Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 118 van 118 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik heb ook meegedaan, leuke actie hoor, niets mis mee

    Zit nu even af te wachten of ik het goede antwoord heb ingestuurd
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  2. #102

    Standaard

    Volgende week komt er weer een nieuwe SMS-prijsvraag, dus dan opnieuw kans op leuke prijzen.

    PS: Voor mensen die een afkeer tegen SMS hebben: We gaan volgende week ook een hele leuke prijsvraag doen die niet via SMS gaat, maar gewoon via internet.
    Eric van Ballegoie

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Gisteren hadden we wat problemen om het rond te krijgen. De prijsvraag is nu gesloten, de winnaars krijgen rond de middag een belletje. Uiteraard zullen wij de telefoonnummers van de winnaars niet publiceren.
    Eric van Ballegoie

  5. #105

    Standaard

    Ik kan trouwens wel een hint geven:
    De laatste vier cijfers van het de telefoonnummers van de winnaars zijn:

    Microracers:

    -0485
    -7306
    -6961

    DVD-Speler:

    -5012
    Eric van Ballegoie

  6. #106

    Standaard

    Helaas heb ik nog maar één van de winnaars te pakken gekregen, de andere mensen probeer ik opnieuw te bereiken.
    Eric van Ballegoie

  7. #107

    Standaard

    Joepie een discussie

    Ten eerste, ik ben blij dat DVD.nl dit soort acties voert, enkel staan me 2 dingen tegen.

    Ten eerste beweren jullie dat alle winst uit de sms'je zouden komen?, met andere woorden geen sms'jes geen prijsvragen?, hoe ging dat vroeger? en hoe zit het met de sponsoren op deze site?

    Ten tweede, welke idioot heeft het bedacht dat een sms'je bijna een Rijksdaalder (oud geld), moet kosten?

    Desalnietemin, ik ben dus wel in bezit van een mobiel en heb dan ook meegedaan, maar het is niet geheel zuiver wat hier beweerd wordt door oa de Crew.

    Is het dan niet beter om er een soort abo-site/onderdeel van te maken?
    En de prijsvragen gratis, op deze manier voorkom je misbruik, en crëeer je meer tevreden forumers.

  8. #108

    Standaard

    Een SMS spelletje is nog tot daar aan toe. En je hoeft tenslotte niet mee te doen, maar een knaak vind ik wel wat overdreven
    Helemaal als ik lees: in samenwerking met FOX Home Entertainment...

    Maar goed, tip voor SMS-haters, bij dvd-home geven ze nog steeds ladingen gratis DVD's weg, zoals het hoort...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Maar goed, tip voor SMS-haters, bij dvd-home geven ze nog steeds ladingen gratis DVD's weg, zoals het hoort...
    Hebben ze bij DVD-Home ook een forum waar je gratis gebruik van bandbreedte kan maken?
    Eric van Ballegoie

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Maar goed, tip voor SMS-haters, bij dvd-home geven ze nog steeds ladingen gratis DVD's weg, zoals het hoort...
    Hebben ze bij DVD-Home ook een forum waar je gratis gebruik van bandbreedte kan maken?
    Vroeger was dit kennelijk geen probleem, wat is er gebeurt met de sponsoren?

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Maar goed, tip voor SMS-haters, bij dvd-home geven ze nog steeds ladingen gratis DVD's weg, zoals het hoort...
    Hebben ze bij DVD-Home ook een forum waar je gratis gebruik van bandbreedte kan maken?
    Die hebben geen forum idd, daarom komen we hier en in het vervolg daar voor de prijsvragen :wink:
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Vroeger was dit kennelijk geen probleem, wat is er gebeurt met de sponsoren?
    Tim, er is geen probleem, maar van dat soort opmerkingen wordt ik gewoon een beetje moe. Op het moment dat we een prijsvraag houden waarbij we een DVD-speler met 20 DVD's weggeven via internet vind iedereen dat doodnormaal, maar op het moment dat het wat geld kost om mee te doen staan veel mensen gelijk te steigeren...
    Eric van Ballegoie

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    maar op het moment dat het wat geld kost om mee te doen staan veel mensen gelijk te steigeren...
    We wonen in Nederland Eric! :wink:
    Zou je niet kunnen overwegen om het naar 55ct per bericht te brengen?
    Zou me niet verbazen dat je hetzelfde binnenhaalt zo niet meer...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  14. #114

    Standaard

    alle prijsvragen (incl. sms) zijn een extra service van DVD.nl
    je wordt toch niet verplicht om er aan mee te doen?

    en als je denkt dat die 1,10 helemaal naar dvd.nl gaat....droom verder...lang leve de KPN

    en als ze er winst op maken: mooi! dan kunnen ze de site nog meer verbeteren!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    alle prijsvragen (incl. sms) zijn een extra service van DVD.nl
    je wordt toch niet verplicht om er aan mee te doen?

    en als je denkt dat die 1,10 helemaal naar dvd.nl gaat....droom verder...lang leve de KPN

    en als ze er winst op maken: mooi! dan kunnen ze de site nog meer verbeteren!
    en meer prijsvragen met NOGMEER dvd's maken toch? 1,10 is niet veel.... oja vraagje, als je vaker smst heb je dan meer kans op de prijs??

    GrTZ

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Vroeger was dit kennelijk geen probleem, wat is er gebeurt met de sponsoren?
    Tim, er is geen probleem, maar van dat soort opmerkingen wordt ik gewoon een beetje moe. Op het moment dat we een prijsvraag houden waarbij we een DVD-speler met 20 DVD's weggeven via internet vind iedereen dat doodnormaal, maar op het moment dat het wat geld kost om mee te doen staan veel mensen gelijk te steigeren...
    Nogmaals, ik heb er zelf totaal geen probleem mee, alleen vind ik het wel onbegrijpelijk dat een sms 1,10 moet kosten, ik heb er zelf vrede mee, maar het is begrijpbaar dat mensen er over klagen.

    Daarom is het naar mijn idee niet makkelijker om bijv. mensen voor ik noem maar wat 5,00 euro per kwartaal lid te worden van een soort members area van DVD.NL, zodoende krijg je betrouwbaardere leden, een goed traders bestand en tevens kunnen de belgjes gewoon meedoen met de prijsvraagjes.

  17. #117

    Standaard

    De Belgen zullen wel weer denken, wat een zuinige Hollanders.

    Als je mee wil doen, doe je lekker mee, wil je niet mee doen doe je niet mee. is dat nou zo moeilijk.

    En het idee dat DVD.nl aan dat smsie van 1,10 flink verdiend moet ook maar ffe uit de wereld geholpen worden, het gedeelte wat zij daar aan verdienen is misschien 15 a 20% (overigens tijdje terug uitgebreide discussie over geweest op tv).

    Ik vind het allemaal maar best, dat geld kan dan mooi gebruikt worden voor een nog beter en sneller forum.

    Jammer alleen helaas dat de mensen die in België graag mee zouden willen doen niet mee kunnen doen, en dan lopen we hier een beetje te zeuren dat het allemaal zoveel kost.

    Greetz

    Thomas

  18. #118

    Standaard

    Waar ik niets van begrijp zijn de mensen die tegen de sms-prijsvraag zijn maar voor een soort van betaalde dvd.nl-abbo.

    Daar begrijp ik werkelijk niets van, het ledental zal dramatisch dalen waardoor het forum minder boeiend zal worden..immers

    *je hebt mensen die het eenvoudig weg niet kunnen betalen, zo'n abbo hoeft niet duur te zijn maar geld is geld.

    * je hebt mensen die dat niet willen betalen voor iets wat twee minuten surfen later gratis te krijgen is.

    Een sms-actie waarvan open en eerlijk wordt verteld dat de opbrengst wordt gebruikt voor het draaiende houden van deze site is een veel eerlijker manier om je favo-site te steunen, je kan immers vaker meedoen en meer steun geven naarmate je meer geld te besteden hebt, en door je steun te geven maak je nog kans op een prijsje ook.

    Persoonlijk doe ik nooit mee aan sms-pelletjes, omdat ik ze geestdodend vind, ik vind een ouderwetse slagzinprijsvraag veel leuker en uitdagender.
    ( hint hint ) :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •