Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 63 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ja maar jij hebt ze naar Duitsland op laten sturen. Verzendkosten voor Nederland zijn bij dezelfde verkoper 11,23. En ik heb niks aan 20 doosjes, ik vond 10 al teveel.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phaeon Bekijk bericht
    Ja maar jij hebt ze naar Duitsland op laten sturen. Verzendkosten voor Nederland zijn bij dezelfde verkoper 11,23. En ik heb niks aan 20 doosjes, ik vond 10 al teveel.
    Ah ja dat klopt
    Ik had je nog aangeboden om er 2 of 3 op te sturen maar kreeg geen reactie meer.
    Ik ben er ondertussen alweer 15 kwijt en heb er 5 voor mezelf gehouden.

  3. #28

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol Bekijk bericht

    Da's niet goedkoop.
    De link hieronder lijkt er qua prijs meer op

    Ik vraag me echter wel af of dat geen overduidelijke 'neppers' zijn. Iemand die van Big Dennis al gekocht?
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  6. #31

    Standaard

    Over de blue ray disc gesproken. Heb bij de mediamarkt 10.000 BC gekocht.
    Gesealed en goed beschermt met een plastic doos van de mediamarkt erom heen. Bleek bij thuiskomst dat de zijkant van de hoesje tot de helft is doorgescheurd.
    De hoesjes van BD zijn naar mijn mening erg kwetsbaar ten opzichte van de dvd hoesjes. De naden zijn flinterdun, een paar keer open en dicht doen en de naden kunnen zo bezwijken. Geef mij toch liever de stevige dvdhoesjes.

    M.v.g.

    Michael
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Panasonic 42px8, Pioneer vsx-1017s, Kef Q5, Kef IQ6C, Kef IQ1, Sony Playstation3

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Da's niet goedkoop.
    De link hieronder lijkt er qua prijs meer op

    Ik vraag me echter wel af of dat geen overduidelijke 'neppers' zijn. Iemand die van Big Dennis al gekocht?
    YEP.
    Keurige doosjes, maar let op dit zijn doosjes met een 14/15mm rug (zeg maar de vroegere fox doosjes en ps3 game doosjes)
    Tevens is het logo niet zilver.
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  8. #33
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  9. #34

    Standaard

    Ik zoek de doosjes voor een 2-disc bluray. Zijn die er ook? Of alleen enkele? Het doosje van mijn Pirates of the Caribbean 2-bluray is defect.

  10. #35

    Standaard

    check even de sites die hier genoemd worden, die hebben verschillende soorten en ik neem aan dat d'r ook dubbelzijdige bij zitten

  11. #36

    Standaard

    Ik zoek een 3-dubbeldoosje. Die moeten bestaan, o.a. Hotel Babylon (UK) zit in één zo'n doosje. Hell, er zijn zelfs 5 disc-seastone doosjes (zie Lost 4) dus een 3-doosje zou toch niet te veel gevraagd zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #37

    Standaard

    @ Werner: als e-bay geen probleem is voor jou:

    http://cgi.benl.ebay.be/5-X-AMARAY-S...742.m153.l1262

    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  13. #38

    Standaard

    Ik zoek ook nog zo'n hoesje voor twee discs (The Dark Knight, is nogal beschadigd toen ik die 4 for 3 sticker eraf wilde halen) en ik heb ze op die sites niet kunnen vinden. Toch best raar dat je nergens een slimcase voor twee discs kan vinden, terwijl praktisch elke titel met zo'n hoes in de winkels ligt?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    @ Werner: als e-bay geen probleem is voor jou:
    Bedankt voor de tip, dat was precies wat ik moest hebben!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    je kan vaak naar de distributeur (van de betreffende film) mailen of ze een doosje kunnen opsturen omdat deze bijvoorbeeld kapot gegaan is.
    vaak krijgen hun meerdere lege covers voor als er een enkele kapot gaat voordat deze in de winkel komt te liggen bijvoorbeeld

  16. #41

    Standaard

    Ik zoek hetzelfde formaat doosje als waarin Saving Private Ryan(nl release) wordt verkocht, hoeveel mm zijn deze doosjes, en waar te koop met beste kwaliteit?

  17. #42

    Standaard

    Zag dat de Media Markt in Rijswijk naast de reguliere DVD doosjes nu ook Blu-ray doosjes verkoopt.
    Van 2 verschillende merken : bij 1 staat het Blu-ray logo netjes bovenaan de doosjes, bij de andere is dat niet het geval.
    Als ik me niet vergis waren beide doosjes de als door DVD Profiler genoemde HS slim cases.....zal morgen nog eens kijken voor de zekerheid.
    Welk prettig dat je ze nu gewoon in de winkel kan kopen.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  18. #43

    Standaard

    Heb ze vroeger eens besteld bij Iwonatec, maar deze hadden vaak krassen. Nierle.nl heeft ze ook, en waarschijnlijk ga ik ze daar de volgende keer bestellen. Ben ze helaas bij MM Zwolle nog niet tegengekomen, ook als stond maanden geleden een artikel over de Hama-doosjes in De Mediazine.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Heb ze vroeger eens besteld bij Iwonatec, maar deze hadden vaak krassen. Nierle.nl heeft ze ook, en waarschijnlijk ga ik ze daar de volgende keer bestellen. Ben ze helaas bij MM Zwolle nog niet tegengekomen, ook als stond maanden geleden een artikel over de Hama-doosjes in De Mediazine.
    Daar heb ik ook geen goede ervaring mee
    Ook beschadigde doosjes geleverd

  20. #45

    Standaard

    Wat zijn eigenlijk de beste Blu Ray doosjes?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Wat zijn eigenlijk de beste Blu Ray doosjes?
    Ik vind zelf die van amaray. Goede kwaliteit plastic en ook de inlay's zijn altijd van lekker dik plastic. Maar eigenlijk zijn alle industrial grade hoesjes wel goed. Dus die van Elite (SONY) of van Scavano zijn ook gewoon goed.

    Ik blijf ver weg van die zwarte markt rommel die van super dun plastic is gemaakt en die bol staan. Plus dat ze meestal nog stinken ook
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  22. #47
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    die van Scavano zijn ook gewoon goed.
    Daar ben 'k niet helemaal mee eens. Sommige cases van Scanavo, en niet
    Scavano , zul best wel goed zijn.
    Maar de cases die Criterion gebruikt van Scanavo en blijkbaar speciaal voor
    hen zijn gemaakt zijn wat mijn betreft bagger. Als die ook maar een kleine
    tik krijgen tijdens transport dan is de kans groot op schade.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Hoi,

    aangezien dat dit topic over de doosjes gaat, stel ik de vraag hier maar even!!

    Ik heb gisteren The Aviator NL versie gekocht op marktplaats gesealt en zou volgens de verkoper in een prima staat zijn!!

    Resultaat:


    Er zit dus een gat in het doosje, voor de rest is er niks mis!!

    Heeft er iemand van jullie toevallig nog zo'n breed doosje zoals die om Daybreakers en Rambo 4 zit en wel kwijt wil??
    HDTV: Samsung UE40D6200 (LED-3D)
    Receiver: Yamaha RX-V671
    Blu-ray speler: Yamaha BD-B671
    Speakers: Harman/Kardon HKTS16 5.1
    Console: PS3 320 GB

  25. #50

    Standaard

    Ik heb er nog wel eentje liggen. Je zou ook de FRS kunnen proberen. Scheelt alweer.

    Anders pm me maar.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •