Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 10 Gratis Blu-Rays bij Pioneer BDP-LX70

    De liefhebbers die een aardig bedrag voor een Blu-Ray speler kunnen/willen neertellen kunnen nu ook een voordeeltje behalen:

    Tot en met t einde van t jaar kan je nl. 10 gratis titels kiezen uit een aanbod van 20 stuks bij aanschaf van de Pioneer BDP-LX70, zie HIER voor meer info.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De liefhebbers die een aardig bedrag voor een Blu-Ray speler kunnen/willen neertellen kunnen nu ook een voordeeltje behalen:

    Tot en met t einde van t jaar kan je nl. 10 gratis titels kiezen uit een aanbod van 20 stuks bij aanschaf van de Pioneer BDP-LX70, zie HIER voor meer info.
    klopt 't dat Pioneer later met een 1.1 speler komt ?

    zie dat er ook een A versie is die HDMi 1.3 heeft (
    http://www2.correct.com/artikel.php?...198510bc2588d5

    valt deze ook onder de actie ?

    op zich mooie deal maar €1500 is een hoop geld, vooral als Pioneer binnenkort met een nieuwe speler komt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #3

    Standaard

    Peperdure speler. Kijk dan eens naar deze: http://www.dvd-home.nl/artikel/samsungBD-P1400.htm.
    Behoorlijk goedkoper en wat betreft blu-ray goede concurrent van de pioneer en wat betreft dvd beter dan de pioneer. En deze kost maar €379,-- in de winkel, weliswaar met 2 blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Toch denk ik dat je mET de ps3 de meest veilige keuze maakt(ivm updates in de toekomst)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Peperdure speler. Kijk dan eens naar deze: http://www.dvd-home.nl/artikel/samsungBD-P1400.htm.
    Behoorlijk goedkoper en wat betreft blu-ray goede concurrent van de pioneer en wat betreft dvd beter dan de pioneer. En deze kost maar €379,-- in de winkel, weliswaar met 2 blu-ray.
    is inderdaad groot prijsverschil maar mag toch aannemen dat beeld en geluid van de Pioneer (veel) beter is dan de Samsung; prijsverschil moet ergens op gebasseerd zijn...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #6

    Standaard

    is inderdaad groot prijsverschil maar mag toch aannemen dat beeld en geluid van de Pioneer (veel) beter is dan de Samsung; prijsverschil moet ergens op gebasseerd zijn...
    Niet volgens de al geciteerde test van areadvd.de.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Niet volgens de al geciteerde test van areadvd.de.
    ziet er inderdaad goed uit (maakt alleen wat lawaai maar dat maakt een ps3 60 GB ook);

    vraag me alleen af of de te verwachten combi-speler van Samsung dezelfde specificaties heeft; denk het haast van wel, maar ja wanneer komt die ?

    blijft lastig; samsung 1400 + Toshiba e35 (ook nog niet uit) of toch wachten op de samsung combi-speler
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #8

    Standaard

    Ik heb heel toevallig anderhalve week gekeken op de actiesite van pioneer en ben toen wat gaan rommelen met code's etc. Na stuk of 5 keer kwam ik er ineens door.... iets wat ik totaal niet verwachte. Maargoed heb dan toch maar 10 x keuze gemaakt uit films. Wie niet waagt wie niet wint, moeten ze de site maar beter beveiligen

    Vandaag werden dus de 10 discs afgeleverd :P
    Mazzeltje dus

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel24 Bekijk bericht
    Ik heb heel toevallig anderhalve week gekeken op de actiesite van pioneer en ben toen wat gaan rommelen met code's etc. Na stuk of 5 keer kwam ik er ineens door.... iets wat ik totaal niet verwachte. Maargoed heb dan toch maar 10 x keuze gemaakt uit films. Wie niet waagt wie niet wint, moeten ze de site maar beter beveiligen

    Vandaag werden dus de 10 discs afgeleverd :P
    Mazzeltje dus
    Hoe heb je dat gedaan
    BD (1243) What i Watch

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Hoe heb je dat gedaan
    Om eerlijk te zijn... gewoon wat ingevuld maar ik kan het niet een 2e keer. Misschien zat er toen een error in de site zodat ik wel dookon ofzo.

  11. #11

    Standaard

    Wat voor soort code is het?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  12. #12

    Standaard



    site is iig zo lek als een mandje

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Wat voor soort code is het?
    Ja, welke soort met cijfers en letters of enkel cijfers
    BD (1243) What i Watch

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ja, welke soort met cijfers en letters of enkel cijfers
    Geen idee ik deed ook maar wat.......
    Maare kan dus niet voor een 2e keer bestellen. Hj logged je wel uit dus

    Maar heb nu iig een gelukje die heel wat waard is

    Beste Klant,

    We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Binnen nu en 2 weken ontvang je de 10 DVD's.

    Hieronder treft u een overzicht aan van uw gegevens en de geselecteerde films.

    Gegevens
    Naam: Michiel **
    E-mail adres: **
    Postcode: **
    Huisnummer: **
    Straat: **
    Woonplaats: **
    Geboortedatum: **



    Titel: 300

    Titel: Blood Diamond


    Titel: Happy Feet


    Titel: Last Samurai, The


    Titel: Prestige, The


    Titel: Superman Returns


    Titel: Swordfish


    Titel: Departed, The


    Titel: Training Day


    Titel: Unforgiven




    Laatst aangepast door Michiel24 : 30-11-2007 om 13:10

  15. #15

    Standaard

    Begrijp dit toch niet, toeval doe jij cijfers of letters en raakt binnen, en toevallig heb je ook het aantal nummers en cijfers goed. Want er zit geen limiet op, hoe weet je nu precies hoeveel cijfers erin gevuld moeten worden

    Ik denk dat je van iets meer weet, maar niet wilt zeggen. Dit is wel erg toevallig juiste combinatie en juiste hoeveelheid cijfers ingeven.
    Laatst aangepast door freaky : 30-11-2007 om 12:53
    BD (1243) What i Watch

  16. #16

    Standaard

    ja, zal wel moet je niet de tekst doorhalen

  17. #17

    Standaard

    Ben ook binnen geraakt, maar als ik wil m'n bestelling bevestigen krijg ik

    U bent niet meer ingelogd!.
    klik hier om het nogmaals te proberen.
    BD (1243) What i Watch

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ben ook binnen geraakt, maar als ik wil m'n bestelling bevestigen krijg ik

    U bent niet meer ingelogd!.
    klik hier om het nogmaals te proberen.
    Heb je mijn spray op de foto weer zichtbaar gemaakt?:P

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel24 Bekijk bericht
    Heb je mijn spray op de foto weer zichtbaar gemaakt?:P
    Ik raak op mijn bestelling, en kan bestellen en gegevens invoeren maar enkel die bevestiging werkt niet. Weet je echt niks meer
    BD (1243) What i Watch

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik raak op mijn bestelling, en kan bestellen en gegevens invoeren maar enkel die bevestiging werkt niet. Weet je echt niks meer
    nee sorry weet echt niet meer wat ik ingevuld heb

  21. #21

    Standaard

    Michiel24 heeft waarschijnlijk zo'n speler gekocht en op die manier zo officieel zijn code gekregen. Iedereen raakt op die site maar bestellen werkt niet, en toeval van zomaar wat cijfers zetten en juiste hoeveelheid is zeer toevallig en zeker wanneer de achternaam en code moet geven.

    Michiel24 probeer op te scheppen voor iets dat hij voor 100 % zekerheid niet waar gemaakt heeft. vbmenu_register("postmenu_1266418", true);
    BD (1243) What i Watch

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Michiel24 heeft waarschijnlijk zo'n speler gekocht en op die manier zo officieel zijn code gekregen. Iedereen raakt op die site maar bestellen werkt niet, en toeval van zomaar wat cijfers zetten en juiste hoeveelheid is zeer toevallig en zeker wanneer de achternaam en code moet geven.

    Michiel24 probeer op te scheppen voor iets dat hij voor 100 % zekerheid niet waar gemaakt heeft. vbmenu_register("postmenu_1266418", true);
    Ik zweer het je op mijn graf ik heb dus NIET zo'n speler gekocht. Als jij wil geloof je me niet maar ik ben toch echt bij toeval doorgekomen op die site en heb die BR ontvangen
    Ik houdt het gewoon op een fout in de site die er toen toevallig was

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel24 Bekijk bericht
    Ik zweer het je op mijn graf ik heb dus NIET zo'n speler gekocht. Als jij wil geloof je me niet maar ik ben toch echt bij toeval doorgekomen op die site en heb die BR ontvangen
    Ik houdt het gewoon op een fout in de site die er toen toevallig was
    Daarom als ik je wat vraag via pm dat je niet wilt antwoorden. Als je echt dat zou gedaan hebben zou je deze blu rays aan iedereen gunnen gratis, maar neen je geeft link en doorstreept de cijfers.
    BD (1243) What i Watch

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Daarom als ik je wat vraag via pm dat je niet wilt antwoorden. Als je echt dat zou gedaan hebben zou je deze blu rays aan iedereen gunnen gratis, maar neen je geeft link en doorstreept de cijfers.
    Heb je PM'ed

  25. #25

    Standaard

    En wat is daar uitgekomen?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •