Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 127 worden weergegeven.
  1. #76

  2. #77

    Standaard

    De scenes in het busje waren wel erg vet... Maar Hank die overgestapt is op nagellakken in plaats van zijn vorig seizoen veel prominentere hobby... Mwoah...

  3. #78

    Standaard

    Vond het ook een vrij matige aflevering, stukken minder dan de eerste twee.

  4. #79

    Standaard

    2.4 net gezien...

    Wat mij betreft één van de sterkste afleveringen tot nu toe. Zal hier niets verklappen, maar de belofte van seizoen 1 wordt wat mij betreft hier waargemaakt.

  5. #80

    Standaard

    Inderdaad een hele sterke aflevering, waarbij de makers hun inspiratie uit dogme films hebben gehaald.

  6. #81

    Standaard

    Morgen aflevering 4 en 5 er maar eens doorheen jagen...

    2x03 viel me ook wat tegen...

  7. #82

    Standaard

    Gister ep5 gekeken, weer een hele leuke!
    Komt toch niet vaak voor dat ik echt hardop zit te lachen!


  8. #83

    Standaard

    Maakt me weer erg nieuwsgierig. Die dinsdag loopt echt uit de hand met de serie's: Californication (2x?), Heroes, True Blood en Prison Break.

  9. #84

    Standaard

    En Entourage natuurlijk! Maruh ben ik nu even helemaal in de war? Gister was toch alleen aflevering 4?

  10. #85

    Standaard

    Entourage ook nog ja, zucht.

    Dat dacht ik ook maar ik lees hier over aflevering 5 ...

  11. #86

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    pre-air
    Oke, zoek ik die vanmiddag ook even op.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    pre-air
    Precies
    Het is blijkbaar een trend om elke week een pre-air te releasen van volgende week!
    Mij hoor je niet klagen!


  14. #89

    Standaard

    Op deze manier loop je als Nederlander in zekere zin zelfs voor op de uitzendingen in de VS... Een unicum!

  15. #90

    Standaard

    Die preair zal te maken hebben met digitale TV misschien? Hier in Belgie is het tegenwoordig de gewoonte om na een nieuwe aflevering van een nieuw seizoen van reeks X al de volgende te releasen tegen betaling voor de digitale kijkers. Misschien is er een zelfde systeem in de VS ook?
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Die preair zal te maken hebben met digitale TV misschien? Hier in Belgie is het tegenwoordig de gewoonte om na een nieuwe aflevering van een nieuw seizoen van reeks X al de volgende te releasen tegen betaling voor de digitale kijkers. Misschien is er een zelfde systeem in de VS ook?
    Ja zou heel goed kunnen.
    Zag aan het begin van de pre-air ook een soort keuze menu onderin beeld.


  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door T. van Keeken Bekijk bericht
    2.4 net gezien...

    Wat mij betreft één van de sterkste afleveringen tot nu toe. Zal hier niets verklappen, maar de belofte van seizoen 1 wordt wat mij betreft hier waargemaakt.
    Geweldig inderdaad, die scene bij het diner, fantastisch. De lol spat er bij iedere acteur vanaf.

  18. #93

    Standaard

    Aflevering vijf vond ik weer wat minder, tot nu toe vind ik aflevering vier met stip de beste aflevering van het seizoen.

  19. #94

    Standaard

    Leuke aflevering weer. Did you hurt her?

  20. #95

    Standaard

    Ik ben nu net begonnen aan seizoen 1, vind het een geweldige serie.
    moest alleen wel wennen aan het kleine meisje uit de nanny, die helemaal los gaat op Hank.

  21. #96

    Standaard

    Eerste drie aflveringen nu gezien op CC, maar ik vind het een stuk minder dan S1 tot nu toe. Het is nu weer uit met zijn vrouw, dus ik heb een beetje het gevoel dat het weer opnieuw gaat beginnen. Hopelijk gaat het niveau dan ook weer omhoog..
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 11-11-2008 om 20:28 Reden: Spoilertags toegevoegd
    Turn around and feel the vibe.....

  22. #97

    Standaard

    fijn dat je dat niet even spoilert man!! gvd
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    fijn dat je dat niet even spoilert man!! gvd
    Sorry... was het een verrassing..??

    Patrick thanks voor het plaatsen van tags, het wordt tijd dat dat eens makkelijker wordt, ik moet die dingen altijd kopieren..
    Turn around and feel the vibe.....

  24. #99

    Standaard

    [ spoiler ] [/ spoiler ]

    zo moeilijk is het toch niet?


  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Leuke aflevering weer. Did you hurt her?
    I'm going medieval on your ass

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •