Pagina 89 van 136 EersteEerste ... 397985868788899091929399 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.201 tot 2.225 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #2201

    Standaard

    Ik ga er toch wel van uit dat Tony een bad guy gaat zijn die het hele seizoen (of toch het grootste deel daarvan) zal meegaan . Het zou echt belachelijk zijn om zo'n personage voor slechts een paar afleveringen te doen herrijzen of hem al snel terug van kant te doen switchen.

    Voorlopig geloof ik de makers dus maar op hun woord dat ze geleerd hebben uit de fouten van seizoen 6

    Overigens, ik blijf seizoen 5 na een herkijkbeurt nog steeds het beste seizoen vinden. Het realtime concept zal nooit meer zo sterk benaderd worden als in seizoen 1, maar dat zorgde er ook wel voor dat de dingen soms wat te traag vooruit gingen naar mijn zin. Het mag dan onrealistisch zijn dat Jack en de rest elke plaats in L.A. binnen 5-10 minuten kunnen bereiken met de auto, het laat wel ruimte over voor andere dingen dan personages die alleen maar onderweg zijn en ondertussen met elkaar zitten te bellen ofzo. Seizoen 5 heeft naar mijn mening ook de beste twist van de hele serie president Logan als bad guy .

  2. #2202

    Standaard

    Ben nu seizoen 6 aan het kijken, en ik heb constateerd dat er op zich weinig mis mee is, maar dat de verhaallijn met Fayed gewoon te lang duurt. Pas in aflevering 17 gaat hij dood en zijn de bommen secure. Aflevering 13 tm 17 hadden ingekort kunnen worden, maar goed. De nieuwe verhaallijn met Cheng en Audrey vind ik er wel goed op passen en is ijzersterk.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  3. #2203

    Standaard

    24 to Become 10 and 14?

    There's been no official word as to the fate of 24 ever since the writers' strike began. While the hit series was supposed to premiere in January, it was moved to an as-yet undisclosed later date, with only eight episodes produced so far for Season 7. Now, TV Guide's Michael Ausiello is reporting that the show may return to the air in a 10 to 14 episode run in the fall which would tell a complete story, and then come back later next spring with another 10 or 14 episodes that would tell a separate story. Our own sources have also confirmed this as a real possibility. These two "mini-seasons" are viewed as extreme measures since it affects the show's traditional format of airing 24 episodes without interruption. However, as Ausiello reported, proponents argue that "these are desperate times."

    If 24 were to be completely pushed to next year, that would make it a year and a half with no Jack Bauer. And the last season was a dreary one, not well liked by fans or critics. In fact, in the run up to the aborted premiere of Season 7, the series' creators spent some time telling the press (and fans) that they were unhappy with Season 6 and planned to do better. With some of the casting news, such as Cherry Jones as a woman president, and the return of Tony Almeida, fans are eagerly awaiting what promises to be a strong return for Bauer and company.




    Dit lijkt me toch ook maar niets.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #2204

    Standaard

    Een 24 seizoen in 2 delen brengen?
    Nja, alles beter dan een compleet jaar nog wachten. Doe dan nu 14 afleveringen en dan een break en dan het slot. Drijf je meteen de spanning op als het seizoen goed in elkaar zit.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #2205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    24 to Become 10 and 14?

    There's been no official word as to the fate of 24 ever since the writers' strike began. While the hit series was supposed to premiere in January, it was moved to an as-yet undisclosed later date, with only eight episodes produced so far for Season 7. Now, TV Guide's Michael Ausiello is reporting that the show may return to the air in a 10 to 14 episode run in the fall which would tell a complete story, and then come back later next spring with another 10 or 14 episodes that would tell a separate story. Our own sources have also confirmed this as a real possibility. These two "mini-seasons" are viewed as extreme measures since it affects the show's traditional format of airing 24 episodes without interruption. However, as Ausiello reported, proponents argue that "these are desperate times."

    Dit lijkt me toch ook maar niets.
    Dit doet compleet afbraak aan het 24-concept. Dan liever een jaartje gewoon overslaan, denk ik...
    Seizoen 6 vond ik overigens niet rotslecht, maar kon niet tippen aan überseizoen 5!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #2206

    Standaard

    Slecht idee dit, dan nog liever een paar maanden extra wachten op een volledig seizoen.

  7. #2207

    Standaard

    Lijkt mij ook helemaal niks,
    maar er zal vast wel weer een financiele reden aan ten grondslag liggen.
    zonder topserie's op tv lopen ze een hoop aan reclame mis.
    dus de fans krijgen een half seizoen voorgeschoteld zodat de grote baas zn geld weer binnen krijgt.

  8. #2208

    Standaard

    Lijkt me zeer sterk dat dit er effectief gaat komen. Dan zouden ze bijv. maar 2 of 6 afleveringen over hebben om een einde te breien aan de reeds opgenomen 8 afleveringen. Eerder mogelijk is dat er gewoon een lange break in het seizoen zit zoals dat wel bij meer series gebeurt (en in het begin ook bij 24), maar zelfs dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ze het seizoen net uitgesteld hebben omdat ze het hele seizoen non-stop willen uitzenden zoals de kijker ondertussen gewoon is.

  9. #2209

    Standaard

    Als dit gebeurd is echt datgene wat 24 24 maakt weg: 24.
    10 en 14 ga toch weg man...
    Dan liever nog langer wachten en ff seizoen 1 tm 6 lekker DVDs er doorheen rossen.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  10. #2210

    Standaard

    Ach, het 24 concept is toch alleen echt van nut als je het als dvd box koopt. Of vind je elke week een uurtje kijken het gevoel van ''ik zie een complete dag'' oplevert?

    Wat mij betreft zenden ze nu 101-14 afleveringen uit en over een tijd de rest. Liever dat dan in heel 2008 geen 24 te zien. Sorry hoor, maar ik smacht naar een nieuw seizoen.

    PS: Seizoen 6 was de minste van allemaal, maar dan wel voor 24 begrippen. Voor een actieserie was ook seizoen 6 gewoon erg goed. Ik heb tenminste wel van seizoen 6 genoten. Krijgt als totaalcijfer toch wel een 7 van me. Alleen scoren seizoenen als 3 en 5 gewoon een dikke 9+ bij me. We zijn de afgelopen jaren verwend geraakt.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  11. #2211

    Standaard

    Ik smacht ook naar een nieuw seizoen, als ze met dat idee een beetje goed omspringen moet dat toch gewoon goedkomen?

    Na het einde van aflevering 17 werd er op een hele andere verhaallijn overgestapt. Fayed was dood, en het ging daarna over de ontvoering van Audrey door de Chinezen.

    Dit kunnen ze nu toch ook doen. De eerste 14 afleveringen vertellen een verhaal en de volgende 10 die dan een paar maanden later op TV komen vertellen een ander verhaal, terwijl de klok gewoon doortikt.

    Er moet natuurlijk wel een goede overgang in zitten en niet compleet anders zijn. Er zal dan ook geen grote cliffhanger in zitten. Het is dan ook een break van een seizoen, maar dan met een andere verhaallijn in de daaropvolgende aflevering.

  12. #2212

    Standaard

    Ik zie dit niet zitten. 10-14 eps om 1 verhaal te vertellen en dan 10-14 voor een ander? Dit gebeurde ook deels in S6 en het voelde gewoon niet goed aan. Ik hoop dat Fox gewoon wacht tot begin 2009 om S7 te starten. Ik smacht niet zo naar een nieuw seizoen als jullie.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #2213

    Standaard

    Ik vind het ook verschrikkelijk dat we hier op dit moment niet de premiere van een nieuw 24-seizoen zitten te bediscussiëren, maar dat betekent niet dat ik kost wat kost wil dat ze het hele concept verkrachten gewoon om weer wat te kunnen uitzenden. Net zoals Lorre vond ik het ook niet geweldig dat het laatste deel van seizoen 6 ook een beetje een mini-seizoen vormde.

    Geduld is een schone zaak, die staking blijft heus niet eeuwig duren hoor

  14. #2214

    Standaard

    Ik heb bijna uitsluitend negatieve reacties gelezen op dit idee. Vind 't zelf dan ook helemaal helemaal niks. Dat ze de boel zouden splitsen, alla, maar laten ze dan na de break gewoon verder gaan met het verhaal waar ze mee bezig waren.

    De laatste 7 afleveringen van seizoen 6 waren drie keer ruk, trouwens (op de Sutherland/Devane slotscènes na).
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  15. #2215

    Standaard

    Kiefer komt in ieder geval maandag weer vrij, nou nog wachten op de stakende schrijvers.

  16. #2216

    Standaard

    Eindelijk seizoen 6 op dvd binnengekregen! En helemaal bekeken in een paar dagen tijd. Heb het nu eenmaal gezien en vind het best een goed seizoen! Alleen de laatste paar afleveringen lopen inderdaad een beetje tov de rest van het seizoen. Gijzeling bij CTU had best wat langer mogen duren, vond dat wel spannend , maar was echt binnen een half uur weer voorbij ofzo. Audrey sloeg echt 6x nergens op.
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #2217

    Standaard

    Ik zou wel eens willen horen wanneer ze nou met seizoen 7 in de VS gaan starten.
    Zucht.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  18. #2218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik zou wel eens willen horen wanneer ze nou met seizoen 7 in de VS gaan starten.
    Zucht.
    voorlopig niet ben ik bang...
    met die stakende scriptschrijvers...
    Maar ja, dat schijnt bijna voorbij te zijn..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  19. #2219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    voorlopig niet ben ik bang...
    met die stakende scriptschrijvers...
    Maar ja, dat schijnt bijna voorbij te zijn..
    Zelfs als dat binnenkort opgelost is, duurt het wel even voor ze klaar zijn met voldoende afleveringen schrijven lijkt me.

  20. #2220

    Standaard

    Ik vrees ook dat het nog maanden duren zal. Nja, eerst het slot van Prison Break dan maar meemaken en dan effe nog een tijdje Lost...

    Toch mis ik Jack Bauer's martelpraktijken...
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  21. #2221

    Standaard

    Januari 2009 it is...
    24 Will Wait for 2009


    House and other shows back soon, but Jack Bauer gets the year off.



    With the end of the writers' strike allowing production to resume, FOX will likely extend the regular TV season past May and into the summer in order to air full or close-to-full seasons of their hit shows -- chief among them House -- says Variety. The network could simply continue airing their shows into June, or may hold some episodes until August. FOX has launched some of their fall lineup early in August in the past and executives have repeatedly stated they'd like to have more scripted series on the air throughout the year.

    En nu i.v.m. 24:
    It's been well documented how 24, after several delays last summer, had only completed eight episodes of their seventh season when the strike began. According to Variety, after other options were considered, FOX has finally decided to simply wait until January 2009 to bring the show back for an uninterrupted season, meaning there will be a very notable 19 month break in-between Season 6 and Season 7.

    It's unclear how, if at all, this delay affects 24's future beyond Season 7. The show had been renewed through Season 8, but the fact that it will now miss a full TV season raises questions regarding whether FOX is still definitely going to do an 8th season. Especially taking into account the long delay, many will be observing how the ratings for Season 7 hold up, especially after the show suffered a decrease in viewership during the fairly unpopular Season 6.

    Voor diegene die zich afvroegen of er nog extra eps komen van Prison Break of Terminator: The Sarah Connor Chronicles:
    However, Variety says FOX will not be producing any more episodes of their most heavily serialized series this season, including Prison Break, 24 and Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Prison Break turned what would have been their mid-season cliffhanger into a season finale, airing next week.


    bron: Ign.com


    Voor mij zeker geen probleem. Een jaar zonder Bauer zal me deugd doen en de schrijvers hoop ik ook. Kunnen ze hopelijk niet terug dingen herhalen uit een vorig seizoen en nieuwe elementen bedenken in hun extra tijd. Ben blij dat House terug komt met nieuwe eps!
    Laatst aangepast door Lorre : 12-02-2008 om 16:49
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #2222

    Standaard

    Omdat je nu zo'n haat draagt tegen 24, wilt niet zeggen dat iedereen tevreden is met deze uitstel, jij bent al eindje niet meer zot aan 24 maar je ben toch niet verplicht om te kijken. Als House zou uitgesteld worden zou het wel iets anders zijn geweest...

    En dit is nog niet zeker, want volgens andere bronnen zijn er misschien plannen om 24 te spreiden in 2 delen (12 eps).
    BD (1243) What i Watch

  23. #2223

    Standaard

    Euhm, ik zeg toch niets over jullie. Ik zeg dat het mij deugd zal doen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #2224

    Standaard

    En dit is het laatste nieuws. Fox ging eerst opteren om in Augustus te beginnen, maar blijkbaar zijn er nu geruchten dat ze toch gaan wachten tot 2009.

    Sorry voor de dubbele post, maar men wijzig knop werkt blijkbaar even niet.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #2225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    En dit is het laatste nieuws. Fox ging eerst opteren om in Augustus te beginnen, maar blijkbaar zijn er nu geruchten dat ze toch gaan wachten tot 2009.
    Je zegt zal mij deugd doen, maar niemand houd je toch tegen als het uitgezonden wordt om zelf een jaar te wachten. Je kan dan wachten op de dvd release, dan is het eind 2009/begin 2010 en zal het je nog meer deugd doen.

    BD (1243) What i Watch

Pagina 89 van 136 EersteEerste ... 397985868788899091929399 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •