De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pinnacle Studio 8.4 maakt alleen maar dure bierviltjes

    Hallo allemaal,

    Met Pinnacle Studio 8.4 heb ik mijn homevideo's (DV) gecaptured naar mijn PC. Vervolgens heb ik het een en ander gemonteerd etc. Vervolgens hebik een menu toegevoegd (als eerste frame) en de zaak gerenderd. Tot zover geen probleem (toch ?).

    Als ik nu de DVD wil gaan bakken, lijkt ook alles goed te gaan, maar de DVD blijkt onleesbaar te zijn voor welke speler dan ook. Zelfs de DVD-brander kan er niks meer mee. Zo heb ik dus nu al twee lege DVD's gepromoveerd tot (duur) bierviltje.

    Alleen de NERO-info tool kan nog net zien dat de DVD gemaakt is door Pinnacle Systems, maar daar houdt alles mee op. Een DVD rechtstreeks kopieeren of een Data-DVD branden mbv Nero gaat perfect.

    Als ik in XP de DVD (in de Plextor) probeer te benaderen, meldt XP dat de DVD wellicht in een ander formaat is opgenomen en niet benadert kan worden. In de DVD-ROM speler is de DVD zoals reeds gezegd helemaal niet te benaderen.

    Wie-o-wie kan mij helpen ?

    - Pinnacle 8.4 Studio
    - Plextor 708 Brander
    - Pentium 2.4, 512 MB
    - HD RAID0, dus snel zat
    - DVD+R van Imation
    - Standalone speler: Pioneer 535, leest ook DVD+R (reeds getest)

    gr, jas.

  2. #2

    Standaard

    Hoi Jas,
    Ik ben niet echt thuis in Pinnacle e.d. maar even een vraagje:
    Je hebt een montage gemaakt en een menu.
    En toen?
    De film ge-exporteerd voor DVD? Hoe? Als wat? En waarmee?

  3. #3

    Standaard

    Wel, je hebt globaal 3 tabbladen:

    1. Capture. Spreekt voor zich, er wordt een dik vet AVI-bestand aangemaakt. Geen probleem

    2. Edit. Scenes toevoegen aan je project, al dan niet met effecten en wat voor fantasies je wel niet hebt. Vooraan een menu toegevoegd, de links zijn allemaal goed gedefinieerd. In de (profesorische) preview ziet alles er goed uit.

    3. Make movie: Daar heb je een aantal mogelijkheden, zoals een AVI bakken, maar ook Tape (DV), MPEG (bijv VHS). Ik koos voor Disc. Dan heb je een aantal instellingen, zoals S-VCD, VideoCD of DVD. Ook qualitylevels. Lekker alles default laten staan, ziet er goed uit. Verder zitten hier geen spannende settings tussen. Die zie ik overigens nergens in Pinnacle

    Er wordt een dir gemaakt dat heet Auxiliry files, hoe wordt een soort Image eerst gemaakt die je later kunt herbruiken.

    Als ik dan de disc ga branden, wordt eerst die Image gemaakt (alleen eerste keer) en dan gebeurt het werkelijk brandproces. Alles lijkt vlekkeloos te lopen, maar de disc (DVD) is waardeloos.


    gr, jas.

  4. #4

    Standaard

    OK, dus je koos Disc > DVD > Default settings.

    Bevat die image in de dir "Auxilary Files" (en het beruchte bierviltje dus ook) een 2-tal mappen genaamd VIDEO_TS en AUDIO_TS?
    (waarbij de AUDIO_TS map leeg is de VIDEO_TS map .VOB .BUP en .IFO
    bestanden bevat?)

  5. #5

    Standaard

    Ik heb nooit problemen met Pinnacle.

    Heb je wel genoeg schijfruimte? En is je homevideo niet te groot voor het schijfje. Ik maak altijd DVD's van één uur (eigenlijk 59 minuten) SVCD kan geloof ik.
    Heb je de laatste driver/software update 8.10? Dan moet alles goed werken.

  6. #6

    Standaard

    @Madagat: Er is genoeg schijfruimte over. En de film is ongveer 59 minuten, ik heb 3 minuten over voor een DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    OK, dus je koos Disc > DVD > Default settings.

    Bevat die image in de dir "Auxilary Files" (en het beruchte bierviltje dus ook) een 2-tal mappen genaamd VIDEO_TS en AUDIO_TS?
    (waarbij de AUDIO_TS map leeg is de VIDEO_TS map .VOB .BUP en .IFO
    bestanden bevat?)
    Alleen een Video_TS (een een hoop andere dirs), geen Audio_TS.Dat bierviltje was niet leesbaar, dus ik weet niet wat de structuur ervan is.

    De structuur is dit (ik hoop dat het overkomt):
    [code]
    Auxiliary Files
    |
    +-Liesbeth's 1e jaar (bevat een hoop avi-files en 1 mpg file. Deze mpg bevat een deel van de totale film)
    | |
    | +-DVD
    | |
    | +-DVDTmp
    | +-Menus
    | +-MPi
    | +-Video_TS (met een hoop VOB-files)
    | +-vmgm
    | +-vts_1
    | |
    | +-menu
    | +-titles
    |
    +-TemporaryFiles
    [/code]

  7. #7

    Standaard

    Is dat de dir structuur van die image, of ook op jouw bierviltje?
    In het laatste geval kan ik me levendig voorstellen dat geen dvd-speler hem wil vreten.

    Afgezien van de default DVD settings, kun je ook kiezen voor een disc image in UDF formaat? Dat is essentieel namelijk.

    Of is het een drag-n-drop programmaatje en dan maar bidden dat het goed komt? (niet vervelend bedoeld , maar ik wil een inschatting kunnen maken in hoeverre jij invloed kan hebben op het proces)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Is dat de dir structuur van die image, of ook op jouw bierviltje?
    In het laatste geval kan ik me levendig voorstellen dat geen dvd-speler hem wil vreten.

    Afgezien van de default DVD settings, kun je ook kiezen voor een disc image in UDF formaat? Dat is essentieel namelijk.

    Of is het een drag-n-drop programmaatje en dan maar bidden dat het goed komt? (niet vervelend bedoeld , maar ik wil een inschatting kunnen maken in hoeverre jij invloed kan hebben op het proces)
    Die is van de directory (Auxilary Files). Die van het viltje weet ik niet, want die is finaal onleesbaar. En wat betreft dat UDF, daar wordt met geen woord over gerept in Studio. Het aantal instellingen dat ik kan doen is vrij summier.....

    gr, jas.

  9. #9

    Standaard

    Finaal onleesbaar......mmm.... dus je kunt hem ook totaal niet benaderen of de inhoud bekijken via Deze Computer/Verkenner oid?

    PS: als een disc image wordt aangemaakt en later wordt gebrand zal de schijf exact dezelfde inhoud hebben als de image. (Klinkt als een retorische zin of cirkelredenering).

    Kort gezegd, als er meer op dat bierviltje staat dan de eerdere 2 genoemde TS mappen gaat er dus iets mis met het omzetten van je video naar een dvd-compatible bestand.

  10. #10

    Standaard

    Nog even naar de dir structuur gekeken. Zo te zien staat de aangemaakte menustructuur buiten de VIDEO_TS map. En dat is op zijn minst vreemd te noemen. "Nie Goe", zoals wij in Brabant plegen te zeggen.

    AUDIO_TS map is op zich geen 100% noodzaak, maar sommige spelers gaan over de zeik als deze niet aanwezig is (ook al is ie leeg).

    Probeersel:
    Kun je die VIDEO_TS map in een nieuwe map gooien?
    Die nieuwe map geef je de naam van de film. Maak in die map ook een nieuwe (lege) map aan genaamd AUDIO_TS.
    Fikken in Nero of whatever je gebruikt om bierviltjes te persen. In UDF formaat dus.

    map
    LIESBETH:
    VIDEO_TS
    AUDIO_TS

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Nog even naar de dir structuur gekeken. Zo te zien staat de aangemaakte menustructuur buiten de VIDEO_TS map. En dat is op zijn minst vreemd te noemen. "Nie Goe", zoals wij in Brabant plegen te zeggen.

    AUDIO_TS map is op zich geen 100% noodzaak, maar sommige spelers gaan over de zeik als deze niet aanwezig is (ook al is ie leeg).

    Probeersel:
    Kun je die VIDEO_TS map in een nieuwe map gooien?
    Die nieuwe map geef je de naam van de film. Maak in die map ook een nieuwe (lege) map aan genaamd AUDIO_TS.
    Fikken in Nero of whatever je gebruikt om bierviltjes te persen. In UDF formaat dus.

    map
    LIESBETH:
    VIDEO_TS
    AUDIO_TS
    Ik heb geprobeerd om mbv Nero een DVD-Video disc te maken. Dan komt er een template met een VIDEO_TS en AUDIO_TS map. Vervolgens probeer ik alles files (VOB en overige typen) in die template te gooien, maar dan moppert Nero over twee files die daar niet in thuishoren (Op dit moment kan ik even niet meer zien wat voor soort files dat waren). Maar wat ik dan met de menu's moet doen is mij ook een raadsel.

    Maareh, dat Pinnacle moet toch gewoon doen wat ze zeggen dat ze doen, oftewel in 1x goede DVD's bakken ? Of denk ik nu te simpel ?

    Dank voor je meedenken zover. Als je nog meer tips/suggesties hebt, houd ik me graag aanbevolen.


    gr, jas.

  12. #12

    Standaard

    Tip voor de beginnende DVD-Bakker: koop een stuk of wat DVD-RW's voor experimenten. Sowieso erg handig voor tijdelijk spul en voor de eerste paar viltjes. DVD's zijn een beetje te duur om viltjes van te maken.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Tip voor de beginnende DVD-Bakker: koop een stuk of wat DVD-RW's voor experimenten. Sowieso erg handig voor tijdelijk spul en voor de eerste paar viltjes. DVD's zijn een beetje te duur om viltjes van te maken.
    Net besteld voor deze doeleinden ! :wink:

  14. #14

    Standaard

    Ik gebruik zelf ook Studio 8 en ik heb nooit problemen. Je kunt gewoon de VIDEO_TS (met inhoud) en AUDIO_TS (zelf aanmaken) als datadisc in ieder willekeurig brandprogramma branden. (mijn voorkeur gaat uit naar Prassi). Daarna werken alle filmpjes gemaakt in Pinnacle prima.

    Enige wat ik vreemd vind is dat Pinnacle .vob files aanmaakt van verschillende grote (meestal rond de 850 mb) Terwijl een normale dvd altijd vob-files heeft van 1 gig.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the_HunTer
    Ik gebruik zelf ook Studio 8 en ik heb nooit problemen. Je kunt gewoon de VIDEO_TS (met inhoud) en AUDIO_TS (zelf aanmaken) als datadisc in ieder willekeurig brandprogramma branden. (mijn voorkeur gaat uit naar Prassi). Daarna werken alle filmpjes gemaakt in Pinnacle prima.

    Enige wat ik vreemd vind is dat Pinnacle .vob files aanmaakt van verschillende grote (meestal rond de 850 mb) Terwijl een normale dvd altijd vob-files heeft van 1 gig.

    Komt de bovennoemde bestandsstructuur jou dan ook bekend voor ?
    Kopieer jij dan de Video_ts dir van de Imga naar de Video_ts op de disc ?
    Laat je dan de Audio_ts leeg ?
    Wat gebeurt er dan met de menu's ?

    Dank alvast !


    gr, jas.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door the_HunTer
    Ik gebruik zelf ook Studio 8 en ik heb nooit problemen. Je kunt gewoon de VIDEO_TS (met inhoud) en AUDIO_TS (zelf aanmaken) als datadisc in ieder willekeurig brandprogramma branden. (mijn voorkeur gaat uit naar Prassi). Daarna werken alle filmpjes gemaakt in Pinnacle prima.

    Enige wat ik vreemd vind is dat Pinnacle .vob files aanmaakt van verschillende grote (meestal rond de 850 mb) Terwijl een normale dvd altijd vob-files heeft van 1 gig.

    Komt de bovennoemde bestandsstructuur jou dan ook bekend voor ?
    Kopieer jij dan de Video_ts dir van de Imga naar de Video_ts op de disc ?
    Laat je dan de Audio_ts leeg ?
    Wat gebeurt er dan met de menu's ?

    Dank alvast !


    gr, jas.
    als je zoveel problemen hebt met het aanmaken van een dvd-schijfje, kun je ook eens nadenken over het proberen van een programma dat specifiek voor het aanmaken van dvd's is.

    een voorbeeld is bijv. ulead dvd movie factory of movie factory disc creator(kan nog iets meer). deze maakt zelf automatisch dvd's aan. je kunt de zelfgemaakte films importeren, bewerken en wegschrijven. je heb 3 keuzes; vcd, svcd of dvd.
    ik kreeg het bij een compleet pakket en werkt erg goed. ik heb totaal geen problemen om wat voor disk dan ook aan te maken.
    met dit progje hoef je ook niets te slepen of wat dan ook in welke directory dan ook. gewoon aanklikken wat voor medium je wilt maken en de film importeren, het wordt vanzelf weggebrand eventueel met een menustructuur.
    mischien het overwegen waard?

    dit zijn de formaten die het aankan:
    File Format Support



    Input:

    Video: DVD-Video, DVD+VR, DVD-VR(for DVD-RAM & -RW), MPEG-1, MPEG-2, DV AVI, AVI, DAT, VOB, WMV, QuickTime™, MICROMV
    Image:BMP, GIF, JP2, JPC, JPG, PNG, TGA, TIF
    Audio: CDA, MPEG Audio (MPA), MP3, WAV, Dolby® Digital 5.1

    Output:

    Audio: LPCM, MPEG audio, Dolby® Digital AC-3 (2 channels)
    Disc: DVD (DVD-Video, DVD+VR, DVD-VR), miniDVD, VCD, SVCD
    Media: DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM, CD-R/RW

    Enige wat ik vreemd vind is dat Pinnacle .vob files aanmaakt van verschillende grote (meestal rond de 850 mb) Terwijl een normale dvd altijd vob-files heeft van 1 gig.
    dit komt omdat pinnacle de films zelf weer gaat renderen. hierdoor kunnen verschillende groottes onstaan voor een bepaalde tijd film.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jas
    Komt de bovennoemde bestandsstructuur jou dan ook bekend voor ?
    Kopieer jij dan de Video_ts dir van de Imga naar de Video_ts op de disc ?
    Laat je dan de Audio_ts leeg ?
    Wat gebeurt er dan met de menu's ?
    Een DVD-Video heeft alleen iets aan de files in de video_ts directory. De audio_ts directory is voor DVD-Audio en dat is een verhaal apart. Spul wat in andere directories staat moet je niet overnemen naar de DVD. Daar klaagde Nero waarschijnlijk over. Wat er met de menu's gebeurt weet ik ook niet. Ik mag aannemen dat als je tegen Pinnacle zegt dat ie een dvd moet maken, alle data die je nodig hebt in de video_ts directory staat. De menu dir die hij aanmaakt zal wel voor eigen gebruik zijn, misschien staat daar de 'source' in voor hemzelf. De files in de video_ts dir zijn namelijk ingepakte mpg files waar je op zich weinig mee kunt aanvangen. De menu's moeten daar in staan.

    Gewoon nog een keertje proberen denk ik. Wat ik trouwens niet snap is waarom het bij jou zo moeilijk gaat. Ik heb ook een keer met Pinnacle Studio 8 een dvd gemaakt en dat ging prima. Ik gebruik het programma nu niet meer, omdat ie nogal vaag met menu's omgaat dus ik weet ook niet meer precies wat ik toen heb gedaan. Ik denk dat ik gewoon alles op 'DVD' heb gezet. Het is een redelijk automatisch programma.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jas
    Komt de bovennoemde bestandsstructuur jou dan ook bekend voor ?
    Kopieer jij dan de Video_ts dir van de Imga naar de Video_ts op de disc ?
    Laat je dan de Audio_ts leeg ?
    Wat gebeurt er dan met de menu's ?
    Een DVD-Video heeft alleen iets aan de files in de video_ts directory. De audio_ts directory is voor DVD-Audio en dat is een verhaal apart. Spul wat in andere directories staat moet je niet overnemen naar de DVD. Daar klaagde Nero waarschijnlijk over. Wat er met de menu's gebeurt weet ik ook niet. Ik mag aannemen dat als je tegen Pinnacle zegt dat ie een dvd moet maken, alle data die je nodig hebt in de video_ts directory staat. De menu dir die hij aanmaakt zal wel voor eigen gebruik zijn, misschien staat daar de 'source' in voor hemzelf. De files in de video_ts dir zijn namelijk ingepakte mpg files waar je op zich weinig mee kunt aanvangen. De menu's moeten daar in staan.

    Gewoon nog een keertje proberen denk ik. Wat ik trouwens niet snap is waarom het bij jou zo moeilijk gaat. Ik heb ook een keer met Pinnacle Studio 8 een dvd gemaakt en dat ging prima. Ik gebruik het programma nu niet meer, omdat ie nogal vaag met menu's omgaat dus ik weet ook niet meer precies wat ik toen heb gedaan. Ik denk dat ik gewoon alles op 'DVD' heb gezet. Het is een redelijk automatisch programma.
    Ik heb ook gemerkt dat pinnacle studio 8 niet vlekkeloos werkt. daarbij is het veel trager dan andere vergelijkbare software.

  19. #19

    Standaard

    Hoi,

    Je zou eens kunnen proberen om te updaten naar 8.5 of 8.10 of 8.12. Deze versies zijn -behoorlijk- stabiel...
    Verder raad ik je aan om alleen een image te maken met studio, en vervolgens te branden met nero... Je Zet dan gewoon de Video_TS files van studio in de Video_TS directory die nero je laat zien... de files die nero niet begrijpt (Anchor files dacht ik...) heeftie ook niet nodig...

    Ik heb zelf de ervaring dat studio wel eens problemen heeft met R discs... met RW discs heb ik vrijwel nooit problemen...

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt...!

    groeten
    Frank...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door creenmachine
    Hoi,

    Je zou eens kunnen proberen om te updaten naar 8.5 of 8.10 of 8.12. Deze versies zijn -behoorlijk- stabiel...
    Zal ik doen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door creenmachine
    Verder raad ik je aan om alleen een image te maken met studio, en vervolgens te branden met nero... Je Zet dan gewoon de Video_TS files van studio in de Video_TS directory die nero je laat zien... de files die nero niet begrijpt (Anchor files dacht ik...) heeftie ook niet nodig...

    Ik heb zelf de ervaring dat studio wel eens problemen heeft met R discs... met RW discs heb ik vrijwel nooit problemen...

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt...!

    groeten
    Frank...
    Ik ga dat direct ff proberen vanavond.

    Dank (aan allen)


    gr, jas.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door creenmachine
    Hoi,

    Je zou eens kunnen proberen om te updaten naar 8.5 of 8.10 of 8.12. Deze versies zijn -behoorlijk- stabiel...
    Verder raad ik je aan om alleen een image te maken met studio, en vervolgens te branden met nero... Je Zet dan gewoon de Video_TS files van studio in de Video_TS directory die nero je laat zien... de files die nero niet begrijpt (Anchor files dacht ik...) heeftie ook niet nodig...

    Ik heb zelf de ervaring dat studio wel eens problemen heeft met R discs... met RW discs heb ik vrijwel nooit problemen...

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt...!

    groeten
    Frank...
    vergeet niet dat sommige hardware fabrikanten een bios-lock hebben aangebracht voor sommige (goedkope) media. dan brand de dvd-brander gewoon niet op dat medium. dit hebben ze gedaan om hun naam te beschermen. het bleek dat het gewoon aan slechte media lag i.p.v. de dvd-brander als er veel coasters werden gebrand. sommige merken hebben nu een bios-upgrade beschikbaar om meer media toe te voegen/ te kunnen lezen en branden. ik hoor ook veel dat er veel slechte dvd media rondzwerven.

  22. #22

    Standaard pinnacle

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door creenmachine
    Hoi,

    Je zou eens kunnen proberen om te updaten naar 8.5 of 8.10 of 8.12. Deze versies zijn -behoorlijk- stabiel...
    Zal ik doen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door creenmachine
    Verder raad ik je aan om alleen een image te maken met studio, en vervolgens te branden met nero... Je Zet dan gewoon de Video_TS files van studio in de Video_TS directory die nero je laat zien... de files die nero niet begrijpt (Anchor files dacht ik...) heeftie ook niet nodig...

    Ik heb zelf de ervaring dat studio wel eens problemen heeft met R discs... met RW discs heb ik vrijwel nooit problemen...

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt...! :)

    groeten
    Frank...
    Ik ga dat direct ff proberen vanavond.

    Dank (aan allen)


    gr, jas.
    Ik heb sinds een week studio 9 en daar heb ik ook nog geen fatsoenlijk dvdtje mee gebakken. Als ie al wat maakt is de scherpte naadje. Je kan wel eerts opslaan in MPEG2 en daar dan weer een dvd van maken. Is natuurlijk niet de bedoeling maar dat kwam dan wel goed.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door creenmachine
    Verder raad ik je aan om alleen een image te maken met studio, en vervolgens te branden met nero... Je Zet dan gewoon de Video_TS files van studio in de Video_TS directory die nero je laat zien... de files die nero niet begrijpt (Anchor files dacht ik...) heeftie ook niet nodig...groeten
    Frank...
    En de eerste prijs gaat naar Frank the creenmachine !

    Dit blijkt dus DE oplossing: Gewoon de gehele structuur onder DVD (zie eerder gemelde structuur eerder) bakken met behulp van Nero. Dus naast de gevulde VIDEO_TS en de lege AUDIO_TS ook de overige dirs op hoofdniveau meegebakken, en ik heb een perfect leesbaar VideoDVD-tje, ook op de standalone Pioneer 535 uit de prehistorie !

    gr, jas.

  24. #24

    Standaard Re: Pinnacle Studio 8.4 maakt alleen maar dure bierviltjes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jas
    Hallo allemaal,

    Met Pinnacle Studio 8.4 heb ik mijn homevideo's (DV) gecaptured naar mijn PC. Vervolgens heb ik het een en ander gemonteerd etc. Vervolgens hebik een menu toegevoegd (als eerste frame) en de zaak gerenderd. Tot zover geen probleem (toch ?).

    Als ik nu de DVD wil gaan bakken, lijkt ook alles goed te gaan, maar de DVD blijkt onleesbaar te zijn voor welke speler dan ook. Zelfs de DVD-brander kan er niks meer mee. Zo heb ik dus nu al twee lege DVD's gepromoveerd tot (duur) bierviltje.

    Alleen de NERO-info tool kan nog net zien dat de DVD gemaakt is door Pinnacle Systems, maar daar houdt alles mee op. Een DVD rechtstreeks kopieeren of een Data-DVD branden mbv Nero gaat perfect.

    Als ik in XP de DVD (in de Plextor) probeer te benaderen, meldt XP dat de DVD wellicht in een ander formaat is opgenomen en niet benadert kan worden. In de DVD-ROM speler is de DVD zoals reeds gezegd helemaal niet te benaderen.

    Wie-o-wie kan mij helpen ?

    - Pinnacle 8.4 Studio
    - Plextor 708 Brander
    - Pentium 2.4, 512 MB
    - HD RAID0, dus snel zat
    - DVD+R van Imation
    - Standalone speler: Pioneer 535, leest ook DVD+R (reeds getest)

    gr, jas.
    Pinnacle is gewoon zwaar k*t!! That's it! Ik heb er curcussen in gehad en alles. Van de simpele studio versies tot de Liquid pro editions en ik bewerk al een hele tijd films en maak ze net zo goed. Zowel voor thuisgebruik als voor mijn werk.
    Het enige wat ik kan zeggen is : Bid dat er ooit een goede patch/update uitkomt zodra hij niet meer werkt en werkt hij wel voor 99,9 % dan ben maar heel blij en ga GEEN updates onnodig downloaden van internet....
    Je kan het vergelijken met een oude opel uit 1974 waar je zelf een blok in legt van "pak hem beet" 4.0 24v . Hij wilt heeeeel erg graag, maar hij knalt gewoon uit elkaar als je flink gas geeft.
    En zo werkt pinnacle: Vrij veel keus en veel opties, maar op het meerendeel van de pc's werkt het gewoon nog altijd niet zoals het moet.
    Women are meant to be loved, not to be understood.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •