat ze niet allemaal zo zijn ofzo)

  3. #3

    Standaard

    Toen ik erachter was gekomen had ik geen tijd meer om terug te gaan. Ik ben van plan dat morgenmiddag te doen. Ik kan dus niet zeggen of dit probleem zich bij alle boxsets voordoet. Vandaar de waarschuwing. Ik post morgen wel weer.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #4

    Standaard

    Ik heb mijn box omgeruild en ben nu wel in het bezit van disc 2. Lag dus gewoon aan die ene box.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •