De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ultra HD wordt standaard.

    Nauwelijks is full hd op de markt als er alweer een nieuwe standaard opduikt, namelijk Ultra HD.


    http://life.tweakers.net/nieuws/5002...ichterbij.html

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Nauwelijks is full hd op de markt als er alweer een nieuwe standaard opduikt, namelijk Ultra HD.


    http://life.tweakers.net/nieuws/5002...ichterbij.html
    volgens dit bericht duurt het nog 15-20 jaar voordat het geschikt is voor de huiskamer, dus we hebben nog even de tijd om aan HD te wennen

  3. #3

    Standaard

    Ik doe het nog steeds met m'n oude breedbeeld tv, dus voordat ik hier aan ga duurt sowieso nog jaren

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Nauwelijks is full hd op de markt als er alweer een nieuwe standaard opduikt, namelijk Ultra HD.


    http://life.tweakers.net/nieuws/5002...ichterbij.html
    En uiteindelijk SuperUltra..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    En uiteindelijk SuperUltra..
    En daarna kunnen ze niet meer verder ontwikkelen omdat ze dan geen naam meer kunnen bedenken die nog overtreffende is zonder volkomen belachelijk te klinken
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Tamelijk oud nieuws (2003 alweer of eerder zelfs), en beetje makkelijk om hier 'n topic mee te starten (simpelweg dieplinken naar tweakers), zoals het bericht zelf al aangeeft is de techniek er nog niet klaar voor... dus over 'n standaard spreken is wel wat vroeg dag. (zoals je zelf ook kan lezen zijn ze nu ook al 40 jaar bezig met de huidige HD formaten).

    edit: Bijv. linkje
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 26-10-2007 om 09:25
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Tamelijk oud nieuws (2003 alweer of eerder zelfs), en beetje makkelijk om hier 'n topic mee te starten (simpelweg dieplinken naar tweakers), zoals het bericht zelf al aangeeft is de techniek er nog niet klaar voor... dus over 'n standaard spreken is wel wat vroeg dag. (zoals je zelf ook kan lezen zijn ze nu ook al 40 jaar bezig met de huidige HD formaten).

    edit: Bijv. linkje
    Interessant om te lezen over dat vertigo enzo...

    Wat ik me dan afvraag, is het niet te realiseren in een museum ofzo of als één zaal in een bioscoop. Op deze manier kunnen we het misschien eerder ervaren dan over 10-15 jaar.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Interessant om te lezen over dat vertigo enzo...

    Wat ik me dan afvraag, is het niet te realiseren in een museum ofzo of als één zaal in een bioscoop. Op deze manier kunnen we het misschien eerder ervaren dan over 10-15 jaar.
    Ongetwijfeld zal dit uiteindelijk de projectie in de bioscoop met de dood bedreigen... echter weet ik niet wat voor 'n energie zo'n scherm zou verbruiken wanneer dit te realiseren is. Bij 'n Projector is wel even krachtstroom nodig voor het opstarten van de kolf (xenon-bulb), maar relatief gezien is het Projecteren 'n redelijke energievriendelijke mediabron.

    Maarjah, dat feit neemt niet weg dat dit topic totaal niet klopt
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •