Pagina 3 van 34 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 850 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Ik doe niet alsof...
    Ah, je bent het? ... okay ik wijk af van dit topic...

    ff foto'tje erbij dan
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ah, je bent het? ...
    Aj... nee hoor.

    okay ik wijk af van dit topic...


    Nice. Voor iemand met zo'n zwang naar HD films had ik echter wel gedacht dat je een grotere TV had (heb zelf ook maar een kleintje hoor dus is geen flame *gaat voor de zekerheid toch naast branddeken staan*). En wat voor speakers zijn dat?

    Wat studeer je trouwens?
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 21-03-2008 om 14:26
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Nice. Voor iemand met zo'n zwang naar HD films had ik echter wel gedacht dat je een grotere TV had (heb zelf ook maar een kleintje hoor dus is geen flame *gaat voor de zekerheid toch naast branddeken staan*). En wat voor speakers zijn dat?
    Ouder tv'tje, dus idd niet de grootste, maar zeker wel merkbaar voor HD , geeft mijn films 'n wat langere levensduur wanneer deze in full hd bekeken kunnen worden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Wat studeer je trouwens?
    Pabo.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ouder tv'tje, dus idd niet de grootste, maar zeker wel merkbaar voor HD , geeft mijn films 'n wat langere levensduur wanneer deze in full hd bekeken kunnen worden.
    Is die TV Full HD dan?
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  5. #55

    Standaard

    Zeg Kleuter Heb Je Niets Anders Te Doen?????

  6. #56

    Standaard



    23 vs 13
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  7. #57

    Standaard

    Netjes Rick!
    Heb hier dezelfde dvd rek staan + nog die van een maatje kleiner.

    Krijg hopelijk morgen een aantal pakketjes binnen, en dan zal ik hier me collectie posten.

  8. #58

    Standaard

    Toppie Rick, leuke collectie !! ben echt wel jaloers op je resident evil box !!! ik kan hem mezelf even niet bekostigen, want heb net een huis gekocht en dat heeft voorlopig even prioriteit.

    Gefeli met je mooie verzameling.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  9. #59

    Standaard

    Dankje! Ik heb overigens alleen dit rek (de grootste van het stel), mocht dat niet genoeg zijn over een tijd, dan koop ik waarschijnlijk hetzelfde formaat erbij.

    Mijn collectie wordt binnenkort ook weer uitgebreid, tegen die tijd zal ik wel een nieuwe foto plaatsen.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  10. #60

    Standaard

    Tada





    vlnr:
    Pixar Shorts, Ratatouille, Cars, 3:10 to Yuma, Alexander Revisited, Appleseed ex Machina, The Aviator, Babel, Big Fish, Black Book, Black Hawk Down, Bridge to Terabithia, Crash, Deja Vu, The Fifth Element Remastered, The Fountain, Hellboy, I am Legend, Into the Blue, Michael Clayton, No Country for Old Men, Open Season, Payback Straight-up Directers Cut, Pearl Harbour, Predator, Rescue Dawn, Syriana, TMNT, Spiderman Trilogy.
    En dan treetje naar beneden nog Planet Earth en Oceans's Trilogy.

    Laatst aangepast door Neil : 27-03-2008 om 04:22
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  11. #61

    Standaard

    Mooie uitgebreide collectie necrid!

    Rick, heb je RE uit UK laten importeren?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  12. #62

    Standaard

    Als mijn ouders zo lief zijn een 3e dvd-speler dit keer blu-ray speler voor mij te kopen (of PS3) dan begin ik aan blu-ray en/of hd-dvd te kopen.
    Alleen dan denk ik 1 film per week en geen andere normale dvd's meer, want 1 blu-ray kost tog €30,- ?
    Of weten mensen nog goedkopere sites met blu-ray kond de €10 tot €20,-?
    Zo ja, dan weet ik wel wanneer ik er mee ga beginnen

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Is die TV Full HD dan?
    Nee. Dit is een Samsung en Samsung begint pas bij de 37'' met Full HD, behalve in de voorjaar 2008 lijn, daar beginnen ze bij 32''. En daar komt deze tv zeker niet uit.

    Weissel, sorry voor het beantwoorden van de voor jou bestemde vraag.
    The future is Blu

  14. #64

    Standaard

    De mensen met veel blu-ray dvd's (die er rond de 50 hebben ofzo) waar kopen jullie je blu-ray? Ik neem aan dat je ze niet allemaal voor €30,- p. stuk hebt gekocht?
    Zijn er winkels die (redelijk) best wel goedkoop blu-ray en/of hd-dvd's verkopen? Zo ja welke? Ik heb interesse naar blu-ray vandaar :P

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    De mensen met veel blu-ray dvd's (die er rond de 50 hebben ofzo) waar kopen jullie je blu-ray? Ik neem aan dat je ze niet allemaal voor €30,- p. stuk hebt gekocht?
    Zijn er winkels die (redelijk) best wel goedkoop blu-ray en/of hd-dvd's verkopen? Zo ja welke? Ik heb interesse naar blu-ray vandaar :P
    Amerikaanse webwinkels want de dollar is zo laag!! vandaag I am legend binnen voor zo'n omgerekend 16 euro. Europese webshops loont ook toch gauw zo'n 20 procent goedkoper, hier koop ik alleen als het regiogebonden is.

  16. #66

    Standaard

    Welke webwinkels dan? Zijn er ook Nederlandse (web)winkels die blu-ray voor een lagere prijs dan €20,- verkopen? Ik denk van niet of toch wel?

    Ik kan namelijk niet met Creditcard betalen ik ben pas 15 jaar en heb liever winkels in Nederland vanwege betrouwbaarheid en de snelle ontvangst

  17. #67

    Standaard

    Indrukwekkend hoor, wat sommige mensen al hebben.

  18. #68
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Welke webwinkels dan? Zijn er ook Nederlandse (web)winkels die blu-ray voor een lagere prijs dan €20,- verkopen? Ik denk van niet of toch wel?

    Ik kan namelijk niet met Creditcard betalen ik ben pas 15 jaar en heb liever winkels in Nederland vanwege betrouwbaarheid en de snelle ontvangst
    Betrouwbaarheid van Benelux winkels? Ik moet zeggen dat ik soms betere service van PLAY krijg dan van Mediadis hoor. En op webwinkels als The Hut lopen mooie aanbiedingen voor Blu-ray waarvan ik er enkele ga gebruiken zoals Spiderman trilogie voor 30€ en 3 Sony Blu-rays voor 30€

    http://www.thehut.com/hut/8629565.product

    http://www.thehut.com/hut/thehut/blu...y-blu-ray.list

    En zoals Dai al zei zijn sommige BD's regiovrij, vooral deze van Warner waardoor bestellen bij onze vriend Pacific ook interessant is.

    Ik ga trouwens nooit een BD kopen die meer dan 20€ kost, je zou zot zijn om 30€ voor één enkele BD te betalen lol.
    Laatst aangepast door Master S : 26-03-2008 om 23:17

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Da's een net rek! Waar hebben jullie die vandaan als ik vragen mag?
    Zou ik ook graag willen weten
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #70

    Standaard

    En die soort van DVD standaards, waar halen jullie die toch allemaal vandaan?



    Erg nette collecties
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Necrid Bekijk bericht
    Tada


    Mooie collectie, ik ben op dit moment jaloers op de Ocean's trilogy en I Am Legend.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Mooie uitgebreide collectie necrid!

    Rick, heb je RE uit UK laten importeren?
    Nee, uit de VS, CD Universe (.com) om precies te zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    De mensen met veel blu-ray dvd's (die er rond de 50 hebben ofzo) waar kopen jullie je blu-ray? Ik neem aan dat je ze niet allemaal voor €30,- p. stuk hebt gekocht?
    Zijn er winkels die (redelijk) best wel goedkoop blu-ray en/of hd-dvd's verkopen? Zo ja welke? Ik heb interesse naar blu-ray vandaar :P
    Ik heb er nog niet rond de 50, maar de meeste koop ik in de VS vanwege de lage dollarkoers. Met verzendkosten zit ik gemiddeld op de € 18-20 per film. Zoals ik hierboven ook al zei, komen mijn films voornamelijk bij CD Universe vandaan. Let wel op de regiocodering, I, Robot en Independence Day zijn bijvoorbeeld niet regiovrij, maar I Am Legend wel weer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Da's een net rek! Waar hebben jullie die vandaan als ik vragen mag?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Zou ik ook graag willen weten
    Nou vooruit dan... Wehkamp.nl (dat geldt voor mij althans, van necrid zou ik het niet weten, maar ik gok ook wehkamp).
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Da's een net rek! Waar hebben jullie die vandaan als ik vragen mag?
    Wehkamp verkoopt ze.
    The future is Blu

  23. #73

    Standaard

    Thanx voor de compliments
    Heb nu onder de tweede foto alle titels gezet die te zien zijn van links naar rechts. Door de weerspiegeling van de flits kan je het nu nauwelijks zien namelijk:


    vlnr:
    Pixar Shorts, Ratatouille, Cars, 3:10 to Yuma, Alexander Revisited, Appleseed ex Machina, The Aviator, Babel, Big Fish, Black Book, Black Hawk Down, Bridge to Terabithia, Crash, Deja Vu, The Fifth Element Remastered, The Fountain, Hellboy, I am Legend, Into the Blue, Michael Clayton, No Country for Old Men, Open Season, Payback Straight-up Directers Cut, Pearl Harbour, Predator, Rescue Dawn, Syriana, TMNT, Spiderman Trilogy.
    En dan treetje naar beneden nog Planet Earth en Ocean's Trilogy
    @ wo2-freak:
    Ik haal ze overal vandaan. Engeland, Amerika, Ebay..you name it.
    Amerika is gunstig vanwege de lage dollarkoers (inderdaad wel even op de regiocodering letten). Engeland is relatief goedkoop, en op sites zoals TheHut.com hebben ze vaak leuke aanbiedingen zoals:
    3 voor 2 actie: http://www.thehut.com/hut/thehut/blu...y-blu-ray.list
    3 voor 2 disney actie: http://www.thehut.com/hut/thehut/blu...2-blu-ray.list
    En met Ebay moet je gewoon geluk hebben dat ze goedkoop worden aangeboden in de veiling, en dat niemand een hoger bod plaatst dan jij hehe.

    @ DVD rek liefhebbers :wink:
    Ook ik heb ze bij Wehkamp besteld. Het is een serie van 3 rekken, small, medium en large. Ik heb de medium en large in huis. Superstrak design en gemakkelijk in elkaar te zetten, maar het kost wel een boel centjes.
    Laatst aangepast door Neil : 27-03-2008 om 04:22
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  24. #74

    Standaard

    Rob, je weet dat wij een handig forumlid hebben die van RVS dat maakt he.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  25. #75

    Standaard

    props voor de mooie rekjes... en de inhoud natuurlijk!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 3 van 34 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •