Pagina 109 van 254 EersteEerste ... 95999105106107108109110111112113119159209 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.701 tot 2.725 van 6331 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2701

    Standaard

    32 pas...
    R I P
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #2702

    Standaard

    Veel te jong gestorven... RIP
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #2703

    Standaard

    Ik kon het eerst niet geloven... R.I.P.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #2704

    Standaard

    Zeer onverwachts en veel te jong. RIP, was een erg leuke actrice.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #2705

  6. #2706
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Riv ????
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #2707

  8. #2708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Riv ????
    Rust in vrede denk ik

  9. #2709
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die wist ik, het was meer om het ongeloof aan te duiden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #2710

    Standaard

    Wow... Verder gewoon geen woorden voor.

    RIP


  11. #2711

    Standaard

    zo das echt veel te jong ze had nog een hele carriere voor zich!

    RIP
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #2712

    Standaard

    Ongelofelijk! Een hartstilstand op je 32ste. En dan te bedenken dat ik net 32 jaar geworden ben. Het doet je weer beseffen dat het zo gebeurd is met je

    R.I.V. Brittany Murphy

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  13. #2713

    Standaard

    Jammer dat er aan dit soort sterfgevallen altijd een verdacht luchtje zit.

    Haar man staat erop geen autopsie te laten uitvoeren. Als mijn op het eerste zicht kerngezonde, fitte vrouw van amper 32 plots neer zou zijgen in de douche, dan wil ik daar wel een verklaring voor. Ofwel is het weer zo'n typisch Amerikaanse christelijke fuckwit, ofwel zit er meer achter.

    R.I.P., al was ik niet in het bijzonder een fan van haar, het is altijd een tragedie dat dit moet gebeuren bij zo'n jonge en frisse verschijning.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #2714

    Standaard

    Jammer, vond die Brittany altijd erg charmant.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  15. #2715

    Standaard

    tsja, de eerste ''medicijnmisbruik'' roddels komen al langs
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #2716

    Standaard

    Lees het net pas. Ze was nog wel erg jong. Vreselijk, dit soort nieuws. Ik bedoel Roy Disney was al oud en versleten, maar zij...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #2717

    Standaard

    'Busby babe' Scanlon overleden

    MANCHESTER - Albert Scanlon, voormalig voetballer van Manchester United en één van de 'Busby babes', is op 74-jarige leeftijd overleden.



    Scanlon maakte in de jaren vijftig deel uit van een legendarisch team van Manchester United dat samen de jeugdopleiding had doorlopen en onder leiding van manager Matt Busby speelde. In 1958 was het elftal na een Europa Cup-wedstrijd betrokken bij een vliegtuigongeluk in München.

    Acht spelers en drie officials kwamen om. Scanlon was één van de overlevenden. Hij liep een been- en schedelbreuk op, maar maakte in het seizoen 1958/1959 al weer zijn rentree.

    Scanlon speelde in zes jaar 127 wedstrijden en scoorde 35 treffers voor Manchester United. In 1960 verliet hij Old Trafford en speelde hij bij onder meer nog voor Newcastle, Mansfield en Lincoln.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-12-2009 om 09:14

  18. #2718

    Standaard

    Acteur Bernhard Droog overleden

    EDE - Op 88-jarige leeftijd is dinsdag de acteur Bernhard Justus Droog overleden. Na een kort ziekbed overleed Droog rond het middaguur aan een zware longontsteking in het ziekenhuis Gelderse Vallei in Ede. Dat maakte een van zijn zonen dinsdag bekend. Behalve drie zonen en kleinkinderen laat Droog een echtgenote na, die in Frankrijk woont.



    De acteur werd geboren op 5 januari 1921 in Keulen-Dellbrück. Zijn ouders deden daar mee aan operettes. Hij was van 1959 tot 1987 docent aan de Arnhemse Toneelschool en speelde sinds 1945 talloze rollen op toneel, in televisieseries en op het witte doek. Hij was te zien in meer dan honderd toneelstukken en in veel Nederlandse speelfilms.

    Zijn filmcarrière begon in 1955, toen hij de leraar speelde in de film Ciske de Rat. Daarna volgden onder meer rollen in de films Kleren maken de man van Georg Jacoby, Fanfare van Bert Haanstra en Wat zien ik van Paul Verhoeven. Ook speelde hij in de film Erik of het klein insectenboek van Hank Onrust. Droog speelde ook in de televisieserie over deze fantasiewereld uit het gelijknamige boek van Godfried Bomans.

    Zijn laatste filmrol had Droog twaalf jaar geleden in de met een Oscar bekroonde film Karakter van Mike van Diem. Andere Nederlandse films waarin Droog speelde, zijn De Overval (1962) over de overval op de gevangenis in Leeuwarden in de Tweede Wereldoorlog en Dorp aan de Rivier (van Fons Rademakers). In deze voor een Oscar genomineerde film naar het gelijknamige boek van Antoon Coolen speelde hij Cis den Dove.

    In de film Pastorale 1943 van Wim Verstappen kroop Droog in de huid van drogist Poerstamper. Verder had hij nog rollen in de Haanstra-films De Zaak M.P. uit 1960 en Een pak slaag (1979) naar het gelijknamige boek van Anton Koolhaas.

    Vele rollen speelde Droog in theaterproducties, waaronder Dood van een Handelsreiziger en Schakels. Ook in de televisieversie van Schakels (1983) had hij een rol. In 1970 werd hij geridderd in de Orde van Oranje Nassau, vijf jaar later kreeg hij van de gemeente Arnhem de Zilveren penning. De provincie Gelderland onderscheidde Droog met de Gouden Erepenning. Droog woonde de laatste jaren in Heelsum.

    De voormalig laborant begon zijn toneelcarrière in 1945 bij het Haagse gezelschap van Pierre Balledux. In 1953 sloot hij zich aan bij de Haagse Comedie en begon daar met een rol in de klucht Trijntje Cornelis van Constantijn Huygens. Hij speelde daarna nog in de toneelgezelschappen Toneelgroep Theater, Nieuw Rotterdams Toneel, Zuid Nederlands Toneel en Haarlems Toneel.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  19. #2719

    Standaard

    Rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #2720

    Standaard

    Ze vallen als vliegen de laatste tijd.

    Ook Kim Peek, de savant die de inspiratie was voor de historische rol van Dustin Hoffman in Rain Man, is onlangs overleden op 19 december aan de gevolgen van een hartaanval. Hij werd 58.

    http://www.usposttoday.com/rain-man-...ek-dies-at-58/

    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #2721

    Standaard

    rip, 58 is niet echt oud
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #2722
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Ze vallen als vliegen de laatste tijd.
    Sterker nog..
    Ze vallen dagelijks in grote aantallen!
    Echter lang niet iedereen is bekend.
    Dat maakt deze draad een beetje dubbel naar mijn smaak!

    Alleen omdat ze bekend zijn is het extra interessant!
    Maar daar doe ik dan zelf weer net zo hard aan mee!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #2723

  24. #2724

    Unhappy

    Schoonheidskoning Yves Rocher (79) overleden

    PARIJS - Schoonheidskoning Yves Rocher is zaterdag op 79-jarige leeftijd in een ziekenhuis in Parijs overleden. Dat heeft een woordvoerder bekendgemaakt. De doodsoorzaak is niet bekendgemaakt.



    In 1959 opende de in Groot-Brittannië geboren Rocher een naar hem vernoemd bedrijf in schoonheidsproducten, dat later uitgroeide tot een miljardenimperium.

    Bron : Telegraaf.nl


    R.I.P.

  25. #2725

    Standaard

    Ief Rooché of zoals mn moeder vroeger altijd zei: Aaifs Rodjers

    RIP
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

Pagina 109 van 254 EersteEerste ... 95999105106107108109110111112113119159209 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •