Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray doosjes ergens te koop?

    Onlangs heb ik 2 blu-rays bij Blahdvd besteld, maar bij ontvangst waren allebei de doosjes kapot. Het drukknopje (in het midden) was bij beiden afgebroken dus de disc kan ik niet meer vastklikken. Weet iemand misschien waar lege blu-ray doosjes te koop zijn? Ik heb ze op internet nog niet kunnen vinden.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ook nog ergens waar de verzendkosten lager zijn dan 36 dollar?

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phaeon Bekijk bericht
    Ook nog ergens waar de verzendkosten lager zijn dan 36 dollar?
    1/ Wandel een willekeurige mediazaak binnen.
    2/ Koop een willekeurige BR-disc.
    3/ Gooi het schijfje bij het groot huisvuil.
    4/ ... OPGELOST. En minder dan 36 dollar kwijt
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    1/ Wandel een willekeurige mediazaak binnen.
    2/ Koop een willekeurige BR-disc.
    3/ Gooi het schijfje bij het groot huisvuil.
    4/ ... OPGELOST. En minder dan 36 dollar kwijt
    Leuk maar ik heb er 2 nodig.. Dus dan ben ik meteen 60 euro lichter. Maar k zal eens bij de Mediamarkt gaan kijken of ze die lege doosjes echt hebben.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phaeon Bekijk bericht
    Leuk maar ik heb er 2 nodig.. Dus dan ben ik meteen 60 euro lichter. Maar k zal eens bij de Mediamarkt gaan kijken of ze die lege doosjes echt hebben.
    hebben ze niet.

    Verder, mogelijk dat je 'n mass-order kan doen met dvd.nl ? kosten verdelen over meerdere leden, anders even wachten tot het product iets meer mainstream is, heb zelf ook 'n HD DVD doosje die kapot is. Heb gelukkig ook het geduld
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phaeon Bekijk bericht
    Onlangs heb ik 2 blu-rays bij Blahdvd besteld, maar bij ontvangst waren allebei de doosjes kapot. Het drukknopje (in het midden) was bij beiden afgebroken dus de disc kan ik niet meer vastklikken. Weet iemand misschien waar lege blu-ray doosjes te koop zijn? Ik heb ze op internet nog niet kunnen vinden.
    kan je niet mailen naar blahdvd?

    sturen ze je miss. wel 2 nwe lege doosjes op...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phaeon Bekijk bericht
    Leuk maar ik heb er 2 nodig.. Dus dan ben ik meteen 60 euro lichter. Maar k zal eens bij de Mediamarkt gaan kijken of ze die lege doosjes echt hebben.
    Die hebben ze. Je kan er ook lege hd-dvd hoesjes kopen. Zie ze altijd liggen hier in Rotterdam Alexandrium.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    hebben ze niet.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Die hebben ze.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phaeon Bekijk bericht
    Ik weet het 100% zeker dat ze te koop zijn bij Media Markt Alexandrium. Ze zijn van Hama: http://www.hama.de/products/media_st...disc/index.hsp

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Ik weet het 100% zeker dat ze te koop zijn bij Media Markt Alexandrium. Ze zijn van Hama: http://www.hama.de/products/media_st...disc/index.hsp

    Dat zijn echter niet de echte BR/HD doosjes het gaat hier om dvd covers waar 'n BR / HD logo opgedrukt zit. en verder zijn ze niet doorzichtig.

    edit; dit misschien iets voordeliger dan vorige link
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 29-05-2007 om 17:29
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #13

    Standaard

    Geloof me, ze zijn exact hetzelfde vormgegeven als de officiele hoesjes. Logo staat er op, alles is identiek.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Geloof me, ze zijn exact hetzelfde vormgegeven als de officiele hoesjes. Logo staat er op, alles is identiek.
    Dan zijn de foto's fout en verder woon ik zelf in amsterdam dus weet ook niet wat ze bij jouw mediamarkt hebben
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Geloof me, ze zijn exact hetzelfde vormgegeven als de officiele hoesjes. Logo staat er op, alles is identiek.
    Maar als ze van Hama zijn lijkt het me sterk dat ze identiek aan de originele hoesjes zijn.

    Ik heb ze nu maar bij dvd-and-media besteld (10 stuks was minimum), alhoewel ik nog niet weet hoe hoog de verzendkosten gaan worden . Als ze erg hoog zijn annuleer ik hem wel weer.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb een verkoper gevonden van de originele doosjes op ebay.
    Ik zit zelf ook te twijfelen of ik er een aantal moet aanschaffen want 2 van de 3 doosjes zijn bij mij ook defect
    Deze verkoper verkoopt ze per 10 voor 4,64 met 6,25 verzend kosten naar duitsland.
    Ik heb een vriend van me die net over de grens woont dus daar kan ik ze heen laten sturen.
    Misschien ieder de helft nemen ? dan stuur ik ze weer door naar jou.
    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...9262&rd=1&rd=1

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SV Bekijk bericht
    Ik heb een verkoper gevonden van de originele doosjes op ebay.
    Ik zit zelf ook te twijfelen of ik er een aantal moet aanschaffen want 2 van de 3 doosjes zijn bij mij ook defect
    Deze verkoper verkoopt ze per 10 voor 4,64 met 6,25 verzend kosten naar duitsland.
    Ik heb een vriend van me die net over de grens woont dus daar kan ik ze heen laten sturen.
    Misschien ieder de helft nemen ? dan stuur ik ze weer door naar jou.
    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...9262&rd=1&rd=1
    Die verkoper heeft geen paypal, hoe betaal je hem dan? Maar goed, ik denk dat ik eerst de doosjes van dvd-and-media.com nog even afwacht.

    En ik heb blahdvd gemailt, en wat blijkt? Ze hebben geen lege doosjes, dus ik moet de blu-rays (met discs) weer naar ze terugsturen (op mijn eigen kosten!!) en dan sturen ze mij weer nieuwe. Niet echt een goed voorstel..

    Ik had deze foto nog in de e-mail gezet:
    http://tinypic.com/view.php?pic=526lcty
    Laatst aangepast door Phaeon : 30-05-2007 om 17:15

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phaeon Bekijk bericht
    Die verkoper heeft geen paypal, hoe betaal je hem dan? Maar goed, ik denk dat ik eerst de doosjes van dvd-and-media.com nog even afwacht.

    En ik heb blahdvd gemailt, en wat blijkt? Ze hebben geen lege doosjes, dus ik moet de blu-rays (met discs) weer naar ze terugsturen (op mijn eigen kosten!!) en dan sturen ze mij weer nieuwe. Niet echt een goed voorstel..

    Ik had deze foto nog in de e-mail gezet:
    http://tinypic.com/view.php?pic=526lcty
    Gewoon op zijn oudhollands overmaken via de bank met iban en bic code

  19. #19

    Standaard

    Iemand ze nog ergens tegengekomen?

  20. #20

    Standaard

    Nee verder heb ik ze niet gezien nog.
    Mijne zijn vandaag binnen gekomen en het zijn de originele doosjes.
    Nu kan ik de defecte gelijk gaan vervangen

  21. #21

    Standaard

    Oke, ik kan ze opzich ook wel bij die ebayer kopen, maar als je naar duitsland via bankoverschrijving betaald, hoeveel bankkosten komen er dan extra bij?

    En hoeveel zou het mij kosten als jij er 2 naar mij opstuurt in een bubbeltjesenvelop?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phaeon Bekijk bericht
    Oke, ik kan ze opzich ook wel bij die ebayer kopen, maar als je naar duitsland via bankoverschrijving betaald, hoeveel bankkosten komen er dan extra bij?
    Niets. Een overmaking naar een Euroland met IBAN/BIC kost niets extra. (zorg ervoor dat de eventuele 'kosten' op "Shared" staan, dan is het gratis)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phaeon Bekijk bericht
    Oke, ik kan ze opzich ook wel bij die ebayer kopen, maar als je naar duitsland via bankoverschrijving betaald, hoeveel bankkosten komen er dan extra bij?

    En hoeveel zou het mij kosten als jij er 2 naar mij opstuurt in een bubbeltjesenvelop?
    Dat zal ongeveer 2,50 zijn denk ik met envelop en postzegel.
    Al weet ik niet precies wat er aan postzegels op moet.
    Ben bang dat ik het met 1x 44ct niet red.

  24. #24

    Standaard

    Heb ze nu ook van die duitser gekocht, 10 stuks voor totaal 16 euro met verzenden. Erg professionele ebaywinkel trouwens, goed verpakt enzo. Maar de doosjes zijn helaas wel van een ander merk waardoor ze iets dunner zijn dan de doosjes waar mijn blurayfilms in zitten. Die zijn namelijk van Maray ofzo. De inleg past er dus niet zo goed in (komen soort bobbels in). Maarja, ff de snijmachine erbij pakken en klaar. En gelukkig is het drukknopje bij deze hoesjes wat sterker.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phaeon Bekijk bericht
    Heb ze nu ook van die duitser gekocht, 10 stuks voor totaal 16 euro met verzenden. Erg professionele ebaywinkel trouwens, goed verpakt enzo. Maar de doosjes zijn helaas wel van een ander merk waardoor ze iets dunner zijn dan de doosjes waar mijn blurayfilms in zitten. Die zijn namelijk van Maray ofzo. De inleg past er dus niet zo goed in (komen soort bobbels in). Maarja, ff de snijmachine erbij pakken en klaar. En gelukkig is het drukknopje bij deze hoesjes wat sterker.
    Das lekker duur dan.
    Ik had er 20 voor 15,53, in mijn ebay aanbieding kon ik 2 producten met 1x verzendkosten kiezen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •