Pagina 52 van 74 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1849 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Hangt er natuurlijk vanaf wat je met een pc wil doen lijkt me.
    Op deze pc stond in het begin trouwens ook vista maar die had ik al binnen een week eraf liggen.

    Ik koop overigens wel minimaal 1 labtop of pc per jaar en dat vind ik al meer als genoeg.
    Volgend jaar komt er weer een nieuwe pc , die laat ik door een maat van me samenstellen met waarschijnlijk windows 7.
    Want ik hoor bijna alleen maar lof over die besturing.

  2. #1277

    Standaard

    windows 7 werkt iets fijner dan vista, maar de verschillen zijn zo klein dat het eigenlijk een belazering is voor de techneut

  3. #1278

    Standaard

    Hmmzz...op mijn toetsenbord blijft sinds een week of twee een groen lichtje branden. Ik heb denk ik alles wel ingetoetst om het uit te krijgen, maar niets lijkt het te doen.

    Het is een lichtje dat naast mijn CAPS LOCK aan lichtje zit. Het lijkt op een slotje met een 9 erin.
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #1279

    Standaard

    num lock?

    Rechts bij je numerieke toetsenbord. (bij mij is het een 1) maar dat heb je vast al geprobeerd?

  5. #1280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    num lock?

    Rechts bij je numerieke toetsenbord. (bij mij is het een 1) maar dat heb je vast al geprobeerd?
    Ja dacht ik ook aan, maar had het niet geposts want ik dacht dat hij die inderdaad al had geprobeerd.

    Die 3 groene lampjes refereren iig naar:

    NUM LOCK - CAPS LOCK - SCROLL LOCK
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #1281

    Standaard

    Zal de Num-Lock zijn. Lekker aan laten staan. Anders is numerieke gedeelte ineens pijltjes en Home en dat soort functies. Overigens is het heel normaal dat die met opstarten aangaat en vervolgens constant aan blijft staan. Dus is het je dan nu pas opgevallen vraag ik je? Of starte je altijd zonder Num-Lock op?

  7. #1282

    Standaard

    LOL...het was idd num lock.

    Normaal had ik alles uitstaan. Vind het zo vervelend die lichtjes die constant aan blijven...

    Dacht dat ik dus alles wel ingedrukt had...tsja, gelukkig heb ik meer verstand van andere dingen...

    Thanks voor de hulp iig!
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #1283

    Standaard

    Even de volgende vraag.

    Ik ben opzoek naar een goede webhost met een all-in-1 pakket (meerder e-mailadressen, genoeg webspace, een domeinnaam (lieft .NL) en evt. een goede service.)
    Hier wil ik gebruik van gaan maken om zelf een website online te gaan zetten gemaakt in dreamweaver en van de meerdere e-mail adressen voor verschillende zaken.

    Wie kan mij helpen op zoek naar een goede webhost? En dan het liefst uit eigen ervaring.
    Ook negatieve ervaringen ben ik erg benieuwd naar.

    Tot zover ben ik aangekomen bij www.strato.nl echter zijn de reacties op deze site daar niet echt mild.

    Er zijn zo ontzettend veel webhosts dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

  9. #1284

    Standaard

    Zelf geen ervaring mee, maar via onderstaande sites kun je diverse hosts vergelijken met elkaar

    http://www.webhostinginfo.nl/hostzoeker/
    http://www.hosting-vergelijk.nl/
    http://www.ispgids.com/webhosting/
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #1285

    Standaard

    vuurwerk.nl heb ik goede ervaringen mee gehad

  11. #1286

    Standaard

    Ik gebruik zelf al meerdere jaren het pakket van Strato (momenteel gebruik ik het v-server pakket) en heb eigenlijk nooit problemen gehad.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  12. #1287

    Standaard

    De webhost waar ik mij het meest toe aangetrokken wordt is deze http://www.antagonist.nl/

    Iemand hier ervaringen mee?
    De recensie op de diverse sites, waaronder deze, zijn allemaal uitermate positief.

  13. #1288

    Standaard

    Ik moet de laatste tijd steeds mijn Netbook opnieuw opstarten als ik een USB-apparaat heb gewisseld, voordat deze herkent wordt.

    Bijv. schijf zit eraan. Schijf eruit, CD-rom erin en ik moet eerst opnieuw opstarten voordat de herkent wordt. Vervolgens als ik de schijf er weer aan doe en de CD-rom eruit, moet ik nogmaals opnieuw opstarten.

    Dit probleem had ik voorheen niet met exact dezelfde hardware. Iemand een idee?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #1289

    Standaard

    hoi iedereen,

    heb al enkele dagen last van een slecht beeld op mijn oude pc. achter elke regel tekst zijn er zo donkere vegen/strepen, en alles lijkt wel een schaduw te hebben, dus ghosting denk ik.
    aan de monitor ligt het niet, want heb de pc op een andere monitor aangesloten met hetzelfde resultaat.
    De videokaart-drivers heb ik gisteren nog geupdatet maar heeft ook niet geholpen. heb al enkele printscreens doorgestuurd naar vrienden, maar daar is niets op te zien. dus kan hier geen printscreen plaatsen.

    wie weet waaraan dit ligt??
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  15. #1290

    Standaard

    @ Antonio 'Tony' Montana, videokaart kapot? probeer je evt. on-board videokaart eens om het te testen

  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    @ Antonio 'Tony' Montana, videokaart kapot? probeer je evt. on-board videokaart eens om het te testen
    hoe moet ik dat doen?
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  17. #1292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    hoe moet ik dat doen?
    Áls er een onboard videokaart in zit, ja áls...dan moet je gewoon je losse kaart eruit halen en de pc aanzetten. En anders eens een andere videokaart proberen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    hoi iedereen,

    heb al enkele dagen last van een slecht beeld op mijn oude pc. achter elke regel tekst zijn er zo donkere vegen/strepen, en alles lijkt wel een schaduw te hebben, dus ghosting denk ik.
    aan de monitor ligt het niet, want heb de pc op een andere monitor aangesloten met hetzelfde resultaat.
    De videokaart-drivers heb ik gisteren nog geupdatet maar heeft ook niet geholpen. heb al enkele printscreens doorgestuurd naar vrienden, maar daar is niets op te zien. dus kan hier geen printscreen plaatsen.

    wie weet waaraan dit ligt??
    Probeer eens...
    Rechtermuisknop bureaublad --> eigenschappen
    Tabblad Vormgeving
    Knop Effecten...
    En bij randen van letters vloeiend weergeven kiezen voor ClearType

    Is het dan beter?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  19. #1294

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb een Samsung NC10 uit Belgie met Azerty toetsenbord. Dit heb ik in de instellingen omgezet naar QWERTY en heb zoveel mogelijk de toetsen verplaatst. So far, so good.

    Het heeft allemaal prima gewerkt via een extern toetsenbord, maar nu ik deze laatst ontkoppeld had en weer probeerde, kloppen de toetsenniet meer (op de net book zelf dus).

    Het is nog wel QWERTY (die toetsen doen het ook), maar bijvoorbeeld de u, i en o geven cijfer.

    Ik heb bij talen als NL, Belgie, USA en UK geprobeerd, maar bij geen van die verandert het.
    Kan ik nog ergens iets instellen om 'm weer juist op QWERTY te krijgen waarbij ook alle letters kloppen?

    Voor alle duidelijkheid, nu is die ook geen AZERTY. Het lijkt wel QWERTY te zijn maar niet alle toetsen kloppen.

    Alvast bedankt!!!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #1295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb een Samsung NC10 uit Belgie met Azerty toetsenbord. Dit heb ik in de instellingen omgezet naar QWERTY en heb zoveel mogelijk de toetsen verplaatst. So far, so good.

    Het heeft allemaal prima gewerkt via een extern toetsenbord, maar nu ik deze laatst ontkoppeld had en weer probeerde, kloppen de toetsenniet meer (op de net book zelf dus).

    Het is nog wel QWERTY (die toetsen doen het ook), maar bijvoorbeeld de u, i en o geven cijfer.

    Ik heb bij talen als NL, Belgie, USA en UK geprobeerd, maar bij geen van die verandert het.
    Kan ik nog ergens iets instellen om 'm weer juist op QWERTY te krijgen waarbij ook alle letters kloppen?

    Voor alle duidelijkheid, nu is die ook geen AZERTY. Het lijkt wel QWERTY te zijn maar niet alle toetsen kloppen.

    Alvast bedankt!!!
    Probeer eens de Franse instelling?

  21. #1296

    Standaard

    gewoon even de numlock indrukken.....

  22. #1297

    Standaard

    Het was idd numlock . Maar die zit niet op mijn toetsenbord, alleen op de externe, vandaar de verwarring... Thnx!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #1298

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Vraagje: kent iemand goede back-up software want ik stuit op wat probleempjes:

    - Norton Ghost 14 wil alleen maar vanuit een secure modus opslaan en ik heb geen idee hoe ik die modus moet bereiken, ook via de recovery disk geen resultaat

    - Ik draai Windows 7-64, de interne back-up functie van windows werkt niet naar behoren, mijn D-schijf wordt niet gezien

    Wat ik wil:

    - Windows 7 back-uppen vanuit windows zelf
    - De back-up direct kunnen terugzetten na een crash, dus niet eerst windows installeren dan e.o.a. app en van daaruit de back-up terugzetten. Euh, vertel ik 't niet te ingewikkeld? Voorbeeldje: m'n c-schijf crasht, dan booten vanaf een (rescue) dvd en dan wijzen naar de back-up die vervolgens op c wordt teruggezet

    Alle suggesties zijn meer dan welkom, ik heb in geen maanden meer een back-up kunnen maken...
    Laatst aangepast door Ronald Stiebolt : 28-08-2009 om 18:47
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  24. #1299

    Standaard

    @ Ronald,

    ik gebruik zelf op mijn desktop pc en laptop Norton Ghost 14 zonder problemen maar op de laptop van mijn broertje gaf deze een fout dat je in Recovery Environment moest en dit lukte gewoon niet dus heb ik Acronis True Image Home 2009 gebruikt, met succes een aparte secure zone partitie aangemaakt en daar op de backup van station C: gezet, zodat je gewoon indien nodig kan booten bij het opstarten, alleen ik heb het nog niet uitgeprobeerd om het terug te zetten, ga er van uit dat het wel goed zit .

    Link naar de Acronis product,

    http://www.acronis.nl/homecomputing/products/trueimage/
    What ?

  25. #1300

    Standaard

    Met bijna ieder brandprogramma kun je wel een image maken/branden dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Pagina 52 van 74 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •