Pagina 91 van 104 EersteEerste ... 4181878889909192939495101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.251 tot 2.275 van 2596 worden weergegeven.
  1. #2251

    Standaard

    bedankt besteld!

  2. #2252

    Standaard

    Ik heb hem maandagavond besteld, en hij is vandaag binnen gekomen Enorm snel dus En nog belangrijker, hij is bij mij helemaal heel overgekomen Alles in perfecte staat Geweldige box, naar mijn mening Heb nr. 3968 / 5000


  3. #2253

    Standaard

    Damned momenteel geen geld meer vo aan dvds te besteden. LAten we hopen dat het nog even duurt voordat het uitverkocht is nice thread btw

  4. #2254

    Standaard

    mijne ook binnen! in perfecte staat

  5. #2255

    Standaard

    Ik heb deze ook Spider-Man 3 box ook besteld! Prachtige tip, thx!
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  6. #2256
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Die Spider-Man 3 box heb ik ook. Had 'm toen direct al gekocht in november 2007. Eerste keer kwam hij kapot aan. Het wel bekende voetje was gebroken. Na een paar maandjes wachten nogmaals besteld en toen niet kapot aangekomen. Hele mooie uitgave en met een hele mooie digipack.

    En genummerd natuurlijk.

  7. #2257

    Standaard

    Wat als je besteld en dat beeldje gaat kapot, sturen ze dan een nieuw exemplaar?


    Four **** Trader & SafeTrader


  8. #2258

    Standaard

    zitten er nl subtitles op? (Op spiderman 3 versie)

  9. #2259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Wat als je besteld en dat beeldje gaat kapot, sturen ze dan een nieuw exemplaar?
    Ik heb geen idee hoe fnac daar mee om gaat...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    zitten er nl subtitles op? (Op spiderman 3 versie)
    Nee, enkel Engels, Frans en Arabisch (op zowel de DVD als de Blu-ray)


  10. #2260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Nee, enkel Engels, Frans en Arabisch (op zowel de DVD als de Blu-ray)
    Engels is ook goed Thanks!

  11. #2261

    Standaard

    Ook even besteld.
    Ik hoop dat de beeldje niet kapot binnenkorm, want in het Frans dat gaan mailen aan hun


    Four **** Trader & SafeTrader


  12. #2262

    Standaard

    Is er iemand die de Spiderman3 box nog gaat bestellen?? Wil diegene er dan 2 meenemen? PM me maar als je dit wilt doen voor mij bedankt

  13. #2263

    Standaard

    alien predator total destruction box, met:
    de 4 alien films,
    2 predator films
    2 alien vs predor films

    voor maar 23 euro!, www.play.com geen verzendkosten! Chille pond koers momenteel

  14. #2264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ricardopasha Bekijk bericht
    alien predator total destruction box, met:
    de 4 alien films,
    2 predator films
    2 alien vs predor films

    voor maar 23 euro!, www.play.com geen verzendkosten! Chille pond koers momenteel
    Als ze de 'chille' pond koers hanteerden, zou die box nu nog geen € 19,50 kosten i.p.v. € 23,50. Magoed, nog steeds niet echt duur inderdaad Maar heb de meeste films al


  15. #2265

    Standaard

    The good shepherd => 3€ => Freerecordshop

  16. #2266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ricardopasha Bekijk bericht
    alien predator total destruction box, met:
    de 4 alien films,
    2 predator films
    2 alien vs predor films

    voor maar 23 euro!, www.play.com geen verzendkosten! Chille pond koers momenteel
    Is deze box met NL-ondertiteling?

  17. #2267

    Standaard

    heb afgelopen vrijdag ook de Spiderman 3 LE box besteld bij Fnac.fr en die is gisteren verzonden en hij stond me vandaag al op te wachten toen ik thuis kwam lekker snel dus
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #2268

    Standaard

    Ik wil graag ook Spiderman 3 bestellen, maar weet er iemand wat je bij "numero de contrôle" moet typen?
    Did you notice a sign in front of my house that says "Dead Nigger Storage"?

  19. #2269

    Standaard

    voor je creditcard?? Dat zijn de laatste 3 cijfers achterop je card.... die schuin staan net naar de handtekening.

  20. #2270

    Standaard

    Anders kun je altijd de desbetreffende pagina even door translate.google.com houden.
    Maar waarschijnlijk heeft DanielC gelijk. Je CVC code moet je daar invullen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #2271

    Standaard

    Ik heb vandaag ook mijn spiderman ontvangen, alleen helaas is het beeldje gebroken op de bekende plaats. Maar eens een mailtje sturen naar fnac.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  22. #2272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik heb vandaag ook mijn spiderman ontvangen, alleen helaas is het beeldje gebroken op de bekende plaats. Maar eens een mailtje sturen naar fnac.

    bij mij ook, maar ik heb er een beetje lijm tussen gedaan en je ziet er niets meer van, het was "mooi" gebroken zeg maar
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #2273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    bij mij ook, maar ik heb er een beetje lijm tussen gedaan en je ziet er niets meer van, het was "mooi" gebroken zeg maar
    De breuk opzich gaat ook wel. Echter doordat deze los gebroken is, hebben de vingers over het plateau geschuurd. Wat mooie krassen heeft veroorzaakt.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  24. #2274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik heb vandaag ook mijn spiderman ontvangen, alleen helaas is het beeldje gebroken op de bekende plaats. Maar eens een mailtje sturen naar fnac.

    Bij mij is het op 3 plekken gebroken.
    Kan je trouwens een mailtje sturen in het engels of moet dat in Frans?
    Zoja, als je die mail stuurt kan ik een kopie krijgen daarvan, ik spreek geen woord Frans.


    Four **** Trader & SafeTrader


  25. #2275

    Standaard

    Mijn Frans is ook niet zo goed, ik heb het wel geprobeerd. Heb helaas geen kopie van mijn boodschap: is namelijk via zo'n invulformulier van de website gegaan en niet een mail, sorry.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

Pagina 91 van 104 EersteEerste ... 4181878889909192939495101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •