Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.

Discussie: Futurama - Season 1

  1. #1

    Standaard Rodisc verkoopt 'm ook

    Leuke serie.

    Bij Rodisc is'ie DVD van de week. Uit de nieuwsbrief:

    Futurama - Season One - =Matt Groening= - 1999 - 74.95 Euro

  2. #2

    Standaard Futurama - Season 1

    Rodisc (Rdam) - EUR 74.95 - 15-2 (nieuwsbrief 215)
    Play.com - EUR 52,37 (CC nodig, GBP 31.99, incl shipping) - (zelfde prijs sinds februari)

    Link play.com: http://www.play.com/play247.asp?page=search&adudisc=y

    Lees mijn avonturen (met goede afloop) over de bezorging door Play.com in deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...3093#post63093

    Overigens prima box! Inhoudelijk zelfde opzet als Simpsons Season 1. Commentaries, deleted scenes, etc. O, ja inclusief Nederlandse en ondermeer Engelse ondertiteling.
    Qua verpakking geen digipack, maar gewoon 3 standaard DVD-cases in een kartonnen box met een bedrukte, transparante kunststof hoes daaromheen. Mooi en praktisch.

  3. #3

    Standaard Futurama Box

    Bij Rodisc is de Futurama-Box nu van €79,95 voor €49,95

  4. #4

    Standaard

    Bij Bensons World heb ik m zelf gehaald voor £32.00 gratis bezorging. Weet niet helemaal wat de koers is maar misschien weet iemand anders dat.

  5. #5

    Standaard

    Mr. Bensons is inderdaad wel de goedkoopste manier om aan de UK-versie te geraken. Bij Play kost die 1 pondcent minder en zit je over het kritische bedrag waarboven de douane ook nog eens kan heffen. Bensons levert uit de UK, dus geen douane-bemoeienis. En ik zou voor 1 cent het risico niet nemen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Vandaag bij Free Record Shop gekocht voor 56,99 euro.
    Iets duurder dus, maar ik heb em nu meteen in huis
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  7. #7

    Standaard

    En is't ie niet cool, die box???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Zeker!
    De serie is echt zeer cool en te grappig... en bij elke aflevering audiocommentaar en vele andere extra's! *blij*
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  9. #9

    Standaard

    Iemand moet mij toch maar eens uitleggen waarom de zelfde box in duitsland 27,50 euro kost. Scheelt gewoon de helft.

  10. #10

    Standaard

    Waar zou dat in duitsland zijn dan?
    En heb je dan ook niet een nagesynchroniseerde geluidstrack?

  11. #11

    Standaard

    Blijf van de Duitse versie af! Die heeft enkel nasynchronisatie en ondertitels in Duits en Spaans. De UK-versie is diegene die je moet hebben. En waarom die zo duur is? Heeft alles te maken met de koers van het pond.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    die futurma season 1 die bij FRS is te koop is dit de nederlandse en heeft hij NL Subs???
    Welcome to the real world.

    mijn dvdcollectie

  13. #13

    Standaard

    Ik heb eens een Futurama-box bij FRS gezien en die had inderdaad Nederlandse subs. Ik weet niet of dat dezelfde is, natuurlijk. Hint: je moet op de bodem kijken voor de tech specs, want op de zijkanten staan alleen maar de lijst der afleveringen, en op voor-en achterkant aan de ene kant Leela en aan de andere kant Fry en Bender. Bij FRS is de box wel duur om van te sch***en.

    Van de UK-versie heb ik een bespreking geschreven die je hier kan terugvinden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Die bij FRS is de UK versie en die heeft wel NL subs.
    Volgens mij is er (nog) geen apparte NL versie van de box, maar dat is dus niet nodig
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  15. #15

    Standaard

    Hmm wat gek,
    ik wilde bij play.com de futurama box kopen, alleen daar staat dat het de UK versie heeft, maar er staat ook bij dat er alleen engelse subs zijn... zouden er 2 UK versies zijn?? vreemd. en bij free record shop kan je hem dus ook kopen... weet iemand eigenlijk hoe die online shop daar werkt? kan je hem gewoon bij de dichtsbijzijnde FRS ophalen of wordt hij opgestuurd via rembours of cc? en ik wil voor het eerst bij play.com bestellen omdat ze zo goedkoop zijn, alleen krijg je ruzie met de douane of zo? of is dat alleen bij grotere bestellingen? (ik wilde zo'n 4 of 5 dvd's bestellen, krijg ik dan gezeik?)

  16. #16

    Standaard

    Wees gerust, er is maar 1 UK Futurama-box en die is Nederlands ondertiteld, en wees gerust, als je die bij play bestelt heb je gezeik met de douane. Bestel hem bij http://www.bensonsworld.co.uk , daar kost hij welgeteld 1 cent meer. Maar die zitten in de UK -> binnen EU -> geen invoerheffing.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard Futurama Duitsland

    Waarom zo negatief over de Duitse Futurama-box? Nergens voor nodig, want naast de Duiste versie ook de Engelse en Spaanse versie. Alleen geen NL-subs, maar niet iedereen wil die natuurlijk. Bij Amazon.de ? 34,95, inclusief verzendkosten ? 43.

  18. #18

    Standaard

    Tja, als de ondertiteling geen probleem is, kan je even goed de Duitse Futurama-box kopen, natuurlijk. Maar waarom zou je?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Waarom je de duitse versie zou kopen? Misschien omdat dat eurootjes scheelt (als ik sommige lui hier moet geloven)?

  20. #20

    Standaard

    Bij play hebben ze nu een leuk prijsje voor deze box €21,41 en dat is met nederlandse ondertiteling.

    greetz,
    Casper

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Casper86
    Bij play hebben ze nu een leuk prijsje voor deze box €21,41 en dat is met nederlandse ondertiteling.

    greetz,
    Casper
    Idd, net nu ik hem voor £16,99 (ook erg goedkoop ) bij splashdvd.com heb besteld gaat play er weer onder zitten met £14,99
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  22. #22

    Standaard

    http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASIN/B00006362J/

    19.99 euro

    Zone et formats son :
    Zone : Zone 2
    Langues et formats sonores : Français (Dolby Digital 2.0), Anglais (Dolby Digital 2.0), Italien (Dolby Digital 2.0)
    Sous-titres : Français, Anglais, Italien, Hollandais

  23. #23

    Standaard

    Ongeveer 24 euro nu bij Play.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Ongeveer 24 euro nu bij Play.
    Het gaat hier om een zogenaamde promotional version. Iemand enig idee wat dit betekent?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  25. #25

    Standaard

    Bij www.ro-direct.nl is hij € 29.99
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •