Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 79 worden weergegeven.

Discussie: Serie "Bones"

  1. #26
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Vind dit echt een leuke serie, vooral de interactie tussen de geeks (of Squints ) en Booth is vaak geweldig. Must buy op DVD voor mij.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Kanaal 2 stopt weer maar eens midden in het seizoen met het uitzenden van de serie na volgende week!

    Ik word helemaal gek van Kanaal 2...ze kunnen tenminste toch een volledig seizoen uitzenden?
    De Commercie gaat helaas boven alles......

  3. #28

    Standaard

    Ik vind dit ook een leuke serie. Iemand enig idee of/wanneer seizoen 1 op dvd uitkomt?

  4. #29

    Standaard

    Er is 14 februari 2007 voorgesteld als releasedatum. Dus binnenkort
    Tv serie fan

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Kanaal 2 stopt weer maar eens midden in het seizoen met het uitzenden van de serie na volgende week!

    Ik word helemaal gek van Kanaal 2...ze kunnen tenminste toch een volledig seizoen uitzenden?
    ja tuurlijk. Het 5e seizoen van 24 lag in massa in de winkels. Als ze nog langer wachten met uit te zenden dan kijkt geen kat. Want zeg nu zelf ... als je moet kiezen tussen Kanaal 2 en de DVD ...

    Ennieweei ... Bones was een heel goede serie en een heel goede serie kopen we op DVD dus lamakomme
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Ennieweei ... Bones was een heel goede serie en een heel goede serie kopen we op DVD dus lamakomme
    Ben ik het mee eens!

  7. #32

    Standaard

    Allemaal gezien, de dvd is overbodig.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #33

    Standaard

    Ik zag op de homepagina van dvd.nl dat Bones vanaf 14 febr verkrijgbaar is op dvd...maar bij de releases staat hij (nog) niet....is 14 februari werkelijk de releasedatum? 8)

  9. #34

    Standaard

    jep ook voor bosten legal serie 1.

  10. #35

    Standaard

    Heb hem ondertussen gekocht! 8) Vind het wel een goede serie Dat het tweede seizoen maar vlug begint maar dat zal wel nog een tijdje duren...

  11. #36

    Standaard

    Ik heb de dvd box al een aantal keer zien staan, en het is echt een mooi ding. Heel speciaal. Maar ik wacht nog even met kopen, vind hem nog een beetje te duur.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Heb hem ondertussen gekocht! 8) Vind het wel een goede serie Dat het tweede seizoen maar vlug begint maar dat zal wel nog een tijdje duren...
    wat heb je ervoor betaald en waar?
    ik vind hem persoonlijk veel te duur

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Heb hem ondertussen gekocht! 8) Vind het wel een goede serie Dat het tweede seizoen maar vlug begint maar dat zal wel nog een tijdje duren...
    wat heb je ervoor betaald en waar?
    ik vind hem persoonlijk veel te duur
    Fnac en iets meer dan 60 euro...vond het in de eerste plaats ook te duur en heb lang staan twijfelen, maar kon uiteindelijk echt niet meer wachten.
    Vooral omdat Kanaal2 na twaalf afleveringen tijdelijk gestopt is met uitzenden en ik dus de helft van het seizoen nog niet gezien had.

    Heb via via nu ook een deel van seizoen twee gezien en vind de serie echt steeds maar beter worden! :wink: Doet me soms een beetje denken aan The X-Files en dat vond ik ook al zo'n topserie...David Duchovny regisseerde trouwens een aflevering uit het tweede seizoen. 8)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Heb hem ondertussen gekocht! 8) Vind het wel een goede serie Dat het tweede seizoen maar vlug begint maar dat zal wel nog een tijdje duren...
    wat heb je ervoor betaald en waar?
    ik vind hem persoonlijk veel te duur
    Fnac en iets meer dan 60 euro...vond het in de eerste plaats ook te duur en heb lang staan twijfelen, maar kon uiteindelijk echt niet meer wachten.
    Vooral omdat Kanaal2 na twaalf afleveringen tijdelijk gestopt is met uitzenden en ik dus de helft van het seizoen nog niet gezien had.

    Heb via via nu ook een deel van seizoen twee gezien en vind de serie echt steeds maar beter worden! :wink: Doet me soms een beetje denken aan The X-Files en dat vond ik ook al zo'n topserie...David Duchovny regisseerde trouwens een aflevering uit het tweede seizoen. 8)
    Damn 60 euro voor een seizoen, dat is me echt te gortig en ga ik niet betalen. dan wacht ik nog wle een x anatal maanden. dank je wel voor je reactie terug.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Heb hem ondertussen gekocht! 8) Vind het wel een goede serie Dat het tweede seizoen maar vlug begint maar dat zal wel nog een tijdje duren...
    wat heb je ervoor betaald en waar?
    ik vind hem persoonlijk veel te duur
    Fnac en iets meer dan 60 euro...vond het in de eerste plaats ook te duur en heb lang staan twijfelen, maar kon uiteindelijk echt niet meer wachten.
    Vooral omdat Kanaal2 na twaalf afleveringen tijdelijk gestopt is met uitzenden en ik dus de helft van het seizoen nog niet gezien had.

    Heb via via nu ook een deel van seizoen twee gezien en vind de serie echt steeds maar beter worden! :wink: Doet me soms een beetje denken aan The X-Files en dat vond ik ook al zo'n topserie...David Duchovny regisseerde trouwens een aflevering uit het tweede seizoen. 8)
    Damn 60 euro voor een seizoen, dat is me echt te gortig en ga ik niet betalen. dan wacht ik nog wle een x anatal maanden. dank je wel voor je reactie terug.
    Helemaal mee eens, 60 euro voor een seizoens box wordt me toch iets te veel. Ik ga mooi wachten tot ie wat goed koper wordt.

  16. #41

    Standaard

    Als ik meer geduld had gehad dan had ik ook gewacht...maar ja je hebt zo van die dagen....

  17. #42

    Standaard

    Ondertussen zag ik dat in de Fnac de prijs van de dvd-box al opgeslagen is naar meer dan 80 euro. Dat is me toch wat teveel van het goede......

  18. #43

    Standaard

    De serie is onwijs leuk, alleen jammer dat hij zo duur is!!!
    Er staan nog veel dvd's op mijn wenslijst dus deze zal nog even moeten wachten

  19. #44

    Standaard

    Dat is ook de reden waarom ik de serie niet heb aangekocht voorlopig. Met zulke prijzen achten ze zich een HBO serie waardig, wat ik nu echt niet vind van Bones.
    20 euro eraf en hij zal snel gekocht zijn.
    Tv serie fan

  20. #45

    Standaard

    Weet iemand wanneer de recensie van de serie hier zal verschijnen?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71 Bekijk bericht
    Dat is ook de reden waarom ik de serie niet heb aangekocht voorlopig. Met zulke prijzen achten ze zich een HBO serie waardig, wat ik nu echt niet vind van Bones.
    20 euro eraf en hij zal snel gekocht zijn.
    De box is erg mooi, maar gewoon te duur vergeleken met andere geweldige series die op dvd zijn verschenen. Ik koop hem daarom de eerste tijd nog niet, laat de prijs eerst maar eens flink omlaag gaan ...

  22. #47

    Standaard

    Ik kijk altijd trouw naar Bones en heb de boxset van seizoen 1 al een tijd in huis ( scheelt een stuk als ze hem in de winkel niet aanslaan, mag vaker gebeuren van mij )

  23. #48

    Standaard

    Bone als in:



    Nee? Excusi, verkeerde topic

  24. #49

    Standaard

    Heb de strip van Smith nooit gelezen, maar de adventure die TellTale Games ervan gemaakt heeft wel, aardige, maar erg korte game die wel een leuke stripfeel had.

    Ontopic. De nieuwe aflevering van afgelopen zondag was erg spannend. Hoop dat ze op deze aflevering verder voort borduren want wil wel weten wie erachter zat.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Heb de strip van Smith nooit gelezen, maar de adventure die TellTale Games ervan gemaakt heeft wel, aardige, maar erg korte game die wel een leuke stripfeel had.

    Ontopic. De nieuwe aflevering van afgelopen zondag was erg spannend. Hoop dat ze op deze aflevering verder voort borduren want wil wel weten wie erachter zat.
    Ze (rtl5) had wel mogen zeggen/ mogen vermelden dat het nieuwe afl waren.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •