Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 212 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard E-bay - De Plek om Goedkoop DVDs te kopen?!?

    Het valt me op dat het aanbod van DVDs op e-bay flink is gestegen de laatste maanden en dat DUS de prijzen naar beneden gaan.

    Disneys brachten een maand of wat geleden nog wel €18-€20 op, maar tegenwoordig is het €13-15...

    Ik heb een beetje het idee dat e-bay inmiddels een interessante plek is om DVDs te kopen...

    Zelf inmiddels bijna 30 e-bay transacties op mijn naam, maar voornamelijk als verkoper...

    Iemand andere ervaringen?!?

  2. #2

    Standaard

    hm ja, je kunt er wel makkelijk aan specifieke titels komen, heb al diverse malen een oop titel voor eenschappelijke prijs weten te kopen, maar heb daar alleen maar gekocht en 1x verkocht, heb nu iets van 33 positieve feedback.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ...heb al diverse malen een oop titel...
    Zelfs daar heb ik dus minder plussen dan jij...

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zelf redelijk wat DVD's op ebay verkocht maar dat is alweer een tijd geleden. Omdat er toen nog sukkels waren die veels teveel geld boden voor DVD'S was het toen nog aantrekkelijk. Een klein voorbeeld: Microcosmos, ligt bij iedere FRS voor €5,- in de graaibakken, heb ik verkocht voor €20,- excl. verzenden

    Tegenwoordig is het andersom en kun je inderdaad mooie koopjes op ebay krijgen. Niet alleen DVD's maar ik koop er bijv. ook oude SEGA-games. Mijn feedback daar staat inmiddels op +56

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ...heb al diverse malen een oop titel...
    Zelfs daar heb ik dus minder plussen dan jij...
    1 min telt zwaarder dan 100 plussen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ...heb al diverse malen een oop titel...
    Zelfs daar heb ik dus minder plussen dan jij...
    1 min telt zwaarder dan 100 plussen
    Heb jij daar minnen dan?!?

  7. #7

    Standaard

    Ik verkoop heel vaak op ebay en allemaal met succes ! Inmiddels al een score van 360 opgebouwd (in totaal 698 geslaagde transacties ..)

    Idd ebay is een heerlijke plek om goedkoop aan dvd's te komen en ook een plek waar je ze heel makkelijk kan verkopen !

    Groet
    Dennis 8)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ...heb al diverse malen een oop titel...
    Zelfs daar heb ik dus minder plussen dan jij...
    1 min telt zwaarder dan 100 plussen
    Heb jij daar minnen dan?!?
    nee maar ik gaf alleen aan dat tig plussen niks uithalen als je 1 min hebt.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #9

    Standaard

    MODERATOR EDIT: Laatste waarschuwing! Je staat wat mij (Herjan) betreft op de nominatielijst voor een ban.

  10. #10

    Standaard

    [quote="tonytwotones"]onzinquote]

    donder op met je spam........
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  11. #11

    Standaard

    idd een prima plek voor dvd's, al een aantal keren wat gekocht

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tonytwotones
    Ik ben absoluut te vertrouwen, heb al 211 feedback, dus dat zegt al wat!
    Let vooral ook op het feit dat deze 'betrouwbare' verkoper reeds 4 minnen heeft op ebay

  13. #13

    Standaard

    Als je nu geen zin hebt om iemands Feedback helemaal door te spitten om er achter te komen wat die negatieve feedbacks nu waren, dan is dit een handigheidje:

    http://www.toolhaus.org/cgi-bin/negs

    ok, het is niet supersnel, maar het werkt perfect !

    Groet
    Dennis 8)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Als je nu geen zin hebt om iemands Feedback helemaal door te spitten om er achter te komen wat die negatieve feedbacks nu waren, dan is dit een handigheidje:

    http://www.toolhaus.org/cgi-bin/negs

    ok, het is niet supersnel, maar het werkt perfect !

    Groet
    Dennis 8)
    Kijk, dat is nog eens een handige link! Dennis bedankt

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Als je nu geen zin hebt om iemands Feedback helemaal door te spitten om er achter te komen wat die negatieve feedbacks nu waren, dan is dit een handigheidje:

    http://www.toolhaus.org/cgi-bin/negs

    ok, het is niet supersnel, maar het werkt perfect !

    Groet
    Dennis 8)
    Kijk, dat is nog eens een handige link! Dennis bedankt
    You're welcome !

  16. #16

    Standaard

    Nu ik laatst een keer in de zeik genomen ben door een verkoper uit de USA ben ik niet meer zo over ebay te spreken. Daarvoor heb ik prima gehandeld (heb 16+ dacht ik...)


  17. #17

    Standaard

    Ebay een mooie plek om belazerd te worden met vage bootlegs, hogere prijzen en slechte service. Je moet toch echt een stuk voorzichtiger zijn dan bij een "gewone" shop en vaak kan je met een beetje zoeken bij een gewone shop ook goedkoper terecht.

  18. #18

    Standaard

    Natuurlijk loop je op ebay een bepaald risico, maar dat kan je zelf natuurlijk tot een minimum beperken door alle mogelijkheden die het systeem biedt te benutten.
    - vooraf contact opnemen met de verkoper over verzendtarieven, staat van het product etc etc etc
    - Bekijk de feedbackscore en trek je conclusies.
    - WElke betalingsmethoden worden geaccepteerd ?
    - Wil je wel handelen met iemand die aan de andere kant van de wereld woont ... (pakket is langer onderweg dus ook meer kans op kwijtraken tijdens verzending ...)

    Groet
    Dennis 8) (een ervaren ebayer, wereldwijd !)

  19. #19

    Standaard

    ebay is wel heel leuk en aardig maar hub feedback systeem is maar bagger
    stel je wilt iemand terecht negatieve feedback geven, bv aan iemand die je veiling wint maar niet wilt kopen of iemand stuurt je iets op wat kapot is en ga zo maar verder....
    je geeft dus deze persoon terecht negatieve feedback en je raad het al.... hij geeft je gewoon negatieve feedback terug
    dat klopt toch niet
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmpie
    Ebay een mooie plek om belazerd te worden met vage bootlegs, hogere prijzen en slechte service. Je moet toch echt een stuk voorzichtiger zijn dan bij een "gewone" shop en vaak kan je met een beetje zoeken bij een gewone shop ook goedkoper terecht.
    De truuk is dan ook om het goeie eruit te filteren. En op ebay heb je wel degelijk mooi spul, leuke koopjes en sommige verkopers hebben ook klantenservice hoog in het vaandel staan.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    ebay is wel heel leuk en aardig maar hub feedback systeem is maar bagger
    stel je wilt iemand terecht negatieve feedback geven, bv aan iemand die je veiling wint maar niet wilt kopen of iemand stuurt je iets op wat kapot is en ga zo maar verder....
    je geeft dus deze persoon terecht negatieve feedback en je raad het al.... hij geeft je gewoon negatieve feedback terug
    dat klopt toch niet
    Dat feedback systeem is idd complete bagger. Ik heb het net aan de hand met een idioot die maar niet snapt hoe de afhandeling van betaling op ebay werkt en hoe overschrijvingen in elkaar zitten. Ik had hem een ultimatum gegeven om te betalen, en nu zegt hij dat hij mij negatieve feedback gaat geven. Ongelofelijk gewoon.

  22. #22

    Standaard

    Ja, dat zijn wel typische voorbeelden. Tip voor iedereen is dan ook om te kijken naar de feedback voordat er geboden wordt!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ja, dat zijn wel typische voorbeelden. Tip voor iedereen is dan ook om te kijken naar de feedback voordat er geboden wordt!
    je klopt maar negatieve feedback is toch maar weer negatieve feedback he!
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    je klopt maar negatieve feedback is toch maar weer negatieve feedback he!
    Je moet dan ook altijd allebei de kanten van de feedback lezen. Eventueel een PMmetje sturen...

  25. #25

    Standaard

    Verkopen jullie R2 NL dvd's in Nederland alleen? of biedt je ze ook gewoon internationaal aan?

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •