Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 114 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Uit respect voor een mede forumbezoekster heeft Offie zojuist 16 berichten uit deze thread verorberd...

  2. #27

    Standaard

    Offie doet goed zijn best. Het ziet er al heel wat beter uit op het forum. Ik merk het ook aan de mail in mijn brievenbus.

    groeten,

  3. #28

    Standaard

    Nou, ik word elke dag weer bedolven onder de mail, gisteren ook weer, ik had 116 nieuwe berichten. Word er een beetje gek van, ik lees ze ook niet meer, ik gooi ze meteen weg. Ik ga wel op het forum alle threads langs, dat gaat nog sneller.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  4. #29

    Standaard

    Ik krijg zo'n 4 a 5 mails per dag binnen van het forum maar ben ook maar op een enkele thread subscribed.

  5. #30

    Standaard

    Offie eet al uit de hand. Net als je edit post aanklikt heeftie 'm al naar binnen

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eisbaer
    Offie eet al uit de hand. Net als je edit post aanklikt heeftie 'm al naar binnen
    LOL...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Nou, ik word elke dag weer bedolven onder de mail, gisteren ook weer, ik had 116 nieuwe berichten. Word er een beetje gek van, ik lees ze ook niet meer, ik gooi ze meteen weg. Ik ga wel op het forum alle threads langs, dat gaat nog sneller.
    je kunt je toch makkelijk unsubscriben? Heb ik ook gedaan..scheelt een hoop

  8. #33
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Je kunt er lollig over doen met zijn allen, maar tis eigenlijk gewoon zielig. Af en toe is het hier net een kleuterklas.

    Of nog erger: Een politiek regime. Mag je ook nix melden zonder dat het eerst door de censuur gaat.

    Ik begrijp best dat sommigen van jullie er gek van worden, maar als iemand 1 reactie plaatst op een bericht wat maar een beeeeetje afwijkt van de topic, wordtie tot 3x (!) toe verwijdert.

    Moet je nou voor iedere goddamn zin die niet in het stramien valt een thread in een andere groep openen? Dan kun je ook geen bericht plaatsen dattie in een andere groep staat, want dat is ook off topic. En zo kun je nog wel ff doorgaan.

    En overigens: Wees ook straight in het verwijderen; laat dan niet het ene offtopic bericht staan en verwijder het andere.
    Het lijkt zo doorgestoken kaart en vriendjespolitiek op die manier...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Uit respect voor een mede forumbezoekster heeft Offie zojuist 16 berichten uit deze thread verorberd...
    Dan was het kennelijk wel erg.. Ik ben persoonlijk wel blij dat discriminatoire/denigerende opmerkingen zoveel mogelijk geweerd worden geeft een prettig gevoel

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door morv
    Ik begrijp best dat sommigen van jullie er gek van worden, maar als iemand 1 reactie plaatst op een bericht wat maar een beeeeetje afwijkt van de topic, wordtie tot 3x (!) toe verwijdert.

    Moet je nou voor iedere goddamn zin die niet in het stramien valt een thread in een andere groep openen? Dan kun je ook geen bericht plaatsen dattie in een andere groep staat, want dat is ook off topic. En zo kun je nog wel ff doorgaan.
    Lieve morv,

    Wanneer je van iemand iets persoonlijks wil weten, dan hoef je dat niet in de (of een nieuwe...) thread te posten. Je kunt dan gewoon op het PM-knopje boven haar/zijn bericht klikken en dat prive-gesprek off-topic houden.
    Wil je graag een discussie starten over het lid worden van een bepaalde club, dan kun je inderdaad een nieuwe thread onder General Chat of DVD Algemeen (afhankelijk van het onderwerp) starten...

    Verder vind Offie je best een leuke gast, gezellige babbels en regelmatig het nodige te snoepen...

    Ik zal nooit aan vriendjespolitiek doen hoor... Soms wel een beetje aan verdachtenpolitiek...

    Veel plezier verder,
    Alex

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin71
    Dan was het kennelijk wel erg.. Ik ben persoonlijk wel blij dat discriminatoire/denigerende opmerkingen zoveel mogelijk geweerd worden geeft een prettig gevoel
    Dit viel nog wel mee hoor... Maar het liep nog net niet uit de hand... En tot overmaat van ramp was ik zelf 1 van "aanvallende" de partijen...

  12. #37
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Dat "lid worden van een club" sloeg dit keer gewoon op de DVD van Shrek, niet meer en niet minder. Is dat zo'n rare vraag? Als ik gezegd had: "Ow, zeker goedkoop bij de DVDstunter gehaald?"
    Is dat anders dan? Had je dan mijn bericht verwijdert?

    Op deze manier houden jullie je "ledenbestand" wel erg klein, omdat de meesten weer weglopen.
    Nou ja, dat zal dan zeker de bedoeling zijn.
    Maar ik snap het allemaal niet meer...

  13. #38
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin71
    Dan was het kennelijk wel erg.. Ik ben persoonlijk wel blij dat discriminatoire/denigerende opmerkingen zoveel mogelijk geweerd worden geeft een prettig gevoel

    Dit vind ik ook een goeie zaak! Dan weet je weer waarom je aan het verwijderen bent...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Dit viel nog wel mee hoor... Maar het liep nog net niet uit de hand... En tot overmaat van ramp was ik zelf 1 van "aanvallende" de partijen...
    Moderator is a dirty job, but somebody has gotta to do it Kan me r iets bij voorstellen, toen ik superviser was..

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door morv



    Dit vind ik ook een goeie zaak! Dan weet je weer waarom je aan het verwijderen bent...
    Precies! je komt btw ook af en toe wel pittig uit de hoek (herinner me je opmerking over "mensen op de kast jagen") hou ik wel van!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door morv
    Is dat zo'n rare vraag? Als ik gezegd had: "Ow, zeker goedkoop bij de DVDstunter gehaald?"
    Is dat anders dan? Had je dan mijn bericht verwijdert?
    Het was zeker geen rare vraag... maar hij hoort gewoon niet thuis in de bewuste thread.... Offie had hem waarschijnlijk ook verorberd wanneer je het anders had geformuleerd...
    Tot afgelopen week zijn we vrij soepel geweest in het accepteren van off-topics, maar het liep gewoon echt uit de hand... Daardoor is Offie misschien bij sommige mensen wat gulziger dan bij anderen... Bij eisbaer eet hij zelfs al uit de hand...

    Het is niet verkeerd om informatief te reageren op een bericht... het kan absoluut iets toevoegen. Maar het is 'gevaarlijk' om off-topic vragen te stellen... Die monden erg snel uit in complete OT-discussies...
    Het is toch niet zo moeilijk om in het geval van vragen een PM'tje te sturen of een nieuwe thread te starten?

  17. #42
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin71
    Precies! je komt btw ook af en toe wel pittig uit de hoek (herinner me je opmerking over "mensen op de kast jagen") hou ik wel van!



    ik hou af en toe wel van een discussietje, maar deze keer is het niet om iemand op de kast te jagen. Ik verkondig met mijn standpunt denk ik een mening van meerderen op dit forum, dat er niet zo zeikerig gedaan moet worden over offtopic berichten, en zeeeeker niet door members die af en toe maar eens wat posten, en als het dan ff van de weg afraakt zij meteen de grootste bek hebben... want dat is al een paar keer gebeurt.
    Maar ik laat het hierbij. Mijn mening is wel duidelijk denk ik.

    Misschien een idee om hier op DVD.nl een live chatbox te openen????????

    Ik zal meteen ff een thread openen daarvoor...

  18. #43
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Tot afgelopen week zijn we vrij soepel geweest in het accepteren van off-topics, maar het liep gewoon echt uit de hand...
    De meeste discussies (ok niet altijd) lossen zichzelf wel weer op


    [B]Het is toch niet zo moeilijk om in het geval van vragen een PM'tje te sturen of een nieuwe thread te starten? [/quote]


    Ok bij deze een PM naar jou

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Nou, ik word elke dag weer bedolven onder de mail, gisteren ook weer, ik had 116 nieuwe berichten. Word er een beetje gek van, ik lees ze ook niet meer, ik gooi ze meteen weg.
    Dan moet je die optie uitzetten, dat kan bij je instellingen

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin71
    je kunt je toch makkelijk unsubscriben? Heb ik ook gedaan..scheelt een hoop
    Dat is inderdaad mogelijk, maar dan mis ik al het belangrijke nieuws en dat kan natuurlijk niet.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Dat is inderdaad mogelijk, maar dan mis ik al het belangrijke nieuws en dat kan natuurlijk niet.
    tja...het is of het één of het ander

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin71
    tja...het is of het één of het ander
    Dat weet ik en daarom zeur ik ook niet. Ik moet me er maar bij neerleggen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  23. #48

    Standaard

    Wordt het niet eens tijd dat Offie ook wordt afgericht om tweelingen te lijf te gaan? Er worden de laatste tijd regelmatig threads geopend over discussies die nog lopen of net besproken zijn in andere threads. Sterk voorbeeld: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4107 en http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...threadid=4016.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Er worden de laatste tijd regelmatig threads geopend over discussies die nog lopen of net besproken zijn in andere threads. Sterk voorbeeld: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4107 en http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...threadid=4016.
    Deze 2 threads zijn ondertussen samengevoegd... Nog meer? Stuur mij of Offie dan even een PM'tje...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Nog meer? Stuur mij of Offie dan even een PM'tje...
    Kan Offie dan nu ook al lezen?? Ik dacht dat ie alleen letters kon eten en dat ie door jouw op een berichtje werd afgestuurd. Maar als ie kan lezen betekend dat ook dat je hem niet aan de riem hoeft te houden, maar je hem dus ook los kan laten lopen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •