Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 61 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner: 10-DVD Matrix boxset vanaf 8 december

    Warner: 10-DVD Matrix boxset vanaf 8 december



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het plaatje klopt dan niet:
    een limited edition mini-Neo action figure
    en er is een buste afgebeeld....
    zo'n boek is ook wel sjiek...videogame erbij....hmmmmm

    lastig......

    zowel r1 als r2 zo'n giftset?

  3. #3

    Standaard

    Maareh ik wil de buste en t fragiele plastic dvdhoudertje helemaal niet. Komt de "gewone" 10 disc uitgave hier niet uit?

  4. #4

    Standaard

    die dvd's zitten in plastic hoesjes

  5. #5

    Standaard

    Wat een vreselijk lelijke boxset is dat zeg!
    Ik neem aan dat ze ook de 'normale' 10-disc set hier gaan uitbrengen, zoals te zien is op Amazon: klik!

  6. #6

    Standaard

    De drie films zijn allen voorzien van nieuw geremasterd geluid en beeld
    Volgends mij was alleen deel 1 hiervan voorzien

    Ik ga toch voor de gewone Ultimate edition. Plastic vindt ik niet echt mooi

  7. #7

    Standaard

    Ik wacht wel op de 13-DVD set met The Matrix Revisited Revisited, The Matrix Reloaded Revisited Revisited en The Matrix Revolutions Revisited Revisited. Met commentaar op de commentaren, etc :wink: . En nu maar hopen dat daar wel een mooie action figure bijzit (Trinity?) én niet zo'n goedkoop lijkend plastic kastje...maar ja, smaken verschillen

  8. #8

    Standaard

    Wie zegt dat dat plaatje klopt?

    er staat immers dat er een action-figure bijzit!
    en op t plaike staat een buste.....

    Klopt dus niet he! :wink:

    wie weet ziet die box er strax zo enorm g**l uit dat iedereen die em nu afkraakt strax loopt te kwijlen...... :P

  9. #9

    Standaard

    Nu nog de soundtrackcollectie erbij en het is helemaal compleet.

  10. #10
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Als dit 'm echt word dan ist echt de allerlelijkste box ever... koop een kratje bij de Ikea een paar lege hoesjes van CD-R's, beeldje erbij en hoppa een giftset

  11. #11

    Standaard

    Kan hier ook niet echt warm voor lopen..... ziet er nogal, ehhh, goedkoop uit! en wat wordt de prijs wel niet? 10 dvd's, actie figuur en boek......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Kan hier ook niet echt warm voor lopen..... ziet er nogal, ehhh, goedkoop uit! en wat wordt de prijs wel niet? 10 dvd's, actie figuur en boek......
    Ultimate edition equals ultimate price! 8)

  13. #13

    Standaard

    Geweldig dat Warner graag mooie dingen wil gaan uitbrengen. Maar ik ben toch bang dat het hier een beetje een kwestie van Oefening baart Kunst is. Echt geweldig is deze editie niet. Nu maar hopen dat het plaatje fout is, en dat de info goed is ipv andersom
    ps: als dit de def editie is zal ik hem toch ook wel halen hoor Hij is niet zo lelijk dat ik hem niet zou willen hebben

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    ...videogame erbij....
    Als je het stukje goed leest dan zie je dat er geen Enter the Matrix videogame bijzit, maar beeldmateriaal van dit spel
    Zie ook de specs van de dvd´s.

    Hopelijk ziet de uiteindelijke box er een stuk degelijker uit dan dit ding, wordt er niet echt enthousiast van.

  15. #15

    Standaard

    Dit staat er:
    Meer dan 35 uur extra’s met onder meer nooit eerder gezien bonusmateriaal met meer dan 100 nieuwe korte films, nieuwe commentaren en een Enter The Matrix Videospel.
    en dit:

    Enter the Matrix videospel beeldmateriaal
    spreekt elkaar dus tegen

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Dit staat er:
    Meer dan 35 uur extra’s met onder meer nooit eerder gezien bonusmateriaal met meer dan 100 nieuwe korte films, nieuwe commentaren en een Enter The Matrix Videospel.
    en dit:

    Enter the Matrix videospel beeldmateriaal
    spreekt elkaar dus tegen
    Lijkt me sterk dat spelleke erbij zit hoor, voor welk platform dan? PS2, PC, of een andere?

    Zal dus wel gewoon het beeldmateriaal zijn (wat overigens wel wat dingen verduidelijkt, maar niet bijster spannend is)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Kan hier ook niet echt warm voor lopen..... ziet er nogal, ehhh, goedkoop uit! en wat wordt de prijs wel niet? 10 dvd's, actie figuur en boek......
    Als ik het vandaag goed gezien heb zal de prijs rond de 75euro komen te liggen incl. buste..

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Dit staat er:
    Meer dan 35 uur extra’s met onder meer nooit eerder gezien bonusmateriaal met meer dan 100 nieuwe korte films, nieuwe commentaren en een Enter The Matrix Videospel.
    en dit:

    Enter the Matrix videospel beeldmateriaal
    spreekt elkaar dus tegen
    Lijkt me sterk dat spelleke erbij zit hoor, voor welk platform dan? PS2, PC, of een andere?
    PC
    bij de duitse NeverEnding Story zit er ook een PC spel bij: Auryn Quest (PC)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiedy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Kan hier ook niet echt warm voor lopen..... ziet er nogal, ehhh, goedkoop uit! en wat wordt de prijs wel niet? 10 dvd's, actie figuur en boek......
    Als ik het vandaag goed gezien heb zal de prijs rond de 75euro komen te liggen incl. buste..
    Ehhhhh.....er zit geen buste maar een action figure bij :wink:

    prijs is iig niet duur

  20. #20

    Standaard

    ...tttssssssss.........en nog steeds geen DTS-track.....
    ze leren het ook nooit bij Warner!

  21. #21

    Standaard

    Geen mooie box. Al dat doorzichtige materiaal wordt sowieso ontzettend snel lelijk kan ik uit ervaring zeggen. Een buste of action figure vindt ik toruwens niet zo'n aantrekkelijke 'extra'. Da's iets wat ik graag zie bij de LOTR-films maar bij The Matrix hadden ze beter iets meer futuristisch kunnen stoppen: zo'n strakke zonnebril ofzo?

    Ik denk niet dat ik de box (welke versie dan ook) ga kopen. Ik moet Revolutions nog los kopen eigenlijk: die ga ik binnenkort lekker 'cheap' overnemen van een van die mensen die straks 'voor weinig' hun Matrix-dvd's op het forum gaan aanbieden.

  22. #22

    Standaard

    [quote="Steve Muller"]
    De drie films zijn allen voorzien van nieuw geremasterd geluid en beeld
    Volgends mij was alleen deel 1 hiervan voorzien
    Weet iemand hier nog antwoord op???

  23. #23

    Standaard

    lelijk of niet die box. Hij komt bij mij zowiezo in mijn collectie.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb de drie films als aparte DVD's met voldoende extra's. Bevalt prima. Deze box laat ik aan mij voorbijgaan.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Ik heb de drie films als aparte DVD's met voldoende extra's. Bevalt prima. Deze box laat ik aan mij voorbijgaan.
    eens, en k heb al Revisited van eerste deel, rest is zelfde truken doos ongeveer...

    denk dak voor de mooi wel die lege box koop van Champagne die vink wel strak 8)

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •