De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: 2subs...?

  1. #1

    Standaard 2subs...?

    bestaab er ook setjes met 2 subs???

  2. #2

    Standaard Re: 2subs...?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door duxo
    bestaab er ook setjes met 2 subs???
    Hoe bedoel je setjes??? Toch niet zo'n alles in-1 setje hoop ik??? Als je een goede bass wilt kun je dit niet verkrijgen met een alles in-1 set met een extra "sub-woofer" (bij alles in-1 setjes zit niet eens een echte sub, maar een bas box).
    et komt wel voor dat mensen 2 subs op hun Receiver aansluiten. Vooral als je sub de wat minder lage tonen voor zijn rekening neemt is dat een juiste keuze. Deze minder lage tonen laten zich eerder vervormen en een 2de sub in een grote kamer kan dan de oplossing zijn.

  3. #3

    Standaard

    hoe bedoel je bass box???

    wat is het verschil tussen een bass box en sub???

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat hij een "one-note" sub bedoelt. Een "one-note" sub heeft een beperkte weergave van de lage tonen, die zich concentreert binnen een beperkt frequentiegebied, en geeft een "bonkig" geluid, vergelijkbaar met een boombox in een auto.
    De betere subs zijn in staat om verschillende toonhoogten weer te geven.
    Neem bijvoorbeeld een basgitarist die een toonladder speelt op zijn basgitaar. Bij de betere subs hoor je het frequentieverloop meelopen met de toonladder. Een one-note sub zal niet verder komen dan een "oomph oomph" geluid.

    ik denk trouwens dat deze thread beter thuis is onder het kopje "home-theater".

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •