De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Judge John Deed - Seizoen 1 [DVD]

    Judge John Deed - Seizoen 1 [DVD]

    Eerste seizoen van deze Britse rechtbankserie met rechter John Deed.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Helaas ontbreekt het echte eerste seizoen , dit is in weze Serie 2.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #3

    Standaard

    Dit is een prima serie met de vertrouwde BBC-kwaliteit. Dat het serie 2 zou zijn, vind ik vreemd want ook de BBC-site zelf geeft dit als serie 1. Verder weet ik niet wie het verzonnen heeft maar de pilotaflevering van Judge John Deed staat op het eerste seizoen van Maigret van dezelfde distributeur.

    Helaas laat de kwaliteit van de dvd-schijfjes nogal te wensen over. Mijn speler heeft tot nu toe nooit problemen gehad met welke DVD dan ook (ik heb ca 450 titels), maar met de uitgaven van Just Entertainment gaat het mis. De schijfjes worden niet of met veel moeite herkend en dat geldt ook voor de Maigret-uitgave. Gelukkig heb ik nog een andere speler die ze wel leest maar het maakt op mij toch de indruk dat het allemaal zo goedkoop mogelijk geproduceerd moest worden.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joop Platell Bekijk bericht
    Dit is een prima serie met de vertrouwde BBC-kwaliteit. Dat het serie 2 zou zijn, vind ik vreemd want ook de BBC-site zelf geeft dit als serie 1.
    IMDB vermoedelijk dat de info hier fout online staat.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    IMDB vermoedelijk dat de info hier fout online staat.
    Just Entertainment noemt het zelf "Seizoen 1". Eigenlijk bestaat er geen "Seizoen 1". Er is toen maar één pilotaflevering gemaakt, je kunt dus niet spreken van een "seizoen". De DVD uitgave bevat het eerste volledige seizoen, terwijl dat het tweede jaar is dat de serie gemaakt werd. Knap ingewikkeld allemaal ja. Het zou een stuk overzichtelijker zijn geweest als Just Entertainment ook de eerste aflevering op deze box had gezet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Ondertussen ben ik al aan "seizoen 3" (4 afleveringen) en best knap gemaakt. Typisch Engels wel, maar knap werk van de acteurs en een held met zijn gebreken!

  7. #7

    Standaard

    LET OP! Seizoen 5 mist de laatst 2 afleveringen, want schijnbaar hebben ze hier de rechten niet voor. Dus de 'Judge John deed: the complete collection' is in nederland NIET compleet, staat zelfs op de verpakking 1 disc meer dan er in zit. erg misleidend dus. (ook de losse set van seizoen bevat maar 2 dvd's en mist dus aflevering 5 en 6).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •