De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Hitachi PJTX 200

  1. #1

    Standaard Hitachi PJTX 200

    Ik zou deze beamer willen aanschaffen aan de prijs van 1799€ . Zijn er betere in die prijsklasse? of maak ik een goeie keuze? Graag jullie mening? Op Pixmania is hij wel 300€ goedkoper maar wat met de waarborg.

  2. #2

    Standaard

    Zonder er veel verstand van te hebben kan ik wel zeggen dat deze Hitachi als 'Sehr gut' getest werd door het duitse blad Video.

    Ook de Sanyo PLV-Z4 en Panasonic AE900 & 700 waren 'Sehr gut'.

    De meningen over Pixmania zijn nogal verdeeld. Ik zou zeggen: ga eens lezen op kieskeurig.nl en kelkoo.nl voordat je er besteld.

  3. #3

    Standaard

    Hoi ik ben een trotse bezitter van de hitachi en hij bevalt echt extreem goed! Ga gwoon langs bij mediamakrt en vertel ze over het prijsverschil, misschien kun je hem gelijk meenemen...

  4. #4

    Standaard

    Ik ben ook erg geinteresseerd in de PJ-TX200. Druppelstop kun je misschien een toelichting geven wat je precies zo goed vind?

    Groeten
    Mijn HT

    Panasonic TX-28DK1, Sharp PG-B10S, Sharp VC-MH71, Onkyo DV-SP502E, marantz SR7300, JBL XTI SUB 300, 2x mission m74, mission m7c2, 2x mission m72i, mission m7c1

  5. #5

    Standaard

    beeldkwaliteit is erg goed en hij is behoorlijk betaaldbaar...zeker als je even rondkijkt op het web!

  6. #6

    Standaard

    Themescene HD72i? kost wel ietsje meer... maar zeker een kijkje waard...


    trouwens de Hitachi staat voor 1199 te koop op www.videoprojector.Be

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •