De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag over Trailers op de Apple - site met Quicktime

    Ik kijk al jaren met quicktime naar de nieuwste trailers op de site van apple (http://www.apple.com/trailers/). Maar de laatste tijd kan ik de trailers niet meer openen en ik weet niet hoe dit komt. Ik heb nochtans quicktime op mijn computer staan. Maar hij wil de trailers gewoon niet meer openen (er verschijnt dan het symbool van quicktime dat in 2 is gescheurd). Kan iemand mij hierbij helpen? Wat moet ik doen om ze weer te kunnen bekijken? Want er zijn een aantal nieuwe trailers die ik dolgraag wil bekijken. Alle hulp is dus welkom.

    Alvast Bedankt!

  2. #2

    Standaard

    heb je al een reinstall geprobeerd

  3. #3

    Standaard

    heb je de wel quicktime upgedate naar versie 6.5?

  4. #4

    Standaard

    Ik kan trailers op de site's van de film enzo wel afspelen. Maar als ik die van apple wil downloaden of op de officiële site van de film staat een link naar apple, wil hij die trailers nooit openen.

  5. #5

    Standaard

    Bij de meeste sites kun je ze inderdaad niet downloaden alleen bekijken. Als je ze echt wil downloaden moet je is naar Jurassic Punk gaan.

  6. #6
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Je kan ze wel downloaden, je moet alleen even de "Pro" functie in Quicktime unlocken, dat kun je doen door het serienummer te kopen [zoals het eigenlijk hoort ...], of even SMX te downen van macserialjunkie.com. Als dat hebt gedaan kun je gewoon vanuit QT de trailer bewaren als zelfstandige movie.

    Peter

  7. #7

    Standaard

    Ok, alvast bedankt voor de tips. Ik hoef ze niet zo speciaal te downloaden, bekijken is ook al goed. Het rare is dat ik tot 2 maanden terug de trailers op de site gewoon kon bekijken en nu ineens niet meer (logo van quicktime verschijnt gescheurd). Vind ik toch maar raar

  8. #8

    Standaard

    Misschien moet je de QT player updaten naar een nieuwe versie... Bij elke Apple Trailer site staat de de vereiste player vermeld. Je kunt even nagaan of je wel over de juiste versie beschikt.
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •