Pagina 6 van 34 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 850 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timjensen Bekijk bericht
    Voor de moment (24/04/08) heb ik 7 Blu-ray en 15 HD-DVD films
    Er zijn nog een deel HD-DVD's onderweg, waaronder Stardust, Total Recall, Knocked-up, Backdraft, enz...

    Leuk.. al mis ik wel 'n beetje de classics
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #127

    Standaard

    Hier ook even de collectie van mijn blu-ray films. Sorry voor de slechte kwaliteit foto.



    van links naar rechts

    Alle blu-ray's zijn RegioB NL subs

    28 weeks later
    300
    Beowulf
    Blood Diamond
    Brave one, The
    Covenant, The
    Die Hard 4
    Eragon
    Deja Vu
    Flags of our Fathers
    Ghost Rider
    Hostel Part II
    I am Legend
    Invasion, The
    Sunshine
    Superbad
    Surf's Up
    Spiderman 3
    Close Encounters of the third kind
    Laatst aangepast door Maver21 : 24-04-2008 om 15:50
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  3. #128

    Standaard

    Maver, waar is Letters from Iwo Jima? Of vond je Flags of Our Fathers niet goed?
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Maver, waar is Letters from Iwo Jima? Of vond je Flags of Our Fathers niet goed?
    haha ja die moet ik inderdaad nog een keertje kopen, Heb em alleen nog nergens goedkoper gezien dan 29,99 dus wacht ik nog eventjes ermee
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  5. #130
    Junior Member
    Registratie datum
    Aug 2006
    Woonplaats
    Sint-Gillis-Waas (België)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Leuk.. al mis ik wel 'n beetje de classics
    Die komen eraan, onder andere Spartacus, King Kong, Backdraft, ...

    Ben nog aan het twijfelen om de 5-disc edition van Blade Runner te kopen op HD-DVD op Amazon.com. Ik heb de 2-disc edition al op Blu-ray, daarmee...
    DVD: veel te veel • BLU-RAY: 9HD-DVD: 35

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timjensen Bekijk bericht
    Die komen eraan, onder andere Spartacus, King Kong, Backdraft, ...

    Ben nog aan het twijfelen om de 5-disc edition van Blade Runner te kopen op HD-DVD op Amazon.com. Ik heb de 2-disc edition al op Blu-ray, daarmee...
    Spartacus moet je niet doen; die staat bekend als 1 van de slechtste uitgaves .

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Spartacus moet je niet doen; die staat bekend als 1 van de slechtste uitgaves .
    Mmmm, ik ga toch meer voor deze review:

    http://www.dvd-home.nl/review/brhd/spartacusHD.htm

    Heb deze uitgave zelf ook, en voor die 8 euro die ik er voor betaald heb kan ik alleen maar super tevreden zijn, ik vind hem zeker de moeite waard. Niks geen miskoop, dan Hero van DFW, dat is pas een afgang, en ook van Miami Vice wordt ik niet vrolijk. Er zijn nog wel meer titels die op HD DVD gebied niet echt iets toevoegen als je de DVD al hebt. (bijvoorbeeld The Dukes of Hazzard om er maar 1 te noemen )
    Have fun and enjoy your collection

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timjensen Bekijk bericht
    Die komen eraan, onder andere Spartacus, King Kong, Backdraft, ...

    Ben nog aan het twijfelen om de 5-disc edition van Blade Runner te kopen op HD-DVD op Amazon.com. Ik heb de 2-disc edition al op Blu-ray, daarmee...
    Dan denk ik niet dat het veel zal toevoegen aan je collectie, heb ook de 5 disc uitvoering, maar was eigenlijk alleen te spreken over topper van de 5 schijven. Als je hem daar voor een leuk prijsje kan krijgen, dan is het een ander verhaal.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maver21 Bekijk bericht
    haha ja die moet ik inderdaad nog een keertje kopen, Heb em alleen nog nergens goedkoper gezien dan 29,99 dus wacht ik nog eventjes ermee
    Wat hij hier in de winkels kost heb ik nooit op gelet, ik heb hem uit Amerika voor omgerekend € 20 incl. verzenden. Hij is immers regiovrij.

    Vanuit Amerika moet je echter wel op eventuele importheffingen letten (mij al 3x gebeurd, al blijft het nog steeds goedkoper dan Nederland als je meerdere films tegelijk besteld). Als je niks tegen importeren hebt (iets langere levertijd, geen NL ondertitels, Engels hoesje) kan je hem bij AxelMusic (Denemarken) voor € 19,85 krijgen, komt alleen nog € 1,50 verzendkosten bij.

    Het is echt een topper, persoonlijk vind ik hem nog sterker dan Flags of Our Fathers.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Vanuit Amerika moet je echter wel op eventuele importheffingen letten (mij al 3x gebeurd, al blijft het nog steeds goedkoper dan Nederland als je meerdere films tegelijk besteld).
    Je moet zorgen dat het per pakketje < €20 waard is (excl. verzenden). Vaak kun je dus beter bestellingen spreiden om importheffingen te ontlopen.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  11. #136

    Standaard

    mijn HD-dvd's en BR's






    vergroting werkt niet geloof ik; tips hoe dit precies moet ?
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 28-04-2008 om 20:48
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #137

    Standaard

    opgelost;



    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #138

    Standaard

    Wow dat zijn er al veel!!!


    Ik ben druk bezig met verhuizen als ik klaar ben plaats ik een nieuwe foto ongeveer een maandje.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  14. #139

    Standaard

    Mijn collectie van 'slechts' 4 blu-ray films.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  15. #140

    Standaard

    Einde van het jaar kun je de BOB verkopen om er een Blu-ray versie bij aan te schaffen!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Einde van het jaar kun je de BOB verkopen om er een Blu-ray versie bij aan te schaffen!
    Misschien wel ja. Ben alleenniet van plan om alle dvd uitgaven te gaan veranderen met Blu-ray versies. Alleen bepaalde films zullen vervangen worden.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  17. #142
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain Bekijk bericht
    Misschien wel ja. Ben alleenniet van plan om alle dvd uitgaven te gaan veranderen met Blu-ray versies. Alleen bepaalde films zullen vervangen worden.
    Ik ook niet, gewoon houden die handel en de Blu-ray erbij kopen, voor een prachtserie als deze heb ik dat er zeker voor over

  18. #143

    Standaard

    Een ding hoop ik wel, dat ze Band of Brothers op Blu-ray ook weer in een mooi hoesje stoppen. Want als je de Japanse HD DVD hoesjes ziet, wordt je daar niet vrolijk van als huidige Tin Case bezitter. In het ergste geval kan ik natuurlijk de Blu-ray's in de Tin Case stoppen, maar het is het toch net niet en de DVD versie verkopen zit er dan ook niet in.
    Laatst aangepast door Rick Lanting : 01-05-2008 om 09:28 Reden: spelfout
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  19. #144
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Een ding hoop ik wel, dat ze Band of Brothers op Blu-ray ook weer in een mooie hoesje stoppen. Want als je de Japanse HD DVD hoesjes ziet, wordt je daar niet vrolijk van als huidige Tin Case bezitter. In het ergste geval kan ik natuurlijk de Blu-ray's in de Tin Case stoppen, maar het is het toch net niet en de DVD versie verkopen zit er dan ook niet in.
    Hmm een Blu-ray tin zou wel mooi zijn, maar ik neem ook genoegen met een mooie digipack

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Hmm een Blu-ray tin zou wel mooi zijn, maar ik neem ook genoegen met een mooie digipack
    Tuurlijk... ik ook, het ging mij er vooral om dat ze niet net als bij HD DVD zulke lelijke verpakkingen gaan nemen als hieronder. Als ze dat doen, dan wacht ik wel tot het een keer in de aanbieding is voor een tientje per deel en dan stop ik het in mijn Tin Case.

    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  21. #146

    Standaard

    Is er al iets bekend over een blu ray uitgave?

    Ik heb BOB nog niet en als die op blu ray uit komt dan koop ik hem het liefst op blu ray!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Einde van het jaar kun je de BOB verkopen om er een Blu-ray versie bij aan te schaffen!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #147
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over een blu ray uitgave?

    Ik heb BOB nog niet en als die op blu ray uit komt dan koop ik hem het liefst op blu ray!
    Ja, komt als het goed is tegen het einde van dit jaar uit

  23. #148

    Standaard

    gaat nu wel erg Off topic heren
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #149

    Standaard

    Hier de blu-ray's van mij, tot nu toe. (Klik voor een vergroting.)
    Activity suggests a life filled with purpose

  25. #150

    Standaard

    Hoe ben je aan Signs gekomen als ik vragen mag? Die komt toch ergens in juni officieel pas uit? Ik sta namelijk op het punt om Unbreakable te bestellen en Signs zou ik dan ook graag erbij willen hebben.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

Pagina 6 van 34 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •