De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Baywatch (2006)

  1. #1

    Standaard Baywatch (2006)

    Kan het nog gekker ,ja hoor,wees eerlijk de serie was niks,er werd alleen maar gekeken voor de vrouwen,maar om nu een hele speelfilm te maken?
    Zitten hier nu mensen op te wachten,ik in ieder geval niet.

    Baywatch (2006) Imdb
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    zoals Chandler en Joey het zo mooi zeiden;
    "They are pretty .. look them running .. I say'let them run all day long'.."

    ahh joh .. lekker boeiend dit; ik wordt niet gedwongen om naar deze zoveelste cash-inn te gaan kijken, dus ik maak me er ook niet druk om

  3. #3
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Carmen Elektra in een badpak is altijd leuk om naar te kijken.

    Maar ja..... acterend was het niet veel....... verhaal was niet vaak aanwezig...... en ik verwacht ook niet dat ze er veel meer van kunnen maken dan de serie.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  4. #4
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    zoals Chandler en Joey het zo mooi zeiden;
    "They are pretty .. look them running .. I say'let them run all day long'.."

    ahh joh .. lekker boeiend dit; ik wordt niet gedwongen om naar deze zoveelste cash-inn te gaan kijken, dus ik maak me er ook niet druk om
    Run Yasmine! Run like the wind!
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  5. #5

    Standaard

    Hoe erg kun je t maken. De serie was wel grappig, maar moet nou tegenwoordig van elke serie een film gemaakt worden.

  6. #6

    Standaard

    Steven spielberg is meerdere malen aan dit project gekoppeld.
    Hij zou hem gaan regiseren en produceren, (dreamworks).
    Weet iemand hier al wat meer over?

  7. #7

    Standaard

    Tja, 'verheffend' kan je de serie niet bepaald noemen, maar het feit dat het 10 jaar geleden wereldwijd de best bekeken serie was, zegt toch wel iets. Waarschijnlijk vooral over het feit dat wij mannen (en sommige vrouwen) gewoon graag naar mooie vrouwen kijken, misschien niet heel intellectueel verantwoord, maar het is niet anders. You can't beat nature.
    Wat ik over Spielbergs rol in Baywatch the Movie heb gelezen is dat hij nu de rechten voor een verfilming zou hebben bemachtigd. Dat zou dus betekenen dat zijn productiemaatschappij Dreamworks de film gaat maken.
    Ik betwijfel of hij hem zelf gaat regisseren. De pers zou hem stenigen, kruisigen en vierendelen, in willekeurige volgorde. Misschien houdt hij het bij een rol als (uitvoerend) producent of zo. Misschien ook niet.
    Een verfilming zou juist de serie licht kunnen parodiëren, zoals eerder gebeurde met Starsky and Hutch, en The Dukes of Hazzard. Die films nemen zichzelf toch ook niet helemaal serieus omdat de series inmiddels een cultwaarde hebben waar die films dankbaar gebruik van maakten. Ik kan me bij Baywatch the Movie ook zat mogelijkheden indenken om de serie lekker op de hak te nemen.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  8. #8

    Standaard

    "Baywatch: The Movie becomes the first movie shot entirely in slow-motion, and wins Pamela Anderson the Oscar"

    Zouden de schrijvers van Futurama gelijk krijgen??

  9. #9

    Standaard

    Vond babewatch leuker
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  10. #10

    Standaard

    De serie was 1 grote David Hasselhof ego-trip en daardoor kon ik er echt van genieten. In iedere aflevering had ie zichzelf een ander vrouwtje toebedeeld ( volgens mij schreef hij de serie, hij regisseerde, produceerde en wat al niet meer / iig had hij een hele grote vinger in de pap ) hij was altijd de held, schitterend gewoon. Ik zou best nog wel een film met David in de hoofdrol willen zien en ik ben benieuwd of zijn lichaampie nog verder is uitgezakt dan het al was jaren geleden. Misschien dat ze dan Hoby de Top Gun-quote tegen zijn vader kunnen laten zeggen: " Dad, you're ego is writing cheques your body can't cash " Dat zou mooi zijn, laat maar komen!!!

  11. #11

    Standaard

    Top Gun meets Baywatch...wahaha laat maar eens zien.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #12

    Standaard

    Graag Eva Mendes in een rood badpakje deze keer. 8)

  13. #13

    Standaard

    Jaren na de aanmaak van het topic is er dan toch een trailer van verschenen .



  14. #14

    Standaard

    Ik vind het er op zich wel geestig uitzien. Het neemt zichzelf in ieder geval niet zo serieus en dat is al winst denk ik.

  15. #15

    Standaard

    Dit lijkt op Jump Street. Imo erg onnodig om een film.van Baywatch te maken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Kan die Topic titel (het jaartal) niet aangepast worden naar 2017?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-12-2016 om 10:39

  17. #17

    Standaard

    Super Bowl TV Spot:



    Kan het jaartal nog aangepast worden naar 2017?

  18. #18

    Standaard

    Heel fout, maar hoe meer ik van de film zie, hoe meer ik 'm wil zien. Lijkt mij echt een heerlijke film om met een potje bier op de bank te gaan kijken....
    Het is wachten op de Criterion of Eureka uitgave .

  19. #19

    Standaard

    Ik vind het wel een leuke film. Dat 2006 in de topicnaam kan wel aangepast worden naar 2017 lijkt me.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •