De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1
    Zzino
    Guest

    Standaard Reclameblokje uit opgenomen DVD knippen

    Beste forumgangers

    Mijn zus haar vriend bezit sinds enkele weken een dvd-recorder, nu neemt hij elke week zijn favo serie op.
    Maar ja, nu wil hij de afleveringen op zijn pc zetten en de reclameblokjes en onnodige stukken uit de dvd knippen.

    Nu is mijn vraag aan jullie, het is nogal een leek op pc gebied, bestaat er een gemakkelijk proggy om zoiets te verwezelijken?

    Met vriendelijke groeten

  2. #2

    Standaard

    Ik weet niet of het voor elke "stand-alone" dvd recorder geld, maar in iedergeval voor mijn Philips DVDR70 en voor mijn ouders Philips DVDrH725. Met beide recorders is het mogelijk om achteraf een "scene" te verwijderen, of indien gewenst alleen maar te verbergen.
    Je hebt dan dus geen lastige progjes nodig die eerst de dvd rippen, en dan knippen en dan wee opnieuw authoren etc. Je kunt zelf het begin en eind van de scene / reclame aangeven en dan de keuze maken tussen verwijderen of knippen.

  3. #3
    thomusic
    Guest

    Standaard

    blijft de vraag is er een proggy
    ik zeg ja heb het ooit gehad met timeline om te knippen
    maar ben het kwijt
    het was een klein proggy niet zo groot als premiere ofzo
    wie o wie kent dit proggy nog................
    deed zelfs vob files


    thomusic@home.nl
    weet je iets mailen mag ook

  4. #4

    Standaard

    Nou weet ik even niet of ik mag doorlinken, dus moderators, als ik fout bezig ben, dan hoor ik het wel, maar het simpelste programmaatje is VideoReDo TVSuite:

    http://www.videoredo.com/en/index.htm


    Je kan een trial downloaden en dan kan je het programma 15 dagen uitproberen. Wil je volledige functionaliteit, dan moet je onder de HELP button van de geïnstalleerde software even een tijdelijke key aanvragen en als het bevalt, dan ga je hem natuurlijk gewoon aanschaffen, toch

    Tijdens de setup kun je al kiezen voor cut- of scene-mode. Dus dan kan je start- en eindpunten aangeven voor te verwijderen of juist voor te houden gedeelten. Super makkelijk, simpel en snel programma. Ik gebruik het al een tijdje met veel plezier, mocht je er niet uitkomen, kan je me mailen.

    Er zijn nog wel andere programma's, maar dat wordt al snel nogal ingewikkeld voor een toch wel simpel doeleind. Dus proberen maar zou ik zeggen!.

    Oh ja, programma doet o.a. mpeg en vob's.

    Sterkte!

  5. #5

    Standaard

    kan dit ook niet gewoon met windows movie maker? hij neemt ja geen dvd op, maar gewoon een filmbestand

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanbonjean Bekijk bericht
    *Knip*
    Deze discussie gaat een welbepaalde toer op die de moderatoren van het forum niet zo graag horen vrees ik.
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 15-03-2009 om 20:28
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Deze discussie gaat een welbepaalde toer op die de moderatoren van het forum niet zo graag horen vrees ik.
    Inderdaad.
    Bericht is daarom verwijderd.

    Nogmaals:
    DVD.nl werkt niet mee aan het schenden van copyrights.
    Tekst en uitleg over het rippen, kopieren e.d. word hiet niet toegestaan.

  8. #8

    Standaard

    Sorry guys, ik wist niet dat dit forum diende om de conversatie aan te houden, in plaats van de mensen iets bij te leren.
    Mijn welgemeende excuses, ik zal NOOIT meer helpen.
    Bye

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanbonjean Bekijk bericht
    Sorry guys, ik wist niet dat dit forum diende om de conversatie aan te houden, in plaats van de mensen iets bij te leren.
    Mijn welgemeende excuses, ik zal NOOIT meer helpen.
    Bye
    Beste jeanbonjean,

    Allereerst welkom op het forum.

    Alle hulp is welkom.
    Het is alleen niet de bedoeling om tekst en uitleg te geven over onderwerpen die het schenden van de diverse rechten tot gevolg kan hebben.
    Aan zulke dingen wenst DVD.nl niet deel te nemen, dit kan op diverse fronten in het nadeel werken voor DVD.nl.
    Voor verdere vragen kun je contact met 1 van de crew-leden (waaronder ik) opnemen via PM

    Veel plezier nog op het forum.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •