De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Showroom model?

  1. #1

    Standaard Showroom model?

    Bij Mediamarkt kan ik aan de volgende showroommodellen komen:

    Receiver: Pioneer VSX-AX5i voor € 900 (1400)
    DVD player: Pioneer 868 AVI-s voor € 900 (1200)
    Frontspeakers: Canton M60 DC voor € 399 stuk (500)

    Tussen haakjes heb ik de gemiddelde verkoopprijs vermeld.
    Center en surround speakers komen later wel.
    Ik krijg op alle produkten de normale garantie.

    Ik ben toch een beetje huiverig voor de aanschaf van apparatuur waar jan en alleman aan heeft lopen frunikken. Maar het scheelt enorm qua prijs. Vraag is natuurlijk of ik moet doorpakken of niet.
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

  2. #2

    Standaard

    Als je op alle producten de normale garantie krijg waarom niet. Je kan ze zelf toch even nakijken of er geen krasjes of dingen opzitten. Zo niet dan lijk me alles ok.

  3. #3

    Standaard

    Erg mooie prijzen
    Die 900 voor de AX5 is zo'n beetje een Duitse prijs zelfs.
    En inderdaad, als je normale garantie kan krijgen, en er opties niets mee aan de hand is: waarom niet

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Opzich hoef er inderdaad geen probleem te zijn.
    Uiterlijke staat van het apparaat kan je immers zelf al bekijken en technisch kan er eigenlijk weinig kapot zijn en zowel dan kan je terug vallen op je garantie.

  5. #5

    Standaard

    Voor zulke prijzen met garantie? meteen doen!
    daar heb je geen miskoop aan, helemaal vanwege de garantie!

  6. #6
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Inderdaad > ik zou het doen mits ze er perfect uitzien. En je moet je er zelf natuurlijk ook goed bij voelen, anders zou ik het niet doen.

    In principe zal er niet veel mee aan de hand zijn.

    We horen graag wat je beslissing is.

  7. #7

    Standaard

    Voor de geïntresseerde: bij Snijders HiFi hebben ze een demomodel van de Arcam DV27 staan. Van 2998 euro voor 'slechts' 1798. Eén van 's wereld beste en audiofiele DVD-spelers.

    P.S. Probeer dat eens uit te leggen aan iemand met een DVD-speler van 40 euro...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Voor de geïntresseerde: bij Snijders HiFi hebben ze een demomodel van de Arcam DV27 staan. Van 2998 euro voor 'slechts' 1798. Eén van 's wereld beste en audiofiele DVD-spelers.

    P.S. Probeer dat eens uit te leggen aan iemand met een DVD-speler van 40 euro...
    Dit is aan mij inderdaad niet uit te leggen...
    Marv: I love hitmen. No matter what you do to them, you don't feel bad. Sin City

  9. #9

    Standaard

    Ik ben dól op 'showmodellen' of een model die (door de introductie van een nog nieuwer model) ineens zogenaamd ouderwets is geworden.
    Je kunt dan veel goedkoper een leuk apparaat kopen, of nog leuker: voor hetzelfde geld iets veel beters kopen dan je kon. Great.
    Garantie is/blijft belangrijk en zelf even checken op krassen (niet elke kras is even ernstig, zeker niet als die je bijvoorbeeld €100 bespaart, maar dat is een keus voor jezelf) en op in het oog/oor vallende gevolgen van onoordeelkundig gebruik (zoals ge-clip-te tweetertjes). Dit laatste is overigens onwaarschijnlijk (zie ook garantie) en in één oogopslag te merken.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  10. #10

    Standaard

    Ach, stel dat je geld genoeg hebt en die Arcam wil kopen, kun je dat bij wijze van spreken blind doen. Wat demo's betreft vertrouw ik Snijders wel. Daar zitten klanten niet met hun klauwen overal aan en komen er ook geen scholieren/pubers binnen. Bij Mediamarkten of Expert's zou ik wil oppassen ja...

  11. #11

    Standaard

    De buit is binnen en compleet. Bedankt voor jullie reakties
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •