Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 80 worden weergegeven.

Discussie: YMDB

  1. #1

    Standaard YMDB

    Hebben jullie zo'n top20 beste en slechtste films op YMDB gezet? Jullie zullen het wel niet eens zij met mijn lijst maargoed =). Ik ben wel benieuwd naar jullie lijst!

    beste: http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=10877
    slechtste: http://www.ymdb.com/user_worst20_view.asp?usersid=10877

  2. #2

    Standaard Re: YMDB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Athlon_2o0o
    Hebben jullie zo'n top20 beste en slechtste films op YMDB gezet? Jullie zullen het wel niet eens zij met mijn lijst maargoed =). Ik ben wel benieuwd naar jullie lijst!

    beste: http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=10877
    slechtste: http://www.ymdb.com/user_worst20_view.asp?usersid=10877
    die links doen het bij mij niet
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #3

    Standaard

    bij mij wel :P

  4. #4

    Standaard

    Minority report, phantom menace en Black hawk down bij de slechtste 20???? Jij durft zeg.

  5. #5

    Standaard Re: YMDB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    die links doen het bij mij niet
    Hier wel

  6. #6

    Standaard

    Hier zijn de mijne:
    beste
    slechtste
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Minority report, phantom menace en Black hawk down bij de slechtste 20???? Jij durft zeg.
    Minority Report vind ik een slap aftreksel van The Matrix, maar dan met een verhaal vol met gaten...

    The Phantom Menace is geen Star Wars, meer een kinderfilm.

    En Black Hawk Down had een geweldige film geweest als ze het echte verhaal achter de Somalische crisis hadden verteld. Vanaf minuut 1 wordt er geschoten en dat bijna zonder enige pauze. Actie is leuk, maar alleen maar actie is vreselijk.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Athlon_2o0o
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Minority report, phantom menace en Black hawk down bij de slechtste 20???? Jij durft zeg.
    Minority Report vind ik een slap aftreksel van The Matrix, maar dan met een verhaal vol met gaten...

    The Phantom Menace is geen Star Wars, meer een kinderfilm.

    En Black Hawk Down had een geweldige film geweest als ze het echte verhaal achter de Somalische crisis hadden verteld. Vanaf minuut 1 wordt er geschoten en dat bijna zonder enige pauze. Actie is leuk, maar alleen maar actie is vreselijk.
    Toch zijn er bakken met films die nog slechter zijn..... Enne, Minority report een aftreksel van the matrix? Het zijn weliswaar beide sf-films maar daar houdt de vergelijking dan ook mee op

  10. #10

    Standaard Re: YMDB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Athlon_2o0o
    Hebben jullie zo'n top20 beste en slechtste films op YMDB gezet?
    Absoluut, de link staat hieronder...

  11. #11

    Standaard

    Wat heeft Minority Report in hemelsnaam met The Matrix te maken? Ik vond het concept eerder lijken op de TV-serie Nowhere Man.

  12. #12

    Standaard

    Heb ook een lijstje aangemaakt. Maar het valt niet mee om een volgorde te bepalen. Als ik morgen een nieuwe moet maken komt er waarschijnlijk een andere volgorde uit, m.u.v. de top 5 denk ik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Athlon_2o0o
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Minority report, phantom menace en Black hawk down bij de slechtste 20???? Jij durft zeg.
    Minority Report vind ik een slap aftreksel van The Matrix, maar dan met een verhaal vol met gaten...

    The Phantom Menace is geen Star Wars, meer een kinderfilm.

    En Black Hawk Down had een geweldige film geweest als ze het echte verhaal achter de Somalische crisis hadden verteld. Vanaf minuut 1 wordt er geschoten en dat bijna zonder enige pauze. Actie is leuk, maar alleen maar actie is vreselijk.
    Toch zijn er bakken met films die nog slechter zijn.....
    Laten we zeggen: 99,99% van alle films die er uit zijn...

    Btw: leuk idee voor een site. Ik wordt er momenteel steeds afgegooit (too many connections?) maar als ik er in kom zal ik mijn lijstje er ook op zetten.

  14. #14

    Standaard

    Ik had een tijdje geleden ook al een lijstje ingevuld. Blijft moeilijk en is voor mij bijna afhenkelijk van de stemming van de dag

    Mijn lijstje

  15. #15

    Standaard

    Ieder zijn gading, Luther, maar is The Return Of The King in de lijs zetten niet wat voorbarig? Ik bedoel, ik heb er waarschijnlijk even hoge verwachtingen van als jij, maar strikt genomen mag ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat jij 'm nog niet gezien hebt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
    Je lijkt wel een jurist, zo praten de juristen bij mij op het werk ook allemaal :wink:

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ieder zijn gading, Luther, maar is The Return Of The King in de lijs zetten niet wat voorbarig? Ik bedoel, ik heb er waarschijnlijk even hoge verwachtingen van als jij, maar strikt genomen mag ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat jij 'm nog niet gezien hebt...
    Kans is redelijk aanwezig.

    Opzich is het wel vreemd dat er al voor ROTK gekozen kan worden uit de database van de site. Overigens weet ik ook wel vrij zeker dat deze in mijn top-3 zal komen, maar ik wacht nog wel even met uitkomen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    Mijn lijstje


    http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=8086

    Maar ik hussel ze regelmatig door elkaar en gooi er dingen in en uit dat het een lieve lust is....
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  19. #19

    Standaard

    De volgorde bepalen is inderdaad bestwel lastig.. Hoeft ook niet super precies lijkt me :P

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjors van de Rebellenclub
    Je lijkt wel een jurist, zo praten de juristen bij mij op het werk ook allemaal :wink:
    Ik zweer met mijn hand op het hart dat ik geen jurist ben, en ook geen ambities in die richting heb...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Op dit moment :

    Top 20

    Ik moet er wel bij zeggen dat dit zeker geen definitieve lijst is. Er zijn nog vele klassiekers die ik niet heb gezien. Bovendien is het wel erg lastig kiezen. Grote kans dat bijvoorbeeld Casablanca, Rear Window of American Beauty er op een ander tijdstip wel in staan.

  23. #23
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  24. #24

    Standaard

    Mijn TOP-20

    Mijn FLOP-20

    Volgorde moet nog een beetje bijgeschaaft worden, maar de top-10 is aardig zoals ik hem wil hebben.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ieder zijn gading, Luther, maar is The Return Of The King in de lijs zetten niet wat voorbarig? Ik bedoel, ik heb er waarschijnlijk even hoge verwachtingen van als jij, maar strikt genomen mag ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat jij 'm nog niet gezien hebt...
    En straks geeft Peter Jackson deze film zijn zelfbedachte waardeloze einde, en dan vindt iedereen het een bedroevend slechte film :wink:

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •