Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Episode II teaser trailer

    Star Wars Episode II teaser trailer



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    En het schijnt nog beter te kunnen.
    Volgens http://www.theforce.net komt de film wereldwijd op de zelfde dag uit.
    Als dat geen goed nieuws is!!!
    Worden we toch nog gelukkig

  3. #3

    Standaard Pulpfiction

    Hopelijk krijgen we nu wat beters te zien dan een kinderfilm. Misschien ben ik de oud voor de doelgroep ?.
    System Error

  4. #4

    Standaard

    Van wat ik tot nu toe heb gezien lijkt Episode 2 mij een stuk duisterder dan zijn voorganger.
    Het lijkt wel of de geschiedenis zich herhaalt, want The Empire Strikes Back was ook een stuk duisterder dan A New Hope.
    En natuurlijk weer een mooie rol voor Natalie Portman, dat wordt smullen!!!

  5. #5

    Standaard Obi

    Hopelijk is het emotieloze of stijve acteerwerk van Liam Neeson .... Qui-Gon Jinn en Ewan McGregor .... Obi-Wan Kenobi verdwenen. Natalie Portman als Queen Amidala/Padmé was ook mijn fav. maar zoveel andere vrouwen waren er niet, misschien de moeder ?

    en Jake Lloyd kon er misschien niets aan doen maar Anakin Skywalker komt niet echt geloofwaarig over. Hij had nog net geen kleedtje om met een grote rode S erop.

    P.
    System Error

  6. #6

    Standaard Geruchten?

    Naar het schijnt is de climax van Episode II een spectaculair gevecht van tientallen (!) jedi's, waaronder Yoda in een soort arena. Christopher Lee neemt er -dankzij wat 'ondersteuning' van computertechnieken- ook actief aan deel.
    Bovendien komen er een aantal bedenkelijkere karaktertrekken van Anakin naar boven (hij schijnt bijvoorbeeld niet bepaald bescheiden te zijn over het feit dat hij sterker/beter is dan Obi Wan).

    Volgens de meeste 'geruchtensites' is de film inderdaad een stuk 'donkerder' dan Episode I. Wel wordt hier en daar opgemerkt dat er bij de eindmontage het een en ander kan veranderen (met het oog op de filmkeuring).

    We zullen d'r helaas nog een half jaartje op moeten wachten.

  7. #7

    Standaard

    Star Wars mag weer een stuk donkerder... en de trailer heeft hier al veel van late zien... Echt ontzettend stoer.. Darth Vader in geluid op de achtergrond... Uiteindelijk moet nu echt de eerste stappen gezet worden naar de Dark Side..

    Hoop dat de sith lord ook weer een fijne nieuwe apprentice krijgt... maar dat zou die Clone nog weleens kunnen zijn... Zo iets van Surprise hier heb je 10 keer Darth Maul..

    HAHAHA *LoL*

    groet bjorn

  8. #8

    Standaard Re: Geruchten?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Volgens de meeste 'geruchtensites' is de film inderdaad een stuk 'donkerder' dan Episode I. Wel wordt hier en daar opgemerkt dat er bij de eindmontage het een en ander kan veranderen (met het oog op de filmkeuring).

    We zullen d'r helaas nog een half jaartje op moeten wachten.
    Wellicht zal de DVD hier wel eens wat aan kunnen doen. Dan kunnen die beelden er voor die release gewoon ingemonteerd worden en kunnen we genieten van een lekkere donkere SWII. Maar da's dan weer allemaal afwachten.
    Een ding lijkt me wel, we zullen dit maal niet meer zo lang hoeven wachten op de DVD release, want deel I is er al uit.

  9. #9

    Standaard

    Volgens Lucas zelf, zou episode II een liefdesverhaal worden en zou epiosde III de donkerste film uit de reeks worden. Donkerder dan ESB. Maar ik heb een tijdje geleden een andere trailer van episode II gezien, die was een stuk langer dan die teaser trailer en ook een stuk stoerder vond ik, daarin zag je ook al een stukje van de grote veldslag.

  10. #10

    Standaard

    Oh je bedoelt die nep trailer die op http://www.theforce.net stond? ja die is leuk ,maar niet officieel hoor.

  11. #11

    Standaard

    Maar ik heb een tijdje geleden een andere trailer van episode II gezien, die was een stuk langer dan die teaser trailer en ook een stuk stoerder vond ik, daarin zag je ook al een stukje van de grote veldslag
    uuuuuuuuhhhhh waar????

  12. #12

    Standaard

    Dan ben je mooi in het ootje genomen, want die trailer was in elkaar geflanst door een handige fan.
    Die "veldslag" bijvoorbeeld is gewoon een stukje uit Braveheart waar ze lightsabers in hadden gemonteerd. Heel stoer gedaan, maar nep dus...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eric1977
    Maar ik heb een tijdje geleden een andere trailer van episode II gezien, die was een stuk langer dan die teaser trailer en ook een stuk stoerder vond ik, daarin zag je ook al een stukje van de grote veldslag.

  13. #13

    Standaard Teaser voor eigenaars van de DVD

    Vandaag (9-11-2001) is de trailer op de DVD -rom weblink uitgekomen. Deze trailer vind ik beter dan de "Breathing" trailer.

    In deze trailer is tekst te horen. Hier volg de beschrijving omdat alleen mensen met de SW DVD deze trailer kunnen zien.

    Eerst zien je een vliegend ding (robot of zo).
    Daarna een shot van de waterplaneet.
    Dan is er een wagen van Jawas te zien (net zo een als in A New Hope)
    Daarna vliegt de slave 1 schietend door de ruimte (een shot van opzij)
    Dan een explosie
    Dan komt de Jediraad in beeld
    Dan zitten daar Padme, JarJar, Obi Wan en Anakin
    Dan vliegt er een schip weg
    Dan komt Mace Windu in beeld
    Dan is er een scene in een gang waar een kort gesprek is tussen Anakin en Padme
    Dan is er een shot in een disko(?), waar Obi-Wan iemand met zijn lightsaber neerhaalt.
    Dan een shot van joda gevold door een shot van ruimteschepen.
    Dan een shot van Padme
    Dan Obi-Wan die tegen Anakin zegt: Your using her as bait
    Dan een raam met daar achter dat vliegend ding uit het begin van de trailer.
    Padme schrikt wakker
    Obi-Wan springt door het raam en grijpt dat ding vast
    Dan een lightsabergevecht tussen Anakin en Christopher Lee (ik weet de naam van zijn rol niet)
    Anakin springt in een vliegtuig
    Anakin praat op Tatooine met Watto
    Dan komt er een stukje achtervolging waar Anakin en Obi-Wan door een soort krachtveld vliegen.
    Dan een of ander dier dat uit het water komt
    Dan de slave 1 in een astroide veld
    Dan Jango Fett in beeld
    Weer snel de slave 1
    Dan ruimteschip dat naar een planeet gaat.
    Daarna Obi-Wan met lightsaber
    Dan close-up Anakin met lightsaber
    Daarna Obi-Wan in krachtveld met Christopher Lee die naast hem staat
    Anakin die rent
    Jango Fett schiet naar beneden
    Obi-Wan wordt geraakt
    Anakin zit in een krachtveld dat lijkt op dat wat de keizer uit zijn handen toverde in Return of the Jedi
    Dan Anakin in Arena
    Obi-Wan is daar vastgebonden
    En dan het logo

  14. #14
    Anonymous
    Guest

    Standaard .

    .

  15. #15

    Standaard

    En voor diegene die de trailer elke keer maar weer wilt zien!!!
    http://drkhwk.net/ep2/
    Ze staan er alle TWEE( Breathing, Mystery) , nu maar wachten op trailer C die voor Harry Potter zit.

  16. #16

    Standaard

    nope, was geen neppe trailer, het was een echte en ik heb hem gewoon via kazaa binnengehaald.

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Ja, die trailer op KAZAA bedoel ik ook. Die is nep.
    Let maar eens goed op die rennende ventjes met lightsabers, die komen rechtstreeks uit Braveheart....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eric1977
    nope, was geen neppe trailer, het was een echte en ik heb hem gewoon via kazaa binnengehaald.

  19. #19

    Standaard

    En als je goed kijkt dan zie je zelfs nog de schotse rokken bij ze wapperen!!
    HEHE wel geinig , een jedi is een schot!!!
    Inderdaad , deze trailer die je via kazaa hebt gedownload is hartstikke nep.

    Sinds 2 november kaner pas een Officiele trailer worden gedownload en dat is breathing.
    Alle andere ( afgezien van mystery dan) zijn nep, goed gemaakt dat wel , maar hartstikke nep.

  20. #20

    Standaard

    bedankt voor de belediging, jammer dat die trailer nep was, was wel cool dat ding.

  21. #21

    Standaard

    weet je wat , Eric.
    We hebben allemaal het recht om een fout per dag te maken.
    dit was de jouwe , geen probleem hoor, maar ook ik geloofde het toen.
    Nu weet ik zeker dat ik in ieder geval niet de enige was.
    Maar heb je ondertussen wel de officiele gezien?

  22. #22

    Standaard

    he marcel gelukkig maar dat je niet de enigste was he! ja ik heb inmiddels de echte wel gezien ja. alleen nu balen dat je weer een paar maandjes moet wachten tot je alles kunt zien, de film dus..

  23. #23

    Standaard

    De trailer van Episode II beviel me erg goed het was gaaf met de geluiden van Darth vader op te actergrond. ik sta te popelen om naar de film te gaan,
    Helaas moeten we nog wachten tot mei 2002.
    nou mazzel.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Huib van Brummelen
    <onnodige belediging weggehaald door moderator>
    Wat een eikels he, die moderators!

    Weet iemand toevallig wanneer de trailer in onze vaderlandse bioscopen te zien is?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Wat een eikels he, die moderators!
    Onnodige belediging getolereerd door de moderator...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •