Pagina 17 van 34 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 850 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Hier ook even een fotootje van mijn collectie

    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  2. #402

    Standaard

    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  3. #403

    Standaard



    beetje out of focus
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #404

    Standaard

    apart, een film die blu-ray heet.....
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #405

    Standaard

    De eerste 3 op de bovenste plank, zijn demo's (winkeldiscs splitscreen, Full HD trailers, etc.). staan er toevallig nog
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #406

    Standaard

    Sinds kort over de 100 Blu-rays, dus tijd voor nieuwe foto's


  7. #407

    Standaard

    Mooi ! Is die 3:10 to Yuma de nederlandse uitgave?

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Mooi ! Is die 3:10 to Yuma de nederlandse uitgave?
    Tnx Nee, het is de US versie.

  9. #409

    Standaard

    Ik heb zelf de NL versie, dus als je er vragen over hebt?

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ik heb zelf de NL versie, dus als je er vragen over hebt?
    Ik was even benieuwd of de NL versie ook holoform als cover heeft, maar ik geloof van niet.

  11. #411

    Standaard

    Damn wat hebben jullie al veel.....

  12. #412

    Standaard

    Ik zag op een andere site de collectie van DVDprofilers. Iets van 400+ hd-dvd's met een paar mooie imports zoals Band of brothers, the Machinist, Worlds fastest indian en Mulholland drive. Heb zijn collectie hier nooit langs zien komen? Ben wel benieuwd wat hij voor BOB heeft neergelegd want die staan nu te koop voor 50€ per disc.

  13. #413

    Standaard

    wie gaat er nu HDdvd's sparen.....en dan zogenaamde collectors editie van BOB
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  14. #414

    Standaard



    Niet op de foto: Iron Man, Sunshine & Tropic Thunder

    Crappy telefooncamera foto en m'n blu-rays zijn nogal uit balans, ik weet het

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wie gaat er nu HDdvd's sparen.....
    Beetje rare opmerking. Ik neem aan dat het jou wel bekend is dat je hd-dvd's voor een stuk minder kan krijgen dan blu-ray. Op ebay en marktplaats worden collecties aangeboden voor 120 euro per 40 of 90 euro per 35 (waar de verkopers een paar blu-rays van kunnen kopen) De oorzaak van die daling en de daarbij horende nadelen zijn bekend maar had ik die hd-dvd's niet voor zo weinig kunnen krijgen was ik ook nooit overgestapt op het HD medium. Betaal jij je maar lekker blauw aan blu-ray titels en probeer vooral zo snel mogelijk een gigantische collectie te krijgen, nu zijn ze nog lekker duur. Ik koop ze later zeker maar dan voor een andere prijs op dit forum o.a.

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wie gaat er nu HDdvd's sparen...
    Ik spaar HD DVD's... iets mis mee?

    Hij die vind dat wij niet mogen zeuren, hij die Hancock fantastisch vindt... denk dat jij gewoon niet zo zeuren tegen anderen, aub!.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  17. #417
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wie gaat er nu HDdvd's sparen.....en dan zogenaamde collectors editie van BOB
    En dan wordt er toch weer gehapt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    En dan wordt er toch weer gehapt!
    Inderdaad

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door apojapo Bekijk bericht
    Beetje rare opmerking. Ik neem aan dat het jou wel bekend is dat je hd-dvd's voor een stuk minder kan krijgen dan blu-ray. Op ebay en marktplaats worden collecties aangeboden voor 120 euro per 40 of 90 euro per 35 (waar de verkopers een paar blu-rays van kunnen kopen) De oorzaak van die daling en de daarbij horende nadelen zijn bekend maar had ik die hd-dvd's niet voor zo weinig kunnen krijgen was ik ook nooit overgestapt op het HD medium. Betaal jij je maar lekker blauw aan blu-ray titels en probeer vooral zo snel mogelijk een gigantische collectie te krijgen, nu zijn ze nog lekker duur. Ik koop ze later zeker maar dan voor een andere prijs op dit forum o.a.
    jonge jonge wat hap jij toe zeg......

    ik ben geen BD fanboy als HD gewonnen had had het me geen ***** uitgemaakt. Als de film maar in goede resolutie is. Dat hddvd's niet cheap zijn komt omdat niemand meer gaat investeren in een speler waar geen films meer voor uitkomen. Ik heb een BD speler en betaal indd meer voor films.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    jonge jonge wat hap jij toe zeg......

    ik ben geen BD fanboy als HD gewonnen had had het me geen ***** uitgemaakt. Als de film maar in goede resolutie is. Dat hddvd's niet cheap zijn komt omdat niemand meer gaat investeren in een speler waar geen films meer voor uitkomen. Ik heb een BD speler en betaal indd meer voor films.
    Het leest niet echt lekker allemaal Le-nnart.

    Ik dacht dat je wel met een paar sterke tegenargumenten zou komen.

  21. #421

    Standaard

    apojapo , wat jij doet zal me worst wezen....als jij hddvd's koopt succes, als jij wacht tot bd's de prijzen van dvd's hebben hoop ik dat je gedult hebt.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  22. #422

    Standaard

    Houden we het hier wel een beetje vriendelijk en ontopic!?

  23. #423

    Standaard

    Favoriete films: Matrix Trilogy, Kill Bill Volumes 1 & 2, Terminator Trilogy, Lord of the Rings Trilogy, Star Wars Trilogies, Indiana Jones Trilogy, Blade Runner, Forrest Gump, The Green Mile, Seven.
    Favoriete series: Prison Break, LOST, CSI New York, Medium, Terminator: Sarah Connor Chronicles, Criminal Minds, Numb3rs, Dark Angel, Will & Grace.
    Favoriete games: Dead or Alive, Ninja Gaiden, Warcraft, Starcraft, Final Fantasy, Gran Turismo, Tourist Trophy, Metal Gear Solid.

  24. #424

    Standaard










    Nieuwe foto's in een oude kast.
    Van de zomer komt er nieuwe kast als het goed is.

    Zijn nog wel een aantal blu ray's en ps3 games uitgeleend of in bestelling (schat 30 in totaal)

  25. #425

    Standaard

    Mooie collectie!!


Pagina 17 van 34 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •