De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard GEZOCHT: Buffy Seizoen 5,6 en 7

    wie kan mij helpen aan de boek edities van deze serie??

    Dus

    Buffy the Vampire Slayer: Seizoenen 5, 6 en 7 en dan dus NIET die nieuwere plastic boxen!

    alvast bedankt!!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV
    Het is natuurlijk belachelijk om 100 euro meer te betalen voor een
    boek-editie!

    Ik heb alle seizoenen in die plastic dozen gekocht voor 30 euro
    per stuk.
    Een mooie prijs.

  4. #4

    Standaard

    Helaas alleen seizoen 5 nog in de oude vorm:
    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=120831 voor maar € 24,99 8)
    Panasonic TH-42PV70 | Sony BDP-S550 | Denon 1905 | 2x Mission M33i | 2x Mission M31i | M3C1i | Rel Quake II
    Dvd's: 385 Blu-ray's: 10

  5. #5

    Standaard

    100 Euro is op zich niet zoveel geld, want je ziet nu dat iedereen er naar op zoek is. En nieuw (tijdens de release) waren ze 129 euro tot 90 euro. Het zijn wel collector's edition's.

    Trouwens, ik kan je aanraden is langs te gaan bij wat oudere MediaMarkt vestigingen, die hebben vaak nog die boek edities staan. De nieuwe MediaMarkten hebben die vaak niet meer, omdat die geopend zijn nadat die oude versie geleverd werden en dus alleen de plastic variant geleverd hebben gekregen. Ik weet van MM Rijswijk dat ze bijv van angel nog een paar oude boek versies hebben. Buffy zou ook wel kunnen geloof ik, dat kan ik mij alleen niet meer herinneren. Ik zou zeggen bel die even, en meer oude vestigingen, Rijswijk, Den Haag, Rotterdam Centrum/Alexandrium. Probeer anders ook de wat oudere winkels van FRS of van Leest. Deze hebben vaak inStore nog wel een editie/seizoen staan. Deze staan dan ook vaak niet meer op de website.

    Succes!!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderT
    100 Euro is op zich niet zoveel geld, want je ziet nu dat iedereen er naar op zoek is. En nieuw (tijdens de release) waren ze 129 euro tot 90 euro. Het zijn wel collector's edition's.

    Trouwens, ik kan je aanraden is langs te gaan bij wat oudere MediaMarkt vestigingen, die hebben vaak nog die boek edities staan. De nieuwe MediaMarkten hebben die vaak niet meer, omdat die geopend zijn nadat die oude versie geleverd werden en dus alleen de plastic variant geleverd hebben gekregen. Ik weet van MM Rijswijk dat ze bijv van angel nog een paar oude boek versies hebben. Buffy zou ook wel kunnen geloof ik, dat kan ik mij alleen niet meer herinneren. Ik zou zeggen bel die even, en meer oude vestigingen, Rijswijk, Den Haag, Rotterdam Centrum/Alexandrium. Probeer anders ook de wat oudere winkels van FRS of van Leest. Deze hebben vaak inStore nog wel een editie/seizoen staan. Deze staan dan ook vaak niet meer op de website.

    Succes!!
    100 is niet veel geld, yeah right!

    Daar koop ik 3 van die plastic Buffy boxen voor!

  7. #7

    Standaard

    vlgs mij is de UK versie ook gecensureerd, de afleveringen toendertijd op de BBC iig wel voor S6 en S7.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderT
    100 Euro is op zich niet zoveel geld, want je ziet nu dat iedereen er naar op zoek is. En nieuw (tijdens de release) waren ze 129 euro tot 90 euro. Het zijn wel collector's edition's.

    Trouwens, ik kan je aanraden is langs te gaan bij wat oudere MediaMarkt vestigingen, die hebben vaak nog die boek edities staan. De nieuwe MediaMarkten hebben die vaak niet meer, omdat die geopend zijn nadat die oude versie geleverd werden en dus alleen de plastic variant geleverd hebben gekregen. Ik weet van MM Rijswijk dat ze bijv van angel nog een paar oude boek versies hebben. Buffy zou ook wel kunnen geloof ik, dat kan ik mij alleen niet meer herinneren. Ik zou zeggen bel die even, en meer oude vestigingen, Rijswijk, Den Haag, Rotterdam Centrum/Alexandrium. Probeer anders ook de wat oudere winkels van FRS of van Leest. Deze hebben vaak inStore nog wel een editie/seizoen staan. Deze staan dan ook vaak niet meer op de website.

    Succes!!
    100 is niet veel geld, yeah right!

    Daar koop ik 3 van die plastic Buffy boxen voor!
    Tuurlijk is 100 euro veel geld. Ik bedoelde ook voor wat je er voor krijgt en de beschikbaarheid ervan. Het zijn zeldzame exemplaren geworden, waardoor de wat hogere prijs ook wel een beetje te rechtvaardigen is. En als je écht een verzamelaar bent of liefhebber van de serie, dan wil je waarschijnlijk de boek versie hebben ipv de goedkopere plastic variant. Vroeger waren de X-Files boxen ook tussen de 50 en 70 euro, evenals de startrek boxen die ook rond de 100euro zaten, die zijn nu ook 25 euro. Mainstream kijkers die kijken niet naar de doos maar naar de prijs. Van de X-files bijvoorbeeld zou ik ook de plastic variant voldoende vinden voor 25 euro, toffe serie maar niet bovenaan mijn lijstje. Maar van Buffy en Angel, vond ik de boek variant een must. 100 Euro is dus inderdaad veel geld, maar ik heb nu wel een redelijk unieke collectie van Buffy/Angel DVD's (daarbij heb ik ze tijdens de release altijd voor rond de 80 euro gekocht, waar de algemene prijs rond de 100 lag).

  9. #9

    Standaard

    ten 1e.. BEDANKT MENSEN!!!

    ik heb zelf geen creditcard en geen rabobank dus kan niet eens makkelijk bestellen online.... iemand die hier een oplossing voor weet?? of die me ermee kan helpen eventueel met vooruit betaling aan de persoon met CC?

    groetjes,

    dennis

  10. #10

    Standaard

    http://www5.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2

    Voor seizoen 6, maar informeer toch voor de zekerheid of het de boek versie is. Dit is wel trouwens de UK release versie van de boek versie. CD-Wow accepteert vooruitbetaling.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •