Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 244 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    qua uiterlijk van de boxen zien ze er hetzelde uit op amazon.com als op dvdout of bol of andere NL sites. Ik ben benieuwd.

    En wat zijn nou flippers?? Behalve meerdere dolfijnen? :wink:
    Geloof mij nou, de US bozen zijn stukken mooier. Ik heb ze gisteren in mijn handen gehad en ik heb spijt van mijn NL versies.


  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    qua uiterlijk van de boxen zien ze er hetzelde uit op amazon.com als op dvdout of bol of andere NL sites. Ik ben benieuwd.

    En wat zijn nou flippers?? Behalve meerdere dolfijnen? :wink:
    Geloof mij nou, de US bozen zijn stukken mooier. Ik heb ze gisteren in mijn handen gehad en ik heb spijt van mijn NL versies.
    Ik heb ook foto's ergens van die boxen gezien en idd ze zijn veel mooier. Maar jah het weegt niet op tegen de prijs die we hier ervoor betalen bij cdwow liggen de US versies al tussen de 30 a 40 euro, hier betalen we € 9,99 ervoor.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #203

    Standaard

    In eerste instantie ook niet hoor, ik heb nog 32 euro betaalt. Ik voel mij toch aardig genaaid, ik weet wel dat ik mijn best ga doen om de R1 boxen aan te schaffen. WB NL kan de #$%@% krijgen.

    Bij deze wil ik dus nu mijn twee NL boxen te ruil aanbieden tegen de US boxen. leuk voor diegene die graag NL subs heeft!


  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    In eerste instantie ook niet hoor, ik heb nog 32 euro betaalt.
    Ja dat is behoorlijk pijnlijk. Ik heb ze ook in mijn handen gehad voor die prijzen maar voor boven de €20 had ik ze toch nooit gekocht. Het is wel weer een typisch voorbeeld van hoe de echte liefhebbers weer eens worden genaait.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  5. #205

    Standaard

    Ik had het met alle plezier betaald, als ik geweten had dat het een mooie digipack zou zijn.


  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Ambush Solo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Van mij zijn Vol 1 en 2 geen flippers. Maar gewoon aan 1 kant bedrukte DVD's. De andere kant staat er telkens een foto op van een vijand,bondgenoot of Batman zelf op.
    We hadden het dan ook over Superman... :wink:
    Niet opgelet. Mijn verontschuldigingen. Is ook lastig met Jammeke die de thread zo vervuild.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #207

    Standaard

    ik wil zo graag dat box 3 en 4 hier in nederland komen zou een mailtje naar warner bros helpen ?
    It's not who I am underneath, but what I do that defines me .

  8. #208

    Standaard

    Zet dan ook gelijk in de mail dat ze er mooie digipacks van moeten maken!


    Sorry kon het niet laten.

    Waar ik ook nog op wacht is:
    Return Of The Joker Uncut
    Batman Mr. Freeze
    Batman Beyond Season
    JLA Seasons


  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Return Of The Joker Uncut
    Batman Mr. Freeze
    Batman Beyond Season
    Vooral die eerste twee zou ik graag willen hebben.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  10. #210

    Standaard

    vergeet batman mask of the panthasm niet die nog steeds niet in nederland uit is !
    It's not who I am underneath, but what I do that defines me .

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jammeke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Nou dat wordt wakker worden naast een paardenkop, lekker dan B.M.

    (en nou niet zeggen "Je moeder!" )
    Nee Ik niet gywel

    Ga nu aub LEUTERSCRIPTe oke

    Costas, probeer te begrijpen dat mensen moeite hebben met je zinsopbouw. Is het misschien aan te raden om het in het engels te doen?

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    qua uiterlijk van de boxen zien ze er hetzelde uit op amazon.com als op dvdout of bol of andere NL sites. Ik ben benieuwd.

    En wat zijn nou flippers?? Behalve meerdere dolfijnen? :wink:
    Geloof mij nou, de US bozen zijn stukken mooier. Ik heb ze gisteren in mijn handen gehad en ik heb spijt van mijn NL versies.
    Ik heb ook foto's ergens van die boxen gezien en idd ze zijn veel mooier. Maar jah het weegt niet op tegen de prijs die we hier ervoor betalen bij cdwow liggen de US versies al tussen de 30 a 40 euro, hier betalen we € 9,99 ervoor.
    Zou je de foto's van die boxen of een linkje hier kunnen plaatsen?
    Ben toch wel benieuwd hoe deze er dan uitzien, zeker als ze mooier worden beschouwd ...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #213

    Standaard



    Zoals je kunt zien is de rug bedrukt.
    Ken je de Aliens Quadrilogy of Miami Vice season 1? Zo zitten de discs erin nl. En de plaatjes hebben relief.
    Ik heb Season 3 nu besteld als ik hem binnen heb maak ik een fotootje.


  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman


    Zoals je kunt zien is de rug bedrukt.
    Ken je de Aliens Quadrilogy of Miami Vice season 1? Zo zitten de discs erin nl. En de plaatjes hebben relief.
    Ik heb Season 3 nu besteld als ik hem binnen heb maak ik een fotootje.
    En qua prijs?

  15. #215

    Standaard

    Beetje hetzelfde als de Transformers boxen. UK waren keepcases in een kartonnen hoes en US versie was echt zo'n uitklapbox.

    Maar idd als het verschil voor alleen en mooiere hoes € 20,- is doe ik het wel met een goedkopere hoes. (zo heb ik nu ook alle TF G1 afleveringen + film in een box uit China voor een schijtprijs)
    uh, uh, It's a dinosaur

  16. #216

    Standaard

    die gasten van dvdoutlet lezen dit ook want de boxen zijn met € 20.- verhoogd
    uh, uh, It's a dinosaur

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    die gasten van dvdoutlet lezen dit ook want de boxen zijn met € 20.- verhoogd
    Wow, inderdaad een prijsverhoging van 300%! Blij dat ik ze al een tijd geleden voor 't weggeefprijsje van €9,95 per stuk heb gekocht!

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman


    Zoals je kunt zien is de rug bedrukt.
    Ken je de Aliens Quadrilogy of Miami Vice season 1? Zo zitten de discs erin nl. En de plaatjes hebben relief.
    Ik heb Season 3 nu besteld als ik hem binnen heb maak ik een fotootje.
    OK, op die manier.
    De rug ziet er inderdaad goed uit. Wat me ook opvalt met deze box, is dat "onze" box gekleurd villains heeft op de achtergrond en deze dan weer niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Doc Rebel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    die gasten van dvdoutlet lezen dit ook want de boxen zijn met € 20.- verhoogd
    Wow, inderdaad een prijsverhoging van 300%! Blij dat ik ze al een tijd geleden voor 't weggeefprijsje van €9,95 per stuk heb gekocht!
    Ach ja, elk nadeel heb z'n voordeel.
    Tuurlijk is het nadelig voor anderen om nu te gaan bestellen als ze weten dat ze 'em ook voor €9,95,- konden krijgen.
    De prijsstijging zou volgens mij betekenen dat de boxen goed worden verkocht en als de snurkers van Warner Benelux dit ook beseffen zou het goed mogelijk zijn om de overige boxen hier uit te brengen. :wink:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #219

    Standaard

    Overigens zijn Batman boxen 1 & 2 bij Mediadis nog steeds voor €12,99 per stuk te koop. Dus degenen die de voorheen lage prijzen van Dvd Outlet gemist hebben kunnen nu daar terecht.
    Oorspronkelijk was ik van plan ze bij Mediadis te kopen, totdat ik in dit forum las dat ze bij Dvd Outlet nógeens €3,- goedkoper waren.

    Nu nog eens een keer de Superman & Justice League-boxen voor een schappelijk prijsje vinden!

  20. #220

    Standaard

    Ik heb ze na 9 dagen nog niet binnen via dvdoutlet. Ze staan nog steeds in bestelling. Wellicht dat ze ze liever niet wilde verkopen voor € 9.95.

    Idd grappig dat de regio 2 box van volume 2 gekleurde villians en de regio 1 box niet terwijl beide boxen van volume 1 wel qua uiterlijk op de voorkant gelijk zijn.

    Superman en JLA heb ik nog niet gezien (wellicht ooit eens Superman maar er gaat geen lampje branden), alleen goedkopere boxen zou ik interessant kunnen vinden.

    Hoe zit het trouwens met Spider-man en X-men animated uit de jaren 90? Kunnen we daar seizoensboxen van verwachten? Of ga ik nu erg off-topic :wink:
    uh, uh, It's a dinosaur

  21. #221

    Standaard

    Superman 1 & 2 zijn ook uit in Nederland, maar iets moeilijker te krijgen. Ze liggen volgens mij wel bij Van Leest. Ik heb ze beide, en JLA ga ik ook nog aanschafffen als ze uit zijn.

    Spiderman en en Xmen is nog helemaal niets van bekend. Ik was het wachten zat en heb ze dan ook maar gedownload... mochten ze ooit uitkomen op dvd, dan koop ik ze wel.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  22. #222

    Standaard

    Hmm, ik denk dat ik toch maar de R2 versies houdt ondanks de verpakking:

    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=2812


  23. #223

    Standaard

    mmm klinkt goed. Nu op naar vol 3 & 4 Regio 2
    (vol 2 is onderweg, wacht nog op vol 1...)
    uh, uh, It's a dinosaur

  24. #224

    Standaard

    box 2 is binnen, box 1 staat nog steeds in bestelling.
    de rug van de US box ziet er inderdaad leuker uit. Ik vind het beide deze NL versie niet erg dat de 4 dvd's in losse slimcases zitten. Beeld kwaliteit laat af en toe te wensen over, witte vlekjes. Wel vreemd dat zo'n relatief jonge serie er al "zo slecht" (zo erg is het niet) uit ziet.

    wel leuk , goede verhaaltjes.
    uh, uh, It's a dinosaur

  25. #225

    Standaard

    is er al iets bekend van de boxen die nu nog steeds niet hier te krijgen zijn
    It's not who I am underneath, but what I do that defines me .

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •