Pagina 6 van 116 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 2877 worden weergegeven.
  1. #126

  2. #127

    Standaard

    het ziet er naar uit dat je je niet hoeft te vervelen timothy, erg fraai.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  3. #128

  4. #129

    Standaard

    Hier zijn de foto's van m'n collectie.



































    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #130

    Standaard

    Holy Sheep!
    Hou op man! Je zou er een harde plasser van krijgen.
    Ik dacht bij de eerste foto's "Das beperkt" maar het hield maar niet op, foto na foto meer en meer, wauw!
    Erg mooi
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #131

    Standaard

    Oh my...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  7. #132

    Standaard

    holy cow dat zijn er veel !
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  8. #133
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Leuk, Leuk, Leuk

    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  9. #134

    Standaard

    jezus dat ziet er super goed uit!!!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #135

    Standaard

    God damn!! Mooi zeg..(Waar woon je)...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #136

    Standaard

    Ik heb maar één reactie:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #137

    Thumbs up

    Godskoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeere

  13. #138

    Standaard

    Hier neem ik even mijn spreekwoordelijke pet voor af.....

  14. #139

    Standaard

    Inderdaad, ik rijd de vrachtwagen wel voor. :wink: Heel mooi hoor! Alles is vertegenwoordigd hier: van standaard tot boxsets, en van limiteds tot merchandise. Staat ook veel bij wat ik niet zou kopen, maar daar blijft het een persoonlijke collectie voor.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #140

    Standaard

    heel mooi, paar prachtige steelcases en andere edities.
    mooie collectie.

  16. #141

    Standaard

    Absoluut de mooiste collectie die ik hier tot nu toe heb gezien! Ben je verzekerd? Er staat daar voor een kapitaal aan dvd's in die kamer, zou lullig zijn als er brand uit breekt.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #142

  18. #143

    Standaard

    Erg mooi inderdaad. En zie ik daar een Darth Cookiejar? (Op mijn kast ook vertegenwoordigd)


  19. #144

    Standaard

    Damn daar zitten mooie dingen bij

  20. #145

    Standaard

    JEEZ!!! Petje af, Cinemaniac!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #146
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    cinemaniac damm wat een gave collectie echt

  22. #147

    Standaard

    Daar kan je drie dorpen in Afrika van bouwen. Letterlijk en figuurlijk.. Nu ik het daar toch over heb, ik ben zelf ook wel een dvd-koper, maar bovenstaande situatie als bij Cinemaniac vind ik serieus best ziek. Als je dat nodig hebt als houvast voor geluk, is er toch iets niet helemaal psychisch oké. Het is een compensatie voor een tekortkoming, dat veroordeel ik niet want das best te verklaren, maar ik denk dat het gezonder is dan er iets aan te doen dan verder aan een privé speelgoedmuseum te bouwen.

  23. #148

    Standaard

    Tja ach, ik zie het weer als ziek om als hobby internet-psycholoog op een verzamel site te zeggen dat iemand ziek is...oh wacht nou doe ik het zelf ook...verdikkem, je bent nog een slechte psycholoog ook, bbrrrr.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #149

    Standaard

    Mercapto je heb groot gelijk als hij nou van die dingen spaart en zo en veel films koopt dat is zijn hoppy ook die die van mij denk wel van veel mensen die hier zitten laat ons onze hoppy uit breiden enzo.

    ____________________
    The Truth is out There
    Laatst aangepast door Richard23 : 27-03-2007 om 00:47

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door metalbazzz Bekijk bericht
    Daar kan je drie dorpen in Afrika van bouwen. Letterlijk en figuurlijk.. Nu ik het daar toch over heb, ik ben zelf ook wel een dvd-koper, maar bovenstaande situatie als bij Cinemaniac vind ik serieus best ziek. Als je dat nodig hebt als houvast voor geluk, is er toch iets niet helemaal psychisch oké. Het is een compensatie voor een tekortkoming, dat veroordeel ik niet want das best te verklaren, maar ik denk dat het gezonder is dan er iets aan te doen dan verder aan een privé speelgoedmuseum te bouwen.
    *** niet zo slap kerel

Pagina 6 van 116 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •