Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 214 worden weergegeven.

Discussie: The 4400

  1. #1

    Standaard The 4400

    http://www.usanetwork.com/series/the4400/

    Kent iemand deze serie ? Want deze komt blijkbaar uit op 7 maart 2005 (UK) en ik zou er toch eerst wat over willen weten.

    The 4400 centers on the return of 4,400 people who, previously presumed dead or reported missing, reappear on Earth. Though they have not aged physically, some of them seem to have deeper alterations ranging from superhuman strength to an unexplained healing touch. A government agency is formed to track the 4,400 people after one of them commits a murder.

  2. #2

    Standaard

    Verhaal doet me een klein beetje denken aan de comic Rising Stars (geschreven door J. Michael Straczynski bekend van Babylon 5).

    Daar betrof het een komeet die 100 (ofzo) kinderen in utero die na een komeetinslag krachten ontwikkelen. Als 1 van hen de rest uitmoordt, wordt er ook een onderzoek ingesteld.


  3. #3

    Standaard

    Deze reeks is vanaf woensdag 12 januari te bekijken op Kanaal 2 (België).

    Ben benieuwd...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Deze reeks is vanaf woensdag 12 januari te bekijken op Kanaal 2 (België).

    Ben benieuwd...
    is al bekend of deze serie op de Nederlandse buis zal verschijnen???
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Deze reeks is vanaf woensdag 12 januari te bekijken op Kanaal 2 (België).

    Ben benieuwd...
    Je ziet er ook al reclame over in de dagbladen, lijkt me een spannende reeks te gaan worden.

  6. #6

    Standaard

    Inmiddels de 1e aflevering gezien en ik moet zeggen: heel goed!!
    Ben benieuwd voor de rest

  7. #7

    Standaard

    Heb ze gisteren in 1 ruk gekeken

    echt een geweldige serie en voor degenen die twijfelen: hou je van SF series, dit is echt 1 van de betere

    kan niet wachten op season 2!

  8. #8

    Standaard 4400 seizoen 2

    En seizoen is inmiddels reeds gestart. Er zijn alweer twee afleveringen geweest! Er staan er 14 gepland.

  9. #9

    Standaard

    onbegrijpelijk dat deze serie nog niet op de nederlandse tv te zien is....
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  10. #10

    Standaard

    Daarom heb ik de dvd gekocht. Bijkomend voordeel hiervan is dat je deze serie zonder reclame hoeft te bekijken.

  11. #11

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer seizoen 2 op dvd (R2 NLO) zal uitkomen? Seizoen 1 was erg gaaf!
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  12. #12
    Dane
    Guest

    Standaard

    Is seizoen 1 nou in nederland te verkrijgen? Ik zag een advertentie op de site van FRS, ik probeer hem nu te zoeken op hun site, maar kan hem niet meer vinden...

    EDIT: Ik zag hem dus op de belgische FRS site, niet te krijgen in NL dus...

  13. #13

    Standaard

    Is hij niet te koop bij dvdzone2.com met nl-ot?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Is hij niet te koop bij dvdzone2.com met nl-ot?
    http://www.mediadis.com/dvd/detail.asp?id=140371

    Enkel seizoen 1 is daar verkrijgbaar...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  15. #15

    Standaard

    seizoen 2 is ook geweldig.. zeker kijken
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  16. #16

    Standaard

    Seizoen 1 heel mooi maar met open einde.
    Waaar wanneer en hoe seizoen 2???

  17. #17

    Standaard

    seizoen 2 is net afgelopen in de states en zal waarschijnlijk volgend jaar op dvd uitkomen in nl
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  18. #18

    Standaard

    En komt er nog een 3e seizoen...ik hoop het wel, het einde van seizoen 2 was echt huge.

    Erg leuke en vermakelijke serie!

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Deze reeks is vanaf woensdag 12 januari te bekijken op Kanaal 2 (België).

    Ben benieuwd...
    ik meen mij te herinneren dat deze serie toen 10 weken gelopen heeft, of zit ik er compleet naast? ik was daarom nogal verbaasd toen seizoen 1 maar 5 afleveringen bleek te tellen. zeker een goede serie, maar het mag allemaal wel wat uitgebreider voor mij. ik hoop dat het volgende seizoen ergens dit jaar ook te krijgen is op R2 met NL subs.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Ik zit er klaar voor. ben zeer benieuwd, de teasers op tv zagen er gelikt uit.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  22. #22

    Standaard

    wanneer gaat kanaaltwee seizoen 2 uitzenden? ze hadden daar toch reclame voor gemaakt dat ze het dit seizoen zouden uitzenden....
    idem voor taken


    zou nu toch wel ongeveer mogen beginnen he

  23. #23

    Standaard

    Weet iemand al of en wanneer seizoen 3 begint?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bearfoot
    Weet iemand al of en wanneer seizoen 3 begint?
    Juni 2006 gaat S3 van start in de VS..

    http://www.tvrage.com/The_4400/

  25. #25

    Standaard

    Weet er iemand iets over een NL release van de dvd van seizoen 1?

    Heb vandaag de eerste aflevering gezien en durf nu al te zeggen dat ik dit een topserie vind. Nog nooit een pilot gezien die me 1,5 uur lang zo geboeid wist te houden!

    Vanavond op talpa aflevering 3, jammer dat ik aflevering twee nog niet gezien heb anders was ik deze cker gaan kijken...

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •