De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monty Python and the Holy Grail:Deluxe Edition

    Sony Pictures Home Entertainment has announced the release of Monty Python and the Holy Grail: Extraordinarily Deluxe Edition for the 9th of October, priced at around £19.99. This new release contains all of the features of the existing two disc set, along with 'A Taste of Spamalot' (medley of eleven songs and animations from the new musical Spamalot), a Monty Python quiz, a 'Da Vinci Code' spoof trailer and the original Holy Grail soundtrack. Here's the artwork.



    bron: dvdactive.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Cover zal wel een beetje worden zoals die laatste LotR uitgaves
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  3. #3

    Standaard

    Hmm, niet de standaard 2 disc set dus...maar echt *trommelroffel* nieuw ... materiaal.

    Voor de verzamelaars van DVD's/MP een must have, mooi artwork ook!

    Maar als je de film al hebt is deze niet echt de moeite waard denk ik...die paar nieuwe dingen zijn (hele) korte extra's zo te lezen.

    Alleen hoop ik dan wel dat ze er een 3 disc van maken, en de soundtrack als een CD meeleveren .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  4. #4

    Standaard

    Ik vind het wel best. Ik heb de 2 disc se al en vind deze goed genoeg, zal dus ook niet upgraden.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    Van HMV.co.uk productbeschrijving:

    The Extraordinarily Deluxe Edition features classic scenes such as the white rabbit with the big pointy teeth, and the European and African swallows. The Extraordinarily Deluxe Edition has been visually remastered and is packed full of brand spanking new extras, including a sneak peak at Spamalot the Musical, a CD soundtrack and a spoof trailer based on The Da Vinci Code. And if that weren't enough, every DVD comes complete with a money off voucher for a delicious tin of Spam! If you miss this incredible comic gem then your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!
    en

    3Disc Set - Contains:

    * Monty Python & The Holy Grail - 2DVD Special Edition (Featuring Brand New Special Features)
    * Monty Python & The Holy Grail - CD Soundtrack
    Dus inderdaad een 2 disc + soundtrack CD...yes!
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  6. #6

    Standaard

    Heb ik net die dvdbox, en nu dit weer.

    Ach naja, ben tevreden met de box

  7. #7

    Standaard

    Voor de geinteresseerde heb ik foto's van deze DVD...roept u maar :P.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Voor de geinteresseerde heb ik foto's van deze DVD...roept u maar :P.
    Roep! Via PM of hier in het topic maakt me niet uit, maar ik zou denken dat er nog anderen in geinteresseerd zouden zijn ook...

  9. #9

    Standaard

    Dat dacht ik al wel...maar ik moet zo gaan werken helaas, daarom kan ik de foto's pas morgen middag online hebben.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  10. #10

    Standaard

    Zoals beloofd:
    Op het seal zit een stickertje over een SPAM blik, dat heb ik maar bewaard .

    Dan zit er in de slipcase een venster, waardoor het net een schilderij lijkt .

    De drie discs zitten verder in een klein digipackje, met aan de achterkant een dubbele bodem voor de inlay en SPAM coupon (ik kan overigens niks vinden over eventuele levering buiten Engeland).

    Tenslotte de opdruk van het digipack onder de discs...koeien .







    Mocht iemand de tekst willen lezen, dan kan ik bepaalde fotos op aanvraag in een groter formaat uploaden.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Zoals beloofd...
    Thx, ziet er goed uit...

  12. #12

    Standaard

    Ziet er cool uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Heb net in de VanLeest de R2NL zien liggen van deze editie...en het zal weer eens niet zo zijn! Dit is weer een minderwaardig product tov de R2UK...het is toch om droevig van te worden?

    Waar de R2UK een Drawer heeft (opening aan bovenkant) met een uitsnede zodat je een echt 'lijst' effect krijgt, heeft onze R2NL slechts een ordinaire slipcase (opening aan zijkant), zonder uitsnede!

    Daarnaast zit er in het digipack geen 'verborgen folder houder vakje', zodat je enkel wat losse reclame velletjes erbij krijgt. Dus geen Spam Coupon, en ook geen inlay (zoals op mijn foto's van de R2UK te zien zijn).

    Maar dan staat er weer wel op de achterkant van het digipack in lelijke rode letters (en rood omkaderd): "WARNING: THE CONTENTS WILL ONLY PLAY ONCE" ofzo iets vreemds. Proberen ze hier nu eigenhandig Monty Python humor toe te passen ofzo...

    Al met al voor 20 euro (ongeveer even duur) best wel een teleurstelling voor de mensen die niet verder (kunnen) kijken dan NL.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #14

    Standaard

    Je kunt dus beter de Engelse release kopen. Deze heeft immers ook Nederlandse ondertitels.

  15. #15

    Standaard

    Inderdaad .

    En dan heb ik het nog niet eens gehad over de 'DTS' en '3 disc' logo's bovenaan de cover.
    Al staat er op de Engelse uitgave 2x een leeftijdsaanduiding onderaan, en die zijn beide groter dan het '12 jaar' logo op de NL editie.
    Dus dat maakt niet zoveel verschil.

    Oordeel zelf:
    en
    R2UK en R2NL
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  16. #16

    Standaard

    Heeft er iemand misschien enig idee of er verschillende versies zijn van de R2UK versie? Ik had deze bij Play gekocht omdat hij daar precies momenteel niet al te duur stond, maar ik aarzel hem te openen omdat het mij niet dezelfde versie ljkt te zijn als diegene die hierboven op foto getoond is. De versie ik ontvangen heb vermeldt op de achterkant niets over een 3de disc die de soundtrack zou zijn, eveneens geen SPAM sticker op de voorkant. Zijn er verschillende versies van de R2UK release?!?

    Zie hier mijn versie van de cover:


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Zijn er verschillende versies van de R2UK release?!?
    Ja, blijkbaar wel. Een met en een zonder soundtrack. De versie met soundtrack vermeldt dat ook op de achterzijde.

    Hieronder een afbeelding van de achterzijde van de cover die ik op www.woolworths.co.uk vond (helaas niet zo duidelijk, maar je kunt het verschil wel zien).

    Ik zou maar contact opnemen met Play want volgens hun website moet de CD er wel bijzitten.


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Hieronder een afbeelding van de achterzijde van de cover die ik op www.woolworths.co.uk vond (helaas niet zo duidelijk, maar je kunt het verschil wel zien).
    Bedankt, het was om deze reden dat ik mijn cover er al had bijstaan hoor, die is wel leesbaar. Een duidelijkere versie van de cover die jij hier toont staat hierboven reeds (gepost door iemand anders)...

  19. #19

    Standaard

    Paar vraagjes omtrent deze uitgave:

    - Is er in NL alleen de 3-disc uitgave van de digipack?
    - Is de uitgave in de "2-disc deluxe" reeks, (waar een hele serie van is, bv, das boot, spiderman, close encounters, jerry maguire etc) gewoon deze uitgave alleen zonder soundtrack?
    - Zo niet, wat is precies het verschil? Minder extra's? Andere beeldkwaliteit?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic Bekijk bericht
    - Is er in NL alleen de 3-disc uitgave van de digipack?
    Ja, de 3-disc uitgave met CD is alleen uitgebracht als digipack.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic Bekijk bericht
    - Is de uitgave in de "2-disc deluxe" reeks, (waar een hele serie van is, bv, das boot, spiderman, close encounters, jerry maguire etc) gewoon deze uitgave alleen zonder soundtrack?
    Ja.

  21. #21

    Standaard

    Zit er in die Deluxe Reeks (zwarte verpakking) ook niet een senitype (filmcell), kaarten en eventueel een scriptbook? De 3 disc is nl. vrij mager wat fysieke extra's betreft.

    Welke uitgave ik ook aanraad overigens: de R2UK CE. Qua inhoud en extra's vergelijkbaar met die Deluxe reeks, alleen ziet het geheel hier meer Pythons uit (zeker als je die Life of Brian ook nog weet te vinden).


    Waar ook een Life of Brian (lang en breed OOP overigens, ik heb vrij lang moeten zoeken naar deze) versie van is:
    Laatst aangepast door slindenau : 26-05-2007 om 11:46
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •