Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 61 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik hoef die troep niet, ik wil alleen de DVD's nu :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #27

    Standaard

    Ik noem dit:

    The Ultimate Ripp-off Box.

    Hoezo geremasterd, de originele is dus gewoon ff op een DVD'tje gezet?
    Het ziet er mooi uit, maar het wordt nu toch echt te gek.

  3. #28

    Standaard

    Ikzelf zie totaal het nut van deze box niet in. Heb alle delen al los en vind het ook wel goed zo. Om nou een hoop duiten neer te gaan leggen voor alleen wat meer extra`s die ik toch hooguit maar één keer kijk (als ik ze uberhaupt al allemaal kijk), nou nee. Nieuwe uitgaves waar alleen meer of andere extra`s op staan zonder extra toegevoegde scenes in de film koop ik sowieso nooit, mits ik de oude uitvoering al heb natuurlijk. Daarbij vind ik de box nog lelijk ook, tenminste als ie er zo uit komt te zien als op de foto`s. Aan mij niet besteed dus deze box, alleen voor de echte fanaten...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  4. #29

    Standaard

    Mjah , ik had 't al gepost in 't normale Matrix boxset topic , maar hier nog 'n x :
    Op de Animatrix SE na , heb ik nog niks van de Matrix , omdat ik dus op de box zat te wachten .
    Nou ga ik zeer waarschijnlijk voor de kartonnen box , die giftset ziet 'r niet uit . 't enige extraatje wat me interesseert is de soundtrack die bij die giftset zou zitten (??) , maar om daar nou extra geld voor neer te tellen om vervolgens ook zo'n lelijke box en Neo buste bij te krijgen .. Waar laat ik die dingen ?
    Dus zeer waarschijnlijk de normale boxset voor mij , niet die op de afbeelding bovenaan .
    N/A

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiedy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Kan hier ook niet echt warm voor lopen..... ziet er nogal, ehhh, goedkoop uit! en wat wordt de prijs wel niet? 10 dvd's, actie figuur en boek......
    Als ik het vandaag goed gezien heb zal de prijs rond de 75euro komen te liggen incl. buste..
    Ehhhhh.....er zit geen buste maar een action figure bij :wink:

    prijs is iig niet duur
    Ik heb hier toch echt het bestelformulier van Warner voor mij liggen waar een plaatje op staat van de buste, in de tekst noemen ze het een "Neo figuur".

  6. #31

    Standaard

    Volgens mij kan je die buste's allang apart kopen !!

    Ik heb deze (en die van morpheus , trinity en Smith) ook al gezien !! deze werden verkocht in de cd-winkel op de luchthaven van Malaga (spanje).

    Dus misschien wat Warner met een overschot van die dingen zit en ze daarom in de boxset doet ... want ze waren oerlelijk :wink:

    (zelf ga ik trouwens voor de boxset, en niet de mega lelijke giftset in een plastic rekje)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana

    (zelf ga ik trouwens voor de boxset, en niet de mega lelijke giftset in een plastic rekje)
    Idem, die boxset ziet er stukken beter uit dan die plastic rommel.

  8. #33

    Standaard

    Aangezien ik rustig heb gewacht op de boxset en niks los heb gekocht ben ik wel teleurgesteld in de giftset, met al dat geld wat ze verdiend hebben zouden ze toch wel wat beters in elkaar kunnen flansen niet? Ik hoop nog altijd dat ze het misschien aanpassen want dit is een aanfluiting en anders maar voor de gewone box gaan.

  9. #34

    Standaard

    Ik wil alleen de box... die komt toch wel uit met R2NL??
    Turn around and feel the vibe.....

  10. #35

    Standaard

    Lelijke troep als je het mij vraagt. Ik hou het wel bij de normale losse discs die ik al heb.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiedy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiedy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Kan hier ook niet echt warm voor lopen..... ziet er nogal, ehhh, goedkoop uit! en wat wordt de prijs wel niet? 10 dvd's, actie figuur en boek......
    Als ik het vandaag goed gezien heb zal de prijs rond de 75euro komen te liggen incl. buste..
    Ehhhhh.....er zit geen buste maar een action figure bij :wink:

    prijs is iig niet duur
    Ik heb hier toch echt het bestelformulier van Warner voor mij liggen waar een plaatje op staat van de buste, in de tekst noemen ze het een "Neo figuur".
    good 4 U:
    bestaande uit 10 opmerkelijke DVD’s met vele extra’s, een limited edition mini-Neo action figure en een 80 pagina’s tellend boek
    staat in t artikel.....

  12. #37

    Standaard

    Als zeeer groot Matrix-fan komt deze zeker in mn collectie!

  13. #38

    Standaard

    Alleen Matrix 1 was goed. Tijdens de tweede film ben ik in slaap gevallen in de bios en toen de 3e uit kwam dacht ik "laat maar".

  14. #39

    Standaard

    Ik wacht toch op deze release, niet om em te kopen, maar omdat de losse delen dan lekker spotgoedkoop worden, want ik heb speciaal gewacht met Revolutions. 8)
    Dan heb ik in totaal een 6Disc met de losse delen: Matrix+Revisited, Reloaded 2Disc en Revolutions 2Disc en dat vind ik al meer dan genoeg.
    Animatrix vond ik crap en wat is dan de meerwaarde ? f**k this :wink:

  15. #40

    Standaard

    mmm twijfel twijfel.. heb van de drie films de beste uitgaves en de Animatrix gekocht..denk dat ik deze boxset aan mij voorbij laat gaan... de maanden zijn al duur genoeg
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    mmm twijfel twijfel.. heb van de drie films de beste uitgaves en de Animatrix gekocht..denk dat ik deze boxset aan mij voorbij laat gaan... de maanden zijn al duur genoeg
    daarnaast kun je je geld beter besteden aan betere films. vanaf the matrix is het alleen maar bergafwaarts gegaan.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    vanaf the matrix is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
    Ja dat weten we nu wel. Misschien moeten jullie de trilogie nog maar eens opnieuw gaan bekijken. Velen weten m namelijk bij elke volgende kijkbeurt beter te waarderen!

    Zelf mis ik alleen de derde film nog. Maar toch komt hier ooit ook deze (zonder buste!) box nog wel de plank te staan. Al was het alleen maar vanwege de langere versie van Reloaded en de bij mij nog ontbrekende Revolutions.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    vanaf the matrix is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
    Ja dat weten we nu wel. Misschien moeten jullie de trilogie nog maar eens opnieuw gaan bekijken. Velen weten m namelijk bij elke volgende kijkbeurt beter te waarderen!

    Zelf mis ik alleen de derde film nog. Maar toch komt hier ooit ook deze (zonder buste!) box nog wel de plank te staan. Al was het alleen maar vanwege de langere versie van Reloaded en de bij mij nog ontbrekende Revolutions.
    als jullie het allemaal wel weten waarom kopen jullie deel 2 en 3 dan?!

    achja, van mij mag je ze kopen. ik koop zeker niet die collectorsset. :wink:
    mocht ik de set compleet willen hebben ga ik voor de losse titels.

  19. #44

    Standaard

    een 80 pagina’s tellend boek met alle ins en outs over deze spraakmakende trilogie
    Als ik het zo zie is het boek net zo groot als een cd/dvd? nou, das echt een mini boek dan

  20. #45

    Standaard

    ik heb expres gewacht met het kopen van de losse delen, maar het wordt blijkbaar niet beloond

    Ik ga daarom gewoon voor de "ultimate edition" zoals die op amazon staat.

  21. #46

    Standaard

    Ik moet die box gewoon hebbeh!!!

  22. #47

    Standaard

    EDIT 20-09-2004: Details over de extra's en het beeldje aangepast.
    Wat is er aan info bijgekomen over het beeldje?
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  23. #48

    Standaard beeldje

    ik was aan het surfen.
    en kom het beeltje tegen.

    verwacht niet dat dat er bij zit maar ja, wie weet.

    url van beeldje

    kost op zich al 60 euro

    http://www.audricstoys.nl/product_in...roducts_id=622

  24. #49

    Standaard

    dat beeldje zit toch bij die doorzichtige box? dat is dan het enige mooi aan die box maar dan kan je beter die andere kopen en dat beeldje ernaast zetten is mooier

  25. #50

    Standaard

    Deze box zal ik echt nooit aanschaffen. Wat een ontzettend lellijke box. In dat plastic doosje kun je net zo goed je verzameling flippo's bewaren. DVD's van de matrix verdienen het niet om daarin opgeborgen te worden. Matrix onwaardig!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •