Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 47 worden weergegeven.

Discussie: Gilmore Girls

  1. #1

    Standaard Gilmore Girls

    Gaan de Gilmore Girls ooit op R2 NL of UK uitkomen ? zijn daar plannen voor ?

    alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Ja, daar zitten wij ook op te wachten.

    Weet iemand trouwens iets over ONCE AND AGAIN?

  3. #3

    Standaard

    In de database van www.dvd-home.nl is nog niets te vinden. Ik verwacht eigenlijk wel dat we in de loop van dit jaar iets zullen horen: in de VS zijn de eerste twee seizoenen al op dvd verkrijgbaar en in Nederland is de serie populair genoeg om een dvd-release te krijgen.

  4. #4

    Standaard

    Een paar dames op een GG forum zijn erachter aan gegaan, en zijn erachter gekomen dat in Maart als het goed is seizoen 1 zal uitkomen. (onder voorbehoud)

  5. #5

    Standaard

    Jah volgens mij is het ook Maart, daar heb ik wel iets over gehoord!!!

  6. #6

    Standaard

    Maart lijkt me wel erg vroeg. Dan had er al lang iets over gemeld moeten zijn door de publisher (wat volgens mij Warner zou moeten zijn).

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Maart lijkt me wel erg vroeg. Dan had er al lang iets over gemeld moeten zijn door de publisher (wat volgens mij Warner zou moeten zijn).
    Ik zal het eens opzoeken....kan ook mei geweest zijn

  8. #8

    Standaard

    maart en mei... Wat een verschil!

    Weet iemand iets meer over ONCE AND AGAIN en QUEER AS FOLK (Amerika)?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ann
    maart en mei... Wat een verschil!

    Weet iemand iets meer over ONCE AND AGAIN en QUEER AS FOLK (Amerika)?
    Even nagekeken, en er stond echt maart. Die dames hadden handtekeningen en alles naar WB opgestuurd en die meldden dat het dan uitkwam. Of het echt dan uitkomt weet ik niet natuurlijk, maar dat heb ik gehoord iig...

  10. #10

    Standaard

    is er een link van dat forum?

  11. #11

    Standaard

    ik wacht wel op de uk versie, mochtie komen..dan komtie toch wel eerder..en is ook vast cheaper
    you can't have old sushi laying around..ugh

  12. #12

    Standaard

    Ergens op www.gilmoregirls.org/forum/ staat de e-mail die naar WB
    gestuurd is over de Nederlandse dvd.
    En als antwoord op die e-mail stond toch echt dat ie in maart wordt uitgebracht

  13. #13

  14. #14
    Tau Omega
    Guest

    Standaard

    Hallo *ben nieuw* en heb me eigenlijk alleen maar geregistreerd om een mededeling te doen;

    Vanaf aanstaande Maandag (21 Februari) begint Net 5 weer opnieuw met de Gilmore Girls uit te zenden , de Pilot van de serie is dus maandag om 18:35.

    (In de Veronica Gids staat dat de serie ER zal worden uitgezonden dit is fout, zie ook teletekst Net 5 pagina 239)

    Groet Tau *zelf GG fan*

  15. #15

    Standaard

    Net 5 blijft maar slingeren met serie..zenden ze een paar afleveringen uit en dan opeens weer wat anders en zo gaat als maar door..zeer irri
    you can't have old sushi laying around..ugh

  16. #16

    Standaard

    dvd boxen(r1) maar kopen dan heh

    Ben ik zkr van plan
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  17. #17

    Standaard

    Op amazon.co.uk kan je de R1 boxen van Seizoen 1 en 2 al wel aanschaffen, maar persoonlijk wacht ik liever op de R2.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  18. #18

    Standaard

    Nog niets meer bekend?

  19. #19

    Standaard

    Maart is inmiddels gekomen en gegaan en mei is inmiddels ook alweer een eindje op weg, maar nog geen boxen. Ook in de database van DVD-HOME is niets te vinden. Iemand die nog iets gehoord heeft?

  20. #20

    Standaard

    Op 18 november 2005 komt het eerste seizoen van gilmore girls uit in Duitsland, de kans is dus groot dat rond die tijd de dvd box hier uit komt.(hopelijk).

    dit is de link:

    http://www.amazon.de/exec/obidos/ASI...982759-9284019

  21. #21

    Standaard

    Great. Heeft de box ook NL subs?
    Ik hoop dat ie gauw in NL komt!
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Dit is een DUITS gesynchroniseerde versie las ik op een fansite in Duitsland, dus zonder NL ondertitels

  24. #24

    Standaard

    Alvast sorry voor het naar boven halen van een oud topic, maar het leek mij beter dan een nieuw topic aanmaken.

    Ik heb net in 2 dagen seizoen 1 afgekeken (dit kwam ook omdat ik ziek thuis ben), maar ook omdat dit een geweldige serie is met geweldige dialogen Ik kan niet wachten totdat ik seizoen 2 in huis heb

  25. #25

    Standaard

    Nu een stuk goedkoper bij MM, volgens mij 35 euro per box.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •