Pagina 102 van 102 EersteEerste ... 252929899100101102
De resultaten 2.526 tot 2.533 van 2533 worden weergegeven.

Discussie: Wat is de eerstvolgende film waar je in de bios naartoe gaat

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    DVD Watcher:

De bios lijkt jou 2de thuis wel.Succes morgen met de nieuwe Alien film.
    Zo onderhand wel ja , maar ik hou nu eenmaal van film. Door de weeks moet ik werken, dus kan ik alleen zaterdag's, en dan pak ik er ook gelijk 2 a 3. Natuurlijk wel die kwa tijd beetje op elkaar aansluiten. Ik ben lekker single, dus kan lekker ongestoord genieten. Ik ben zeker benieuwd naar de Alien film, maar die ''A Dog's Purpose'' lijkt me ook wel mooi (Vind dat soort films wel mooi). Overigens is die in Amerika al uit (http://www.blu-ray.com/movies/A-Dogs...lu-ray/165914/) op Blu-ray, terwijl hij hier net in de bios is. Deze Blu ray gaat er zeker in komen hier. Film is overigens van de regisseur van ''Hacchi'', wat een erg mooie film is mijn inziens.

Standaard

Donderdag waarschijnlijk naar de nieuwe Pirates film.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Standaard

Morgen (zaterdag 03/06) naar de volgende 3 films in Pathe Eindhoven:

TRAILER

Een jonge vrouw, Mae Holland (Emma Watson), wordt ingehuurd voor een functie bij internetbedrijf 'The Circle'.
    Het bedrijf koppelt persoonlijke gegevens van klanten aan elkaar middels hun universele systeem, waardoor gebruikers een volledig eigen online identiteit krijgen in een tijd van beschaving en transparantie.
    Deze aanpak blijkt minder rooskleurig te zijn wanneer persoonlijke gegevens in de verkeerde handen terechtkomen.

10.00 - 12.04 Uur ''The Circle''

'Baywatch' volgt de toegewijde strandwacht Mitch Buchannon (Dwayne Johnson).
    Mitch maakt kennis met een nieuwe rekruut, Matt Brody (Zac Efron), een jonge gast en een eersteklas heethoofd.
    Ze worden geforceerd samen te werken als ze achter een lokaal en crimineel plot komen, onder leiding van een machtige oliemagnaat.
    De toekomst van de baai is in gevaar.
    Aan de twee mannen om de strijd aan te gaan.

12.55 - 15.06 Uur ''Baywatch''

The Bleeder vertelt het ware verhaal van Chuck Wepner (Liev Schreiber), de man die de inspiratie vormde voor de bekende Rocky films waar Sylvester Stallone in schitterde.
    In het gewone leven was Wepner drankhandelaar maar hij werd beroemd nadat hij 15 rondes doorstond tegen bokskampioen Muhammed Ali.
    Zijn moeizame bokscarrière leverde hem 2 knock-outs, 8 gebroken neuzen en 313 hechtingen op.
    Maar zijn zwaarste gevechten waren zoals vaker buiten de ring.
    Een heftig leven vol drugs, drank, wilde vrouwen, ongekende pieken en diepe dalen.

15.45 - 17.38 Uur ''The Bleeder''

Standaard

DVD Watcher, ik vraag me eigenlijk iets af..

Waarop maak jij je keuze of je Pathé of VUE gaat pakken? Is dat puur de tijden van films wanneer ze draaien? Of heb je meerdere redenen om te wisselen of toch steeds voor dezelfde bioscoop te gaan?

Dit aangezien ik zelf altijd een groot Pathé IMAX fan was/ben.. maar tegenwoordig toch echt om ben van VUE Dolby Cinema en in feite de films die ik in de bioscoop ga zien ook echt alleen maar in VUE bekijk.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    DVD Watcher, ik vraag me eigenlijk iets af..

Waarop maak jij je keuze of je Pathé of VUE gaat pakken? Is dat puur de tijden van films wanneer ze draaien? Of heb je meerdere redenen om te wisselen of toch steeds voor dezelfde bioscoop te gaan?

Dit aangezien ik zelf altijd een groot Pathé IMAX fan was/ben.. maar tegenwoordig toch echt om ben van VUE Dolby Cinema en in feite de films die ik in de bioscoop ga zien ook echt alleen maar in VUE bekijk.
    Dat zit namelijk zo: Ik heb geen rijbewijs, dus als ik ga (Wel zaterdag's, want door de weeks kan ik niet omdat ik dan moet werken), ga ik met de bus naar Eindhoven vanuit mijn woonplaats Schijndel. Ik koop dan een dagkaartje bus van € 6, zodat ik toch heen en terug kan. Van te voren kijk ik welke films ik wil zien, waar ze draaien & op welke tijden ze draaien.

Ik vind het zonde om maar 1 film te gaan kijken, dus pak ik er minimaal 2 of in dit geval 3. Bij het uitzoeken/plannen hou ik dan rekening mee met de tijden van de films in beide bioscopen, en zo plan ik dus mijn dagje van leuke films die kwa tijden op elkaar aansluiten.

Dus soms is het 45 minuten wachten, maar meer niet echt. De ene keer is het wat meer Pathe, en soms wat meer VUE. Maar soms ook wel film 1 Pathe, film 2 Vue, en dan is film 3 bv weer Pathe, of andersom.

Dus het is echt verschillend. Maar helaas moet ik sommige films in de bios ook missen. Bijvoorbeeld Get Out had ik graag willen zien, maar kan ik niet gaan zien (omdat ze alleen s'avond's draaien) wegens het ontbreken van vervoer. Ik zou bv wel er heen kunnen, maar tegen de tijd dat de film afgelopen is, rijd er geen bus meer naar huis. En ik wil wel graag thuis kunnen komen.

Vandaar dat ik dus zaterdag's overdag ga, de tijden op elkaar zoveel mogelijk laat aansluiten (combi Pathe/VUE), en helaas moet ik er dus ook wel wat missen. Maar die koop ik dan wel op Blu-ray.

Ik zorg er in ieder geval voor dat ik de kaart er zeker uit haal elke maand bij beide bioscopen.

Maar hopelijk heb ik het nu een beetje duidelijk uitgelegd voor je.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-06-2017 om 23:40

Standaard

Morgen (zaterdag 17/06) naar de volgende films in Pathe & VUE Eindhoven:

Deze biografie vertelt het verhaal over de opkomst en turbulente carrière van een van de beroemdste rappers die de hip-hop cultuur heeft voortgebracht: Tupac Shakur.
    Door velen gezien als de beste vertegenwoordiger aller tijden van de gangsta-rap.
    Hij houdt het record als bestverkopende rap-artiest met meer dan 75 miljoen verkochte platen wereldwijd.
    Meerdere malen komt hij echter in aanraking met justitie.
    Tijdens een schietpartij in 1996 eindigt zijn leven op tragische wijze.

12.30 - 15.05 Uur ''All Eyez on Me'' (Pathe)

Een eeuwenoude koningin ligt veilig begraven in een crypte diep onder de meedogenloze woestijn.
    Haar lot was ooit ten onrechte van haar afgenomen.
    In de huidige tijd ontwaakt ze.
    Doordat haar kwaadwilligheid eeuwenlang is gegroeid stort ze haar verschrikkingen, die het menselijke bevattingsvermogen overschrijden, over de wereld uit.

16.00 - 18.15 Uur ''The Mummy (3D, XD ATMOS)'' (VUE)

Standaard

Zondag Wonder Woman.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    mei 2002

Standaard

Nu Wonder Woman.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP-203, B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Pagina 102 van 102 EersteEerste ... 252929899100101102

Instellingen bij het plaatsen van berichten