Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.

Discussie: Navy N.C.I.S.

  1. #1

    Standaard Navy N.C.I.S.

    naar aanleiding van de release van het 1ste seizoen verdient deze serie ook wel zijn eigen topic vond ik (en bij mijn weten was er nog geen).

    ik vind het zelf 1 van de betere detective-series van de afgelopen jaren en kijk het persoonlijk veel liever dan het overbekende C.S.I. en al zijn varianten.

    Navy N.C.I.S. komt bij ons ook al een hele tijd op TV en ik probeer het zo vaak als ik kan te volgen, maar ben toch blij met de release van seizoen 1 aangezien ik pas ergens midden in dat 1ste seizoen op TV ben beginnen volgen.

    pluspunten van deze serie zijn in mijn opinie:

    - interessante cases, telkens weer iets helemaal anders en door de link met het leger is er ruimte om dingen te behandelen die in een gewone detective-serie niet aan bod zouden kunnen komen.

    - humoristischer als de meeste detective-series, vooral dankzij agent Dinozzo

    - zalige cast en stuk voor stuk leuke en originele personages.

    - de serie ziet er zeer strak en flitsend uit, met vaak veel detail voor bepaalde onderzoekstechnieken, maar toch anders dan de manier waarop ze het in CSI doen.

    nog liefhebbers van Navy NCIS op dit forum? of mensen die het net helemaal niets vinden? please share your opinion

  2. #2

    Standaard

    Navy NCIS pakt mij op een of andere manier ook meer dan een CSI. Ik kan me dan ook alleen maar aansluiten bij de punten die je aandraagt.

    Michael Weatherly (agent Tony Dinozzo) speelde in Dark Angel het deprimerende maar interessante personage Logan. Hier is hij de lolbroek. Humor is een aspect wat CSI echt mist. CSI voelt imo wat statisch aan, en er is relatief weinig afwisseling in verhaallijnen. NCIS heeft dat wel.

    Ook de rest van de cast is goed, vooral Pauley Perrette is aanstekelijk als gothic pathaloge Abby. Mark Harmon is het bekende gezicht met filmverleden aan het hoofd van het team, en dat werkt prima.

    Het eerste wat ik ervan zag was de introductie van het NCIS-team in een soort cross-overaflevering van JAG. Alleen Kate Todd zat er toen nog niet bij. Die kwam erbij in de officiële pilot.

    Goede serie. Als de prijs van de seizoen 1-box omlaag gaat wil ik er best voor gaan.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #3

    Standaard

    NCIS Rules!!! Het derde seizoen is alweer voorbij , kan niet wachten tot de 4e weer begint.
    Life would be boring without movies!!!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee

    Het eerste wat ik ervan zag was de introductie van het NCIS-team in een soort cross-overaflevering van JAG. Alleen Kate Todd zat er toen nog niet bij. Die kwam erbij in de officiële pilot.
    Heb ik al van gehoord, maar nog nooit gezien. Die mogen ze van mij dan ook apart uitbrengen zoals met de CSI cross-overs is gebeurd.

    Gisteren meteen de eerste DVD van seizoen 1 gekeken, deze afleveringen waren recent nog op VT4 maar ben echt zeer blij met de box, sommige quotes van Tony Dinozzo verdienen onmiddellijk een replay

  5. #5

    Standaard

    Seizoen 2 komt reeds op 19 oktober 2006 uit, zeer goed nieuws noem ik dat

  6. #6

    Standaard

    Paramount brengt zijn nieuwe series (waaronder deze NCIS en Medium) uit in mooie slanke boxsets. Ook mooi dat ze binnen een half jaar de seizoenen achtereenvolgens uitbrengen.

    Alleen vind ik 60 euro wat veel van het goede. Ik wacht dus nog even, maar hij komt zeker in de collectie.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  7. #7

    Standaard

    ik heb hem gekocht in FRS voor €55, maar hij is bijv. bij Mediadis te bestellen aan €40. Dat vind ik toch al schappelijk voor een nieuwe release en 23 afleveringen Maar hij zal nog wel wat in prijs zakken ongetwijfeld.

    De verpakking is idd mooi en slank, maar ze maken dan wel de spijtige fout om op de eerste slimcase de discs op de zijkant te nummeren in cijfers, maar op de volgende slimcases in nummers. Klein schoonheidsfoutje

    Ik heb trouwens meerdere winkels moeten aandoen voor ik een exemplaar vond, de box was overal waar ik kwam uitverkocht. Dat kan maar het beste betekenen voor de verkoop en zo vervolgens ook voor een snelle release van de overige seizoenen.

  8. #8

    Standaard

    Ben op het moment op vakantie in La, toen we in downtown La liepen kwamen we bij een straat die afgezet was.

    Hier waren ze een aflevering van N.C.I.S. aan het filmen, zag er wel lache uit.
    Wat duurt het alleen lang voordat zoiets op film staat. We hebben denk een uur staan kijken, toen hadden ze 15 seconde film geschoten.

    Heb zelf de serie nog nooit gezien, maar zal 'm als ik terug ben in NL eens een kans geven.

    Zijn uiteraard wel met die ouwe knakker op de foto geweest
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  9. #9

    Standaard

    gisteren op tv de crossover gezien met jag was een toppertje
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  10. #10

    Standaard

    Is deze serie aan te raden?
    Het schijnt dat seizoen 3 dit jaar ook op dvd komt
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #11

    Standaard

    Ik heb net ook de box gehaald bij MM voor 45 euro. Moet hem morgen alleen even ruilen de centre points van de disc 1 en 2 zijn gebroken.

    Zag net wel een druk foutje, op de zijkanten staat: Disc 1 & 2, Disc Three & Four, Disc Five & Six.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x
    Is deze serie aan te raden?
    Het schijnt dat seizoen 3 dit jaar ook op dvd komt
    seizoen 3 komt volgend jaar op 1 maart uit, seizoen 2 nog dit jaar op 19 oktober.

    Ik vind de serie zeker aan te raden, het is in tegenstelling tot bijv. CSI niet altijd typisch detective-werk door de link met het leger in NCIS, de serie ziet er goed uit en heeft ook een aardige cast en ook de nodige humor om af en toe de spanning wat te breken.

    En als je nog twijfelt kan je altijd een paar afleveringen op TV kijken om te zien of het je bevalt (in België op VT4 en ik veronderstel dat het in Nederland ook nog wel op TV te zien is).

  13. #13

    Standaard

    dan pas ???? ze zijn in de vs al op de helft bij seizoen 4
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  14. #14

    Standaard

    dees is echt wel een goede serie :P
    En hoe grappig is Tony DiNozzo nie zeker met Caitlin en McGee
    [spoiler:92194fba39]alleen spijtig in de laaste afl. van seizoen 2, dat had ik echt zien aankomen [/spoiler:92194fba39]

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    dan pas ???? ze zijn in de vs al op de helft bij seizoen 4
    het heeft lang geduurd eer ze begonnen met die seizoenen uit te brengen, maar 3 seizoenen op 1 jaar tijd is best een hoog tempo. overigens is de datum weer van DVD-home verdwenen, maar staat hij wel nog bij sommige online winkels met releasedatum 15/03.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    dees is echt wel een goede serie :P
    En hoe grappig is Tony DiNozzo nie zeker met Caitlin en McGee
    [spoiler:7c6db8207d]alleen spijtig in de laaste afl. van seizoen 2, dat had ik echt zien aankomen [/spoiler:7c6db8207d]
    yep geweldig spijtig. ik heb nog niet veel van seizoen 3 gezien maar dat gaat toch wennen zijn. [spoiler:7c6db8207d]de interactie tussen Kate en Tony was 1 van de grote pluspunten van de eerste 2 seizoenen[/spoiler:7c6db8207d]

  17. #17

    Standaard

    Sinds het eind van het 2e seizoen, afl Killing Ari ben ik ook verslaafd geraakt aan deze serie. Ik heb dan ook alle afleveringen gezien van het 3e seizoen (voor zover uitgezonden). Weet iemand of je de DVD's van het 1e en 2e seizoen nog in de handel zijn voor een zacht prijsje?

    Moet zeggen dat ik [spoiler:f13cae616c]de interactie tussen Tony en Ziva ook erg goed vind. Misschien omdat ik nauwelijks afleveringen met Kate heb gezien[/spoiler:f13cae616c]
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Weet iemand of je de DVD's van het 1e en 2e seizoen nog in de handel zijn voor een zacht prijsje?
    in de handel zijn ze zeker nog, voor een zacht prijsje hangt er een beetje vanaf wat je zacht noemt. Bij mediadis kosten ze momenteel respectievelijk 43 en 50 euro: http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=19&kw=ncis

    ze zullen best nog wel ergens voor minder te krijgen zijn ook.

  19. #19

    Standaard

    ik kan NCIS season 2 NL echt nergens onder de 50,- krijgen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    ik kan NCIS season 2 NL echt nergens onder de 50,- krijgen.
    neen das de normale prijs , in de fnac leuven staat hij aan 43 euro (is 2 maand geleden)

  21. #21

    Standaard

    Hela, weet iemand wanneer seizoen 3 in nederland uitkomt ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Hela, weet iemand wanneer seizoen 3 in nederland uitkomt ?
    Heb hem volgens mij nog nergens zien staan. Maar hoop dat als ie nog moet komen het een beetje snel is ...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Hela, weet iemand wanneer seizoen 3 in nederland uitkomt ?
    Heb hem volgens mij nog nergens zien staan. Maar hoop dat als ie nog moet komen het een beetje snel is ...
    17/05/2007 volgens DVD-home.nl

  24. #24

    Standaard

    eej thx joepie das nog maar 2 maandjes !!
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    eej thx joepie das nog maar 2 maandjes !!
    yep ik kijk er ook naar uit. Eerst stond hij gepland voor maart dus ik hoop dat seizoen 3 nu zonder vertraging in mei uitkomt.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •