Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 739 worden weergegeven.

Discussie: Ghibli films

  1. #26

    Standaard

    De covers



    Vind ze maar lelijk
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Vind ze maar lelijk
    Ja, ik ook. Echt hele 'droge' en goedkoop overkomende covers zijn het.

  3. #28

    Standaard

    Ik heb zelf de regio2 UK versie van Princess Mononoke/Mononoke Hime. Via internet was ik wat aan het praten over deze film, waar ik echt niks van af wist, en tot mijn stomme verbazing (en geluk) kwam ik hem een paar dagen later tegen bij de FRS. Qua verpakking en beeld heb ik er eigenlijk niks op aan te merken, wat wel ongeloofelijk irritant is is dat er heel veel momenten in zitten waar er een animatie van de mond is, maar geen geluid/gesproken tekst. Meestal zit er bij dat soort momenten wel ondertiteling en het achtergrond geluid, maar de stemmen lijken gewoon weggevallen te zijn. Dit kwam ook tot mijn verbazing ook tegen bij de regio1 Spirited Away, alhoewel veel minder.

    Ik heb uiteindelijk de japanse regio2 Spirited Away gekocht (via dit forum uiteraard "p) en deze heeft inderdaad wat last van een rode waas zoals ook hier wordt vermeld. Hoewel je daar niet meer op let na een paar minuten is het wel zonde. Vooral als ik zie dat de Regio2 juist weer wel een uitstekende beeldkwaliteit heeft, raar maar waar.

    In eerste instantie heb ik veel geld uit "moeten" geven voor een geïmporteerde versie van SA (had geen CC en wist niet van dvd.nl af), omdat (en hier wordt ik ook pissig om) de Nederlands regio2 weer geen engelse ondertiteling heeft. Heb daarom ook een nieuwe Akira moeten kopen en heb nog Wings Of Honneamise liggen met uitsluitend nederlandse ondertiteling AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHH HHH!!

    Maar goed raak het plot een beetje kwijt. Volgens mij zit je wel goed met de meeste versies van Ghibli's, alhoewel ik zelf liever geen Walt Disney zie op de DVD covers of in de extra's.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Vind ze maar lelijk
    Ja, ik ook. Echt hele 'droge' en goedkoop overkomende covers zijn het.
    Ik vind ze wel mooi, niet al te druk. Alleen ontzettend jammer van die grote gele sticker erop.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Vind ze maar lelijk
    Ja, ik ook. Echt hele 'droge' en goedkoop overkomende covers zijn het.
    Ik vind ze wel mooi, niet al te druk. Alleen ontzettend jammer van die grote gele sticker erop.

    En dan hoop je maar dat het een sticker is....en niet gewoon op de cover is gedrukt.

    Ik ben na het zien van dit artwork weer een stukje blijer geworden (nog!) met mijn verzameling Japanse R2 Ghibli's. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Vind ze maar lelijk
    Ja, ik ook. Echt hele 'droge' en goedkoop overkomende covers zijn het.
    Ik vind ze wel mooi, niet al te druk. Alleen ontzettend jammer van die grote gele sticker erop.

    En dan hoop je maar dat het een sticker is....en niet gewoon op de cover is gedrukt.

    Ik ben na het zien van dit artwork weer een stukje blijer geworden (nog!) met mijn verzameling Japanse R2 Ghibli's. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
    Ach, de R3 doet echt niet onder qua cover voor de R2Jp 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  7. #32

    Standaard

    Hi,

    misschien ligt het gewoon aan mij, maar ik vind dat sommige mensen serieus kunnen staan zeiken over die coverart! Bedoel maar, het is toch de dvd die erin zit die belangrijk is?! Tuurlijk ik zie ook liever een cover zonder teveel banners of opgedrukte stickers op maar om dat nu een reden te zijn om meer geld te gaan uitgeven voor een andere editie of betere cover vind ik eerlijk gezegd een beetje onnozel!

    Grtz

    Dvd collectie

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andy13
    Hi,

    misschien ligt het gewoon aan mij, maar ik vind dat sommige mensen serieus kunnen staan zeiken over die coverart! Bedoel maar, het is toch de dvd die erin zit die belangrijk is?! Tuurlijk ik zie ook liever een cover zonder teveel banners of opgedrukte stickers op maar om dat nu een reden te zijn om meer geld te gaan uitgeven voor een andere editie of betere cover vind ik eerlijk gezegd een beetje onnozel!

    Grtz

    Dvd collectie
    Mag ik vragen waarom je je dvd collectie in je post zet ipv in je signature?

    Verder denk ik dat je het commentaar op de cover een beetje verkeerd opvat. Denk niet dat er hier iemand is die deze dvds links zal laten liggen als ze beter blijken te zijn dan de IVL uitgave.
    En degene die de Japanse uitgaves hebben hebben gewoon de beste en coolste uitgave, maargoed, daar moet je wel centen voor hebben
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andy13
    Hi,

    misschien ligt het gewoon aan mij, maar ik vind dat sommige mensen serieus kunnen staan zeiken over die coverart! Bedoel maar, het is toch de dvd die erin zit die belangrijk is?! Tuurlijk ik zie ook liever een cover zonder teveel banners of opgedrukte stickers op maar om dat nu een reden te zijn om meer geld te gaan uitgeven voor een andere editie of betere cover vind ik eerlijk gezegd een beetje onnozel!

    Grtz

    Dvd collectie
    Wel, DVD's verzamelen blijft een dure grap. Dan moet de DVD aan mijn eisen voldoen (kwaliteit, extra's) en ja, ook een mooie cover/verpakking hoort daarbij.

  10. #35

    Standaard

    Nausicaä of the Valley of the Wind


    Porco Rosso


    The Cat Returns


    Bron: UltimayeDisney

    Ziet er goed uit 8)
    Vooral Nausicaa en Porco

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Nausicaä of the Valley of the Wind


    Porco Rosso


    The Cat Returns


    Bron: UltimayeDisney



    Ziet er goed uit 8)
    Vooral Nausicaa en Porco
    Mijn Porco rosso is al onderweg. :P
    Als deze mij goed bevalt zal Nausicaä of the Valley of the Wind ook in mijn collectie komen. :wink:

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Nausicaä of the Valley of the Wind
    Bron: UltimayeDisney



    Ziet er goed uit 8)
    Vooral Nausicaa en Porco
    Mijn Porco rosso is al onderweg. :P
    Als deze mij goed bevalt zal Nausicaä of the Valley of the Wind ook in mijn collectie komen. :wink:
    De transfers zijn anders erg slecht uit de bus gekomen. Op dit moment alleen een review op ign, maar daar laten ze niet echt veel heel van de beeldkwaliteit
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Nausicaä of the Valley of the Wind
    Bron: UltimayeDisney



    Ziet er goed uit 8)
    Vooral Nausicaa en Porco
    Mijn Porco rosso is al onderweg. :P
    Als deze mij goed bevalt zal Nausicaä of the Valley of the Wind ook in mijn collectie komen. :wink:
    De transfers zijn anders erg slecht uit de bus gekomen. Op dit moment alleen een review op ign, maar daar laten ze niet echt veel heel van de beeldkwaliteit
    geef eens een link?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    geef eens een link?
    http://dvd.ign.com

    Kijk dan onder Reviews... helemaal onderaan staan de Ghibli's. Anders moet je even de zoekfunctie gebruiken.

    Overigens zijn de Japanse DVD's ook niet allemaal vrij van Edge Enhancement, maar het schijnt dat Disney er een handje van begint te krijgen, ze doen het de laatste tijd ook met hun eigen DVD's heel veel.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    geef eens een link?
    http://dvd.ign.com

    Kijk dan onder Reviews... helemaal onderaan staan de Ghibli's. Anders moet je even de zoekfunctie gebruiken.

    Overigens zijn de Japanse DVD's ook niet allemaal vrij van Edge Enhancement, maar het schijnt dat Disney er een handje van begint te krijgen, ze doen het de laatste tijd ook met hun eigen DVD's heel veel.
    Bedankt nathan. :wink:

    Het valt nog wel mee! Voor analoge tv is het niet of nauwelijks zichtbaar. :wink:
    aan de andere kant zijn de kleuren weer beter dan van de andere transfers. :wink:

    Vreemd genoeg is de cat returns wel goed.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb porco rosso enige dagen binnen;
    film op zich is echt top! :wink:

    De kleuren zijn mooi en helder maar er zit soms inderdaad iets wat op grain lijkt in de film. Het is verder goed te zien. :wink:

    Ik vind ook de amerikaanse stemmen erg goed gedaan!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    De transfers zijn anders erg slecht uit de bus gekomen. Op dit moment alleen een review op ign, maar daar laten ze niet echt veel heel van de beeldkwaliteit
    Fuck zeg, das echt een domper, ik zat echt uit te kijken naar deze uitgaves.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    De transfers zijn anders erg slecht uit de bus gekomen. Op dit moment alleen een review op ign, maar daar laten ze niet echt veel heel van de beeldkwaliteit
    Fuck zeg, das echt een domper, ik zat echt uit te kijken naar deze uitgaves.
    Gelukkig heb je toch nog de R3 of R2jp uitgaves?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  19. #44

    Standaard

    Volgens ultimatedisney valt het wel mee met de transfers. Geen super strakke transfers maar wel goed.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Volgens ultimatedisney valt het wel mee met de transfers. Geen super strakke transfers maar wel goed.
    ok, zeker niet perfect maar zeer goed te zien. :wink:
    porco rosso is wel meteen een van mijn favorieten.

    Ik wil het nogmaals benadrukken: ik vind de amerikaanse stemmen erg goed gedaan.

    De transfer is zeker meer dan goed genoeg. Ik kan het weten want ik heb hem al 2 keer bekeken. :wink:

    Geen reden om deze fantastiche films te laten liggen. :wink:

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    De transfers zijn anders erg slecht uit de bus gekomen. Op dit moment alleen een review op ign, maar daar laten ze niet echt veel heel van de beeldkwaliteit
    Fuck zeg, das echt een domper, ik zat echt uit te kijken naar deze uitgaves.
    Gelukkig heb je toch nog de R3 of R2jp uitgaves?
    Die ga ik nu aanschaffen ja , ik zat op deze te wachten.

  22. #47

    Standaard

    hoe verhoudt de beeldkwaliteit van de r3 zich tot de r1 en r2japan versies zich eigenlijk?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    hoe verhoudt de beeldkwaliteit van de r3 zich tot de r1 en r2japan versies zich eigenlijk?
    Beter dan de R1, iets minder als de R2jp, let wel op dat je niet de 1 disc versie van de R3 koopt die beeldkwaliteit is erg matig.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Volgens ultimatedisney valt het wel mee met de transfers. Geen super strakke transfers maar wel goed.
    ok, zeker niet perfect maar zeer goed te zien. :wink:
    porco rosso is wel meteen een van mijn favorieten.

    Ik wil het nogmaals benadrukken: ik vind de amerikaanse stemmen erg goed gedaan.

    De transfer is zeker meer dan goed genoeg. Ik kan het weten want ik heb hem al 2 keer bekeken. :wink:

    Geen reden om deze fantastiche films te laten liggen. :wink:
    Ik heb Porco Rosso ook maar besteld bij DVDSoon. Michael Keaton schijnt een toffe porco neer te zetten. En ik wil nu ook wel eens Jean Reno horen, schijnt dat Miyazaki de franse dub altijd erg gewaardeerd heeft. Volgende week maar eens Nausicaa bestellen. Ben benieuwd.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    hoe verhoudt de beeldkwaliteit van de r3 zich tot de r1 en r2japan versies zich eigenlijk?
    Beter dan de R1, iets minder als de R2jp, let wel op dat je niet de 1 disc versie van de R3 koopt die beeldkwaliteit is erg matig.
    cool! thx

    heb via cdwow de volgende 2 discs thuis (r3)
    - spirited away
    - nausicaa
    - laputa
    - princess mononoke

    volgens mij is die beeldkwaliteit wel redelijk...waar halen jullie goedkoop de r2jp versies?

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •