Pagina 12 van 30 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 739 worden weergegeven.

Discussie: Ghibli films

  1. #276

    Standaard

    Dat is 100% zeker een bootleg, en de kwaliteit zal waarschijnlijk ook redelijk bagger zijn. 13 films op 4 dvds zal echt niet bevoorderlijk zijn voor de kwaliteit van films.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Dat is 100% zeker een bootleg, en de kwaliteit zal waarschijnlijk ook redelijk bagger zijn. 13 films op 4 dvds zal echt niet bevoorderlijk zijn voor de kwaliteit van films.
    Ik vraag me af of zoveel compressie een soort record is.

    Volgens de verpakking hebben ze ook nog eens een 4:3 ratio. Ik zou er dus echt never aan beginnen.

  3. #278

    Standaard

    ^Okay bedankt, dacht ik al

    Geen kans dat ze ooit die collectie in Nederland ooit es gaan uitbrengen btw?

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    ^Okay bedankt, dacht ik al

    Geen kans dat ze ooit die collectie in Nederland ooit es gaan uitbrengen btw?
    Ik denk dat je meer kans hebt dat Koningin Beatrix in de Playboy verschijnt dan dat er een Ghibli-collectie uitkomt in Nederland.

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    ^Okay bedankt, dacht ik al

    Geen kans dat ze ooit die collectie in Nederland ooit es gaan uitbrengen btw?
    Ik denk dat je meer kans hebt dat Koningin Beatrix in de Playboy verschijnt dan dat er een Ghibli-collectie uitkomt in Nederland.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    ^Okay bedankt, dacht ik al

    Geen kans dat ze ooit die collectie in Nederland ooit es gaan uitbrengen btw?
    Ik denk dat je meer kans hebt dat Koningin Beatrix in de Playboy verschijnt dan dat er een Ghibli-collectie uitkomt in Nederland.
    hehe. Bea's Beaver!

    schitterend wat een vergelijking weer!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #282

    Standaard

    Nausicaä and The Cat Returns (R2) in September - Art & Menus added
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=58353
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #283

    Standaard

    Netjes.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #284

    Standaard

    Zo te zien zitten er op de R2 releases nu al betere extra's dan op de R1 versies en de opmaak van de covers is ook veel mooier. Als spirited away eenzelfde opmaak krijgt bij de herrelease en de overige ghibli's ook zo uitgebracht worden dan kan het wel een mooie serie worden.

  10. #285
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #286

    Standaard

    Ik blijf lekker wachten op de giftset
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik blijf lekker wachten op de giftset
    Ik kan niet wachten. Maar de gift set komt er ook wel.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik blijf lekker wachten op de giftset
    Ik kan niet wachten. Maar de gift set komt er ook wel.
    Die zal denk ik wel tegelijkertijd worden gereleased, alleen nog even wachten op de specs. Ik ga nog niks preorderen ofzo
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik blijf lekker wachten op de giftset
    Ik kan niet wachten. Maar de gift set komt er ook wel.
    Die zal denk ik wel tegelijkertijd worden gereleased, alleen nog even wachten op de specs. Ik ga nog niks preorderen ofzo
    Ik heb 'm bij amazon besteld, kan ik altijd weer cancellen als de gift set tegelijkertijd wordt uitgebracht. Het is nu even afwachten...
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik blijf lekker wachten op de giftset
    Ik kan niet wachten. Maar de gift set komt er ook wel.
    Die zal denk ik wel tegelijkertijd worden gereleased, alleen nog even wachten op de specs. Ik ga nog niks preorderen ofzo
    Ik heb 'm bij amazon besteld, kan ik altijd weer cancellen als de gift set tegelijkertijd wordt uitgebracht. Het is nu even afwachten...
    Ben gisteren teruggekomen van vakantie en direct zowel de 4-disc als de "Howl's 2-disc + Ghibli Shorts 2-disc" box besteld! Ik wil ze gewoon allemaal... :wink:

  16. #291

    Standaard

    Het werd maar eens tijd dat ik me er aan waag: een persoonlijke top 15 van de studio Ghibli films (exclusief de pre-ghibli's). Wat een immens moeilijke opgave! :wink:

    Deze lijst en de bijbehorende cijfers zouden zo weer zou kunnen veranderen, behalve de laatste 3 dan. Iemand anders die zich hier aan durft te wagen?

    1. Nausicaä of the Valley of Wind (hier begon het, klassiek, episch, super animatie voor die tijd): 10
    2. My Neighbor Totoro (ultimate Kawai = cute, je bent direct weer een kind van zeven jaar oud): 9.9
    3. Princess Mononoke (super animatie, actie en spanning): 9.8
    4. Grave of the Fireflies (major tear kerker, super ontroerend, Takahata rulezzz): 9.8
    5. Whisper of the Heart (erg leuk, helaas zullen we geen Yoshifumi Kondou films meer krijgen : R.I.P. ): 9.3
    6. Kiki's Delivery Service (one small little world): 9.2
    7. Spirited Away (magisch en toegankelijk voor iedereen, aanrader voor mensen die Ghibli niet kennen): 9
    8. Only Yesterday (another Takahata masterpiece): 9
    9. Laputa: The Castle in the Sky (klassiekerrrr!): 9
    10. Howl's Moving Castle (super magisch en super animatie): 8.9
    11. Pom Poko (can you fly with your scrotum? ): 8.7
    12. My Neighbors the Yamadas (gewoon erg humoristisch en zeer creatieve animatie): 8.7
    13. Porco Rosso (animatie voor volwassenen, deze film pakt me gewoon minder dan de rest, maar is nog steeds een goede animatiefilm/anime): 7.7
    14. The Cat Returns (leuk en magisch, maar haalt niet het Ghibli niveau): 7.6
    15. Ocean Waves (ook leuk, maar boeide mij het minste qua animatie, verhaal en personages): 7.3

  17. #292

    Standaard

    zo'n 20 maanden geleden:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=asc&start=213

    Een beetje veranderd is 't wel. Spirited Away vind ik nu iets minder. Yamada's, Totoro en Porco Rosso iets leuker.

    Howl geef ik een 9
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    zo'n 20 maanden geleden:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=asc&start=213

    Een beetje veranderd is 't wel. Spirited Away vind ik nu iets minder. Yamada's, Totoro en Porco Rosso iets leuker.

    Howl geef ik een 9
    Jij had idd al wat eerder de lef en moeite genomen om zo'n lijst in elkaar te zetten. Ik heb er wel even over gedaan trouwens, maar vond het tijd dat ik hem ook maar eens een keertje opstelde. :wink:

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Het werd maar eens tijd dat ik me er aan waag: een persoonlijke top 15 van de studio Ghibli films (exclusief de pre-ghibli's). Wat een immens moeilijke opgave! :wink:

    Deze lijst en de bijbehorende cijfers zouden zo weer zou kunnen veranderen, behalve de laatste 3 dan. Iemand anders die zich hier aan durft te wagen?
    Jahoor, eens ff kijken:

    1. Nausicaä of the Valley of Wind
    2. My Neighbor Totoro
    3. Princess Mononoke
    4. Grave of the Fireflies
    5. Spirited Away
    6. Kiki's Delivery Service
    6. Laputa: The Castle in the Sky
    8. Pom Poko
    9. Only Yesterday
    10. My Neighbors the Yamadas
    11. Howl's Moving Castle
    12. Whisper of the Heart
    13. Porco Rosso
    14. The Cat Returns
    15. Ocean Waves

    Begin en eind dus volkomen gelijk, alleen waarom heb je Panda, Cagliostro en Gaucho er niet bij staan?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    zo'n 20 maanden geleden:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=asc&start=213

    Een beetje veranderd is 't wel. Spirited Away vind ik nu iets minder. Yamada's, Totoro en Porco Rosso iets leuker.

    Howl geef ik een 9
    Jij had idd al wat eerder de lef en moeite genomen om zo'n lijst in elkaar te zetten. Ik heb er wel even over gedaan trouwens, maar vond het tijd dat ik hem ook maar eens een keertje opstelde. :wink:
    Ja, bij zo'n lijst lijkt het alsof de laatste niks is terwijl ze allemaal mooi zijn.
    En ik heb soms ook 't idee dat er eentje hoger hoort te staan maar dan moeten anderen weer naar beneden en dat kan ook niet.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Het werd maar eens tijd dat ik me er aan waag: een persoonlijke top 15 van de studio Ghibli films (exclusief de pre-ghibli's). Wat een immens moeilijke opgave! :wink:

    Deze lijst en de bijbehorende cijfers zouden zo weer zou kunnen veranderen, behalve de laatste 3 dan. Iemand anders die zich hier aan durft te wagen?
    Jahoor, eens ff kijken:

    1. Nausicaä of the Valley of Wind
    2. My Neighbor Totoro
    3. Princess Mononoke
    4. Grave of the Fireflies
    5. Spirited Away
    6. Kiki's Delivery Service
    6. Laputa: The Castle in the Sky
    8. Pom Poko
    9. Only Yesterday
    10. My Neighbors the Yamadas
    11. Howl's Moving Castle
    12. Whisper of the Heart
    13. Porco Rosso
    14. The Cat Returns
    15. Ocean Waves

    Begin en eind dus volkomen gelijk, alleen waarom heb je Panda, Cagliostro en Gaucho er niet bij staan?
    Ik had de pre-Ghibli's er voor het gemak ff tussen uitgehaald. Als de pre-Ghibli films er tussen moeten dan wordt nog moeilijker. :wink:

    Als we gaan mierenneuken dan is heel officieel gezien Nausicaa ook geen Ghibli, omdat Ghibli pas werd opgericht tijdens het maken van Laputa. Maar aangezien Nausicaa gemaakt is vanuit dezelfde moedermaatschappij (Tokuma Shoten) en het succes van Nausicaa de aanleiding was voor de oprichting van Ghibli wordt het eigenlijk door iedereeen als Ghibli film gerekend. Oude informatie voor sommigen van jullie (Maarten, Edwin, Gert-Jan), maar misschien leuke nieuwe informatie voor andere forumleden. :wink:

    Zouden we de pre-Ghibli films erbij doen dan moeten films als Jarinko Chie, Hols, Prince of the Sun, Ali Baba and the 40 Thieves, The Flying Ghost Ship, Gulliver's Space Travel, Animal Treasure Island en Puss in Boots er ook nog bij. De laatste twee krijgen trouwens binnenkort een dvd release en Hols, Prince of the Sun natuurlijk ook, maar dat is een stukje terug al eerder vermeld. Oja, we kunnen natuurlijk ook nog de pre-Ghibli series er aan toevoegen, maar dan wordt het een onmogelijke opgave.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    zo'n 20 maanden geleden:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=asc&start=213

    Een beetje veranderd is 't wel. Spirited Away vind ik nu iets minder. Yamada's, Totoro en Porco Rosso iets leuker.

    Howl geef ik een 9
    Jij had idd al wat eerder de lef en moeite genomen om zo'n lijst in elkaar te zetten. Ik heb er wel even over gedaan trouwens, maar vond het tijd dat ik hem ook maar eens een keertje opstelde. :wink:
    Ja, bij zo'n lijst lijkt het alsof de laatste niks is terwijl ze allemaal mooi zijn.
    En ik heb soms ook 't idee dat er eentje hoger hoort te staan maar dan moeten anderen weer naar beneden en dat kan ook niet.
    Completely true! :wink:

  22. #297

    Standaard

    Vandaag de Howl's Moving Castle 2-disc en Ghibli Shorts set besteld. Ik vond de 4-disc een beetje geldverspilling.

    Ben benieuwd... Howl's Moving Castle enige tijd geleden in de bioscoop gezien en dat beviel zeer goed.

  23. #298

    Standaard

    Voor degene die het nog niet weten Miyazaki heeft op het Venice Film Festival 2005 een Golden Lion Lifetime Achievement Award in ontvangst mogen nemen (zeer verdiend! :wink: ). Het is natuurlijk al nieuws van een paar dagen geleden, maar ik kwam vandaag een link tegen (Nausicaa Mailing List) naar een vrij lange video (klik hier!) met beelden van voor en tijdens de uitreiking.

    In dit artikel laat Miyazaki weten "that he feels as if he was told that he is old and outdated now, since he has received a lifetime achievement award. He said he's rather see the future than the past, and his next film is still in the early development stage."


    Bron: Nausicaa.net en Nausicaa Mailing List

  24. #299

    Standaard

    Heeeeeeeel verdiend. Chapeau Miyazaki-san! 8)

  25. #300

    Standaard

    Haha, gestoord zeg, die Italiaan die de prijs introduceert!

    Alsof Miyazaki daar ook maar 1 woord van verstaat...
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Pagina 12 van 30 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •