De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Prijzen Plasma,s

  1. #1

    Standaard Prijzen Plasma,s

    Ik zie net dat Panasonic zijn prijzen voor de 37 en 42 inch Plasma
    500 Euro verlaagd heeft!!!


    Als dit zo doorgaat zij ze aan het eind van het jaar nog maar 1000 euro.

    Ik bedoel maar zo deze serie is net uit en dan al zo,n prijsverlaging.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  2. #2

    Standaard

    En waar heb je dit gezien?
    Mazzel,

    René

  3. #3

    Standaard

    Bij electronic partner.( =een inkoop organisatie)Via een vriend die daar toegang tot heeft mailde mij.

    Adviesprijs nu van de 37 inch is 1999,- en van de 42 inch nu 2299,-
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN
    Bij electronic partner.( =een inkoop organisatie)Via een vriend die daar toegang tot heeft mailde mij.

    Adviesprijs nu van de 37 inch is 1999,- en van de 42 inch nu 2299,-
    37" Panasonic is al ongeveer voor €1600 te koop en de 42" €1910 (plasmavisie.nl)
    Correct Rotterdam heeft de 37" voor €1999 en de 42" voor €2299 dus de prijzen zakken als een gek naar beneden.

  5. #5

    Standaard

    En kan iemand misschien uitleggen WAAROM die prijzen zo drastisch dalen? Willen de producenten ze kwijt omdat er iets anders komt of is dat te kort door de bocht?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    ik denk dat de productiekosten gewoon steeds lager worden. bovendien zijn deze modellen volgens mij niet hd-ready en de meeste nieuwe modellen die er aan zitten te komen zijn dit wel.... misschien dat het daar iets mee te maken heeft?

  7. #7

    Standaard

    Ik hoor ook dat philips met een budget plasma komt van rond de 1500 euro voor een 42inch.

    Of er is inderdaad een overschot aan niet hd panels of panasonic en philips willen gewoon het grootste aandeel van de onderkant van de plasmamarkt hebben.

    Nou ja wij zijn dan de lachende derde in dit gevecht.Zelf wacht ik dus maar even op wat er de komende twee maanden gebeurt
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  8. #8

    Standaard

    wat dachten jullie van deze ontwikkeling dan, zou dat geen oorzaak kunnen zijn?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    wat dachten jullie van deze ontwikkeling dan, zou dat geen oorzaak kunnen zijn?
    Plasma is voornamelijk 42" en 50" terwijl die ondiepe CRT,s maar tot 32 " gaan.

  10. #10

    Standaard LG LCD Breedbeeld.

    Hallo allemaal,

    Ik zag in het boek van Wehkamp een LG
    LCD Breedbeeld 82 cm voor €1299,-- staan.

    Wat vinden jullie van het merk LG en LCD kwaliteit ?

    Cyberrocks.

  11. #11
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard Re: LG LCD Breedbeeld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyberrocks
    Hallo allemaal,

    Ik zag in het boek van Wehkamp een LG
    LCD Breedbeeld 82 cm voor €1299,-- staan.

    Wat vinden jullie van het merk LG en LCD kwaliteit ?

    Cyberrocks.
    LG is heel erg donker, daardoor zou ik het al niet nemen. Met het geringste lichtinval zie je alles heel erg donker wat niet erg optimaal is.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb vrij uitgebreid naar de LG 32LZ50 gekeken. Maar de lg's hebben een paar vervelende nadelen :

    De tuner is zeer onscherp, waardoor details volledig verloren gaan. Kijk maar eens voetbal, dan is het net of er op een groen laken gespeeld wordt. Er is geen grassprietje te zien.

    Teletekst is zeer simpel met maar een 10 pagina geheugen.

    De component ingang kan geen progressive, maar alleen interlaced aan.

    De DVI ingang ondersteund geen HDCP, waardoor de meeste DVD spelers er niet op werken.

    Verder zakken de prijzen achterlijk snel, ik heb een maandje gedaan over het beslissen welke plasma of LCD. IN die maand zakte het LG scherm van 1899 naar 1550 Euro. Hiji s nu zo'n 1298 Euro.

    Ik heb uiteindelijk een plasma, de Hitachi 32PD5200 gekocht voor rond de 2200 Euro.
    Rotel RSP-1098/RB-991THX/RB-985MKII THX, Marantz UD8004, Popcornhour, Pioneer KRL-37V, Themescene HD80/1080DLP, Jmlab Electra 906.

  13. #13

    Standaard

    vriend van mij heeft ook een Hitachi.
    42" en HD-Ready. Echt een super ding! zeer goeie kwaliteit. was rond de €3200 geloof ik. inmiddels alweer een paar maanden geleden.

  14. #14

    Standaard

    Ik had eerst de Pioneer 435HDE plasma op het oog, maar die is naast heel erg mooi ook best aan de prijs. Bovendien kijk ik er ook TV op en ik vond 42" voor mijn kijkafstand een beetje teveel. De Hitachi is 2000 Euro geodkoper, dus blijven er nog wat euro's over voor een mooie beamer.

    Veel plasma's en LCD's in de 32" to 37" hebben of te weinig connecties, of missen een HDMI/DVI of component ingang.

    De Hitachi is een van de weinige HDTV ready 32" plasma's met ook nog een DVI en een dubbele component ingang. De enkele scart is jammer, maar daar zit nu alleen nog maar mijn Xbox op. Dus dat is niet zo heel erg. Met de Xbox360 zal hij wel naar component of DVI gaan.
    Rotel RSP-1098/RB-991THX/RB-985MKII THX, Marantz UD8004, Popcornhour, Pioneer KRL-37V, Themescene HD80/1080DLP, Jmlab Electra 906.

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    De schermen worden inderdaad steeds goedkoper maar vergeet niet dat de echt goede schermen nog steeds duur zijn en vooralsnog blijven.
    Denk hierbij een €3000+.
    Hiermee zeg ik niet dat de schermen van rond de 1500 a 2000 euro slecht zijn maar het is zeker op dit gebied alle waar naar zijn prijs.
    Hoe dan ook, één ding is zeker en dat is dat het de goede kant opgaat.

  16. #16

    Standaard

    Tja als je klaar wilt zijn voor de toekomst dan zal je niet veel aan een goedkoper lcd/plasma hebben. Dan doel ik op de HDTV met resoluties van 720p of nog beter 1080i. De resoluties waar je optimaal van alles kan genieten. De prijzen en technologie gaat volgens mij eind dit jaar nog sterk verbeteren dus wellicht nog heel even afwachten. Of een leuke projector aanschaffen?

  17. #17

    Standaard

    opties genoeg dus nu,

    Plasma, LCD, Superslim, NED, CRT, projectie TV of een projector.
    Heel eerlijk gezegd wacht ik toch nog even af, ondanks dat ik mijn meer dan 10 jaar oude TV het liefst nu zou vervangen.
    De techniek gaat momenteel zo hard, en als NED idd een toekoms heeft en zelfs beter presteerd dan CRT, is dat misschien toch het wachten waard.

  18. #18

    Standaard

    wat is NED?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    De prijzen en technologie gaat volgens mij eind dit jaar nog sterk verbeteren dus wellicht nog heel even afwachten.
    Ja en het jaar daarna ook nog en daarna....etc. hoe lang moet je dan nog wachten.
    Voor HDTV kan je nog wel heeel lang wachten dus dat is op het moment nog niet echt noodzakelijk.
    Zodra dat in de picture komt ben je al weer een aantal jaren verder.
    Ik denk dat de mensen die op het moment toch aan het overwegen zijn een plasma te gaan aanschaffen (zoals ik) voor rond de 2500 eurootjes klaar is en gewoon een goed scherm in huis hebben.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    De prijzen en technologie gaat volgens mij eind dit jaar nog sterk verbeteren dus wellicht nog heel even afwachten.
    Ja en het jaar daarna ook nog en daarna....etc. hoe lang moet je dan nog wachten.
    Voor HDTV kan je nog wel heeel lang wachten dus dat is op het moment nog niet echt noodzakelijk.
    Zodra dat in de picture komt ben je al weer een aantal jaren verder.
    Ik denk dat de mensen die op het moment toch aan het overwegen zijn een plasma te gaan aanschaffen (zoals ik) voor rond de 2500 eurootjes klaar is en gewoon een goed scherm in huis hebben.
    HD een paar jaar wachten? De nieuwe consoles zijn allemaal al High Defenition en films zullen ook niet al te lang meer wachten denk ik. HD-TV wel ja, maar ja dat vind ik niet echt interessant.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •