Pagina 4 van 163 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 4055 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Net klaar met Saving Private Ryan.

    Het was een lange zit, al helemaal omdat ik niet echt een oorlog fanaat ben, maar ik vond het toch een hele aardige film.
    Mooie geluidstrack en het verhaal is goed uitgewerkt.
    Enige minpuntje vond ik de bewegingen/trillingen met de camera van tijd tot tijd, verders een hele goede en mooie film - blijft in de collectie.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  2. #77

    Standaard

    Wat Finding Nemo extra's. Leuk
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #78

    Standaard

    Thelma and Louise. Blijft een heerlijke film
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  4. #79

    Standaard

    X-men 2
    Absolute topfilm, had m al gezien in de bios, maar was weer erg geboeid
    ook erg goede extra's

  5. #80
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    High Crimes en The Watcher

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Net klaar met Saving Private Ryan.

    Het was een lange zit, al helemaal omdat ik niet echt een oorlog fanaat ben, maar ik vond het toch een hele aardige film.
    Mooie geluidstrack en het verhaal is goed uitgewerkt.
    Enige minpuntje vond ik de bewegingen/trillingen met de camera van tijd tot tijd, verders een hele goede en mooie film - blijft in de collectie.
    Bewegingen/trillingen is expres gedaan zodat het als een documentaire over zou komen. Of het allemaal echt is en de cameraman vollop in de strijd zit. Deze film is niet voor niets geprezen door de oorlogs veteranen die erbij waren tijdens D-day.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  7. #82

    Standaard

    Matrix Revolutions!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Net klaar met Saving Private Ryan.

    Het was een lange zit, al helemaal omdat ik niet echt een oorlog fanaat ben, maar ik vond het toch een hele aardige film.
    Mooie geluidstrack en het verhaal is goed uitgewerkt.
    Enige minpuntje vond ik de bewegingen/trillingen met de camera van tijd tot tijd, verders een hele goede en mooie film - blijft in de collectie.
    Bewegingen/trillingen is expres gedaan zodat het als een documentaire over zou komen. Of het allemaal echt is en de cameraman vollop in de strijd zit. Deze film is niet voor niets geprezen door de oorlogs veteranen die erbij waren tijdens D-day.
    Dat begrijp ik wel, maar ik kan het nog wel irritant vinden...
    ( maar dat stukje met bloed op de camera, dat vind ik een foutje )
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  9. #84

    Standaard

    Monsieur Verdoux. Met een heel andere (pratende) Charlie Chaplin. Leuke film, beetje Hitchcock achtig maar dan minder suspense en iets meer komedie.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #85
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Matrix Revolutions!
    Op dvd???
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Matrix Revolutions!
    Op dvd???
    Gebrande dvd hooguit lol.

  12. #87

    Standaard

    Ik heb net Indiana Jones deel uno gezien. Beeld en geluid zijn lekker. Film had ik nog nooit gezien en heb hem eigenlijk enkelt gekocht om de verhalen. Maar de blinde aanschaf was het waard want heb genoten. Adventure to the bone om maar te zeggen. Heerlijk.

  13. #88

    Standaard

    Gisteren Indiana Jones - the raiders of the lost ark. Hele goede avonturenfilm met een absoluut hoogtepunt: Het moment waarop hij een zwaardvechter tegenkomt die allemaal wilde gebaren maakt, en hem vervolgens verveeld neerschiet. Hilarisch!

    En net: X-men 2. Hoewel ik het eerste deel niet geweldig vond, kon ik hem voor tien euro niet laten liggen. En ik vond het een zeer aardige film, die bij mij meer de sfeer van de serie opriep dan deel 1. Mooie aankoop dus

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    Ik heb net Indiana Jones deel uno gezien. Beeld en geluid zijn lekker. Film had ik nog nooit gezien en heb hem eigenlijk enkelt gekocht om de verhalen. Maar de blinde aanschaf was het waard want heb genoten. Adventure to the bone om maar te zeggen. Heerlijk.
    Idem dito

    Een klassieker en zeer mooi opgepoets en fantastisch geluid.
    Ik kan niet wachten om de volgende delen in het spelertje te gooien

  15. #90

    Standaard

    The texas chainsaw massacre

  16. #91

  17. #92

    Standaard

    Zojuist X-Men 2 gekeken (1 disc version)

    Heerlijke film , kvond vooral het geluid erg goed !!

  18. #93
    Paul Reekers
    Guest

    Standaard

    Gisteren had ik (we) X-Men 2 gezien, ik had 'm ook al in de Bios gezien, maar het blijft een goeie film. Heerlijke actie en mooie special effects. De dts-track maakt het geheel af

    En vanavond, eindelijk na al die jaren... Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark Hij blijft geweldig en nu eindelijk in widescreen met 5.1 sound... in één woord: Top vermaak!

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Zojuist Cube gekeken.
    Had er veel uiteenlopende meningen over gehoord, zowel zeer positief als zeer negatief, maar omdat ie op imdb een 7.3 krijgt wilde ik m toch wel ns zien. En ik vond t n [zeker in t begin] redelijk weirde film, maar wel een leuk gevonden verhaal. Er gebeurt niet echt bijster veel, heeft dus een redelijk dun verhaallijntje, maar ik vond m toch wel de moeite waard!

    [en zeker als je m voor €3 op n dvd.nl veiling gewonnen hebt! ]
    Heb ook Cube gekeken. Vond hem ook wel leuk, niet super, maar ach voor 'n keertje... moet kunnen.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  20. #95

    Standaard

    Office Space
    Leuke film over het wel en wee op een doorsnee kantoorafdeling van een bedrijf. Doet een beetje denken aan Falling Down, maar dan iets minder geweldadig. Veel herkenbare clichémomenten
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #96

    Standaard

    X-Men 1.5 ... Morgen X-2 proberen vast te krijgen.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  22. #97

    Standaard

    Aangezien ik gister al 2 Indiana Jones'es gezien heb (deel II en deel III) heb ik vandaag de film opgezet die ik gister wilde kijken als we het nog volgen .
    Sleeping Beauty regio 1. Wat zal ik er over zeggen [spoiler:150a572129]zoals de bedoeling is mensen [/spoiler:150a572129].
    Tja, het is een aardige film. Hoe de film aan zijn THX komt is me eigenlijk nogal een raadsel, maar ook het verhaal an sich kon me niet boeien. Er zitten zeker een aantal grappige momenten in, maar het is nou niet: YESSSSS zoas eergister bij The LionKing. Want dat is een geweldige film . Daar heb ik wel van genoten. Van die heel sfeer en de hele film. S.B. moet ik gewoon nog een keertje kijken, en anders gaat die weer weg.

  23. #98

    Standaard

    Net naar Bullit gekeken :
    Een uitstekende thriller en vooral de beroemde achtervolgingsscene dwars door de stad San Francisco is een genot om naar te kijken. Deze scene is in latere jaren door menig film en tv regiseur gekopieerd.
    Wat mij betreft een echte aanrader deze film met Steve McQueen in de hoofdrol
    Turn back the clock, and you're history. (Timecop)

    Mijn lijstje

  24. #99

    Standaard

    Nogmaals Cowboy bebop The Movie
    Behalve dat de verhaallijn goed is, valt het me na nogmaals kijken op dat er ook veel kleine grapjes inzitten. Erg goede bounty hunter versus terroristische psychopaat film. 8)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  25. #100

    Standaard

    2 Fast 2 Furious Lekkere hersenloze actiefilm die zeker een flinterdun verhaaltje heeft, maar wel een prima uitvoering heeft gekregen. Goed geluid en ditto beeld. Mooie dames en ditto auto's....alleen dat stomme verhaaltje he? Eindbeoordeling: 5
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

Pagina 4 van 163 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •