De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1
    KristaCornelis
    Guest

    Standaard Disney's Doornroosje

    Ik heb gisteren de DVD van Doornroosje gekocht bij de Blokker. Ik ga er dus vanuit dat dit een originele Disney DVD is. Toch zitten er een aantal 'fouten' in de nederlandse ondertiteling:

    - Goede fee 'Mooiweertje' wordt in de ondertitel vertaald met 'Merryweather' (engels dus ipv nederlands)

    - Bij het lied waar de twee koning proosten en de nederlandse tekst in de nederlands gesproken versie 'proost, proost, proost' is, staat in de ondertiteling 'pruts, pruts, pruts'.

    - In het begin, als verteld wordt dat de koning en koninging al heel lang een kind wilden en jaren wachten, ontbreekt de nederlandse ondertiteling (engelse en franse ondertiteling lopen wel gelijk met de gesproken tekst).

    - ook als de feeen een gesprek voeren een eentje zegt iets in de trant van 'kopje thee, lieveling?', ontbreekt de nederlandse ondertiteling (engelse en franse ondertiteling lopen wel gelijk met de gesproken tekst).

    Wie heeft ook de DVD van Doornroosje en heeft deze fouten ook? Ligt het aan mijn DVD of is dit een algemene fout in deze DVD-reeks van disney? Ik zou dit graag weten voor ik evt iets doe (terugbrengen ofzo)

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij hebben alle dvd's dat en kan je er dus verder niet gek veel aan doen (behalve dan importeren).

  3. #3

    Standaard

    (wat je sowieso al moet doen i.v.m. toegetakeld beeld)
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zowel de nl als de UK versie. De UK versie is zoiezo veel beter en mooier qua hoes en dan de film zelf geen enkel probleem.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  5. #5

    Standaard

    Vertel er dan ook bij dat de UK versie geen Nederlandse ondertiteling heeft, geen Nederlands gesproken taal heeft en dat deze onbetaalbaar is (als ie al te krijgen is).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Dat doe jij toch al haha
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  7. #7

    Standaard

    dit is de uk versie aan de linker kant

    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  8. #8

    Standaard

    hmmm.... bedacht me dat je daar niet veel aan hebt dus heb ik ook maar even een fototje van de achterzijde gamaakt aan de linker zijde de UK en aan de reechterkant de NL. Overrigens is de UK een 2 disk.




    ik zou dan zeker voor de UK gaan zoeken.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  9. #9

    Standaard

    En als iemand weet waar die voor een schappelijke prijs te koop is... (A)
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  10. #10

    Standaard

    nog 4 dagen en staat nu al op 23£

    http://cgi.ebay.co.uk/Sleeping-Beaut...QQcmdZViewItem

    Nog 3 dagen en staat nog maar op 13£

    http://cgi.ebay.co.uk/Sleeping-Beaut...QQcmdZViewItem

    nog 3 dagen en staat op 13,5£

    http://cgi.ebay.co.uk/Sleeping-Beaut...QQcmdZViewItem

    Evil bay is the place to be. de meeste buy it now liggen rond de 40£
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  11. #11

    Standaard

    En iemand nog 1 gekocht ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  12. #12

    Standaard

    Ook hier heb ik wederom de R1 versie (sleeve). Nog sealed ook zie ik... Oh joy.... Ik glij bijna van m'n stoel

    Ik zou niet weten of ie OOP is of wat dan ook, maar hij is vele malen mooier dan de R2 UK en R2 NL versie.

    Bieden mag

    Verder denk ik dat het voor de verzamelaar geen zak uitmaakt of ie NL subs heeft. Alsof ze deze "precious" aan hun kids zouden geven 8)
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •