De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2 schijven samenvoegen op 1 DL schijf

    Ik wil graag de 2 schijven van LOTR SE, welke de film bevatten, samenvoegen op 1 DL schijf.

    Dit zou moeten kunnen (vast wel) maar hoe die ik dit?

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij kan dit niet want de 2-discs zijn al dual layer :wink:

  3. #3

    Standaard Re: 2 schijven samenvoegen op 1 DL schijf

    Citaat Oorspronkelijk gepost door athome
    Ik wil graag de 2 schijven van LOTR SE, welke de film bevatten, samenvoegen op 1 DL schijf.

    Dit zou moeten kunnen (vast wel) maar hoe die ik dit?
    Ten eerste, waarom zou je dit willen en met welk doel?
    Met heel veel compressie zou dit kunnen maar de kwaliteit zal niet erg goed zijn neem ik aan. Dit lijkt ook op kopieren!

  4. #4

    Standaard

    Je kan beginnen met de DD variant eraf te rippen en weg te laten, je kan de commentaartracks proberen weg te halen, en je kan hem wat comprimeren. Maar of je vrollik van gaat worden?
    Waarom wil je het eigenlijk?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Volgens mij kan dit niet want de 2-discs zijn al dual layer :wink:
    Je kunt een Dual Layer ook comprimeren of opnieuw encoderen zodat deze op een single past

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Je kan beginnen met de DD variant eraf te rippen en weg te laten, je kan de commentaartracks proberen weg te halen, en je kan hem wat comprimeren. Maar of je vrollik van gaat worden?
    Waarom wil je het eigenlijk?
    Als ik alleen de engelse DTS en nederlandse ondertiteling gebruik is iedere disc ongeveer 5 gig groot. Ik moet dus 10 gig verkleinen naar 8 gig. Dit is met opnieuw encoderen heel goed te doen.

    Met VobEdit of IFOedit zou het moeten kunnen maar dat is heel lang geleden dat ik daar mee gewerkt hebt

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door athome
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Je kan beginnen met de DD variant eraf te rippen en weg te laten, je kan de commentaartracks proberen weg te halen, en je kan hem wat comprimeren. Maar of je vrollik van gaat worden?
    Waarom wil je het eigenlijk?
    Als ik alleen de engelse DTS en nederlandse ondertiteling gebruik is iedere disc ongeveer 5 gig groot. Ik moet dus 10 gig verkleinen naar 8 gig. Dit is met opnieuw encoderen heel goed te doen.

    Met VobEdit of IFOedit zou het moeten kunnen maar dat is heel lang geleden dat ik daar mee gewerkt hebt
    Als je het zo goed weet, waarom vraag jij het dan?
    DTS track eraf scheelt veel ruimte, beetje compressie en het moet lukken. Alleen de kwaliteit zal wel om te janken zijn!

  8. #8

    Standaard

    Bij het samenvoegen zit het probleem. De kwaliteit valt 100% mee. Met opnieuw encoderen zijn hele goede resultaten te bereiken zeker als er maar 20% af moet.

  9. #9

    Standaard

    Slotje maar...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •